Maar ik vraag me dus af of het echt zulke rotzooi is. Als je leest op de site van de producent zeker niet. Die claimen dat er geen chemische toestanden aan te pas zijn gekomen. (Alsof alle chemische toestanden per definitie ongezond zijn!) Maar dan kom je op een site van een 'goeroe' als Annemarie Postma en dan ga je twijfelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah ! Goed om te weten, dan ga ik net proberen ook, hou ik me lekker bij olijfolie.
Kan je het niet terugbrengen of is het de moeite niet voor dat geld?
Anders spoel je het toch gewoon door de gootsteen?
Heb je gewoon weer iets bijgeleerd moet je maar denken![]()
Dat eet niet lekker als je weet dat er rotzooi inzit, tenminste dat heb ik
Ik ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik word een beetje olympische spelen-moe.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We mogen hier toch alles bespreken?
Gebruik jij kokosolie?
In de keuken, bedoel ik.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Ik moest hier hardop om lachen haha
Ik krijg nu al hongerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Vuige Ransbakken !![]()
Lust je geen brune bonen Bluezz?
Dan zal ik straks effe een fotootje posten
Ik weet dit iets met de OS te maken heeft, want ik lees die naam overal, ''we'' hebben dusquote:
Nou ben je te laatquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ow nee ik hoefde niets te wetenis ook zo...
Ik ga koken
Ah... oké goed gedaan dan !quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Turnen aan de rekstok... Hij vloognaar goud
Neh... ik zag het nog net...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ben je te laat
Ik zie de foto straks wel
http://assets.sbnation.com/assets/1281298/triloop_medium.gifquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... oké goed gedaan dan !
Turnen is wel mooi om te zien trouwens, voor een minuut of tien
ben je van je stoel gegleden bluezziebeeb?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Nee bruine bonen, daar bid ik egnie voor
EPKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Ik zou er heel wat voor over hebben om dat te kunnen !quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://assets.sbnation.com/assets/1281298/triloop_medium.gif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee joh, we houden het bij samenwonen, wel zo simpel met mijn huis!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:57 schreef Bluezz het volgende:
Nee hoor, ik overdrijf graag!
kwam jou nog tegen bij onze trouwfoto's laatst!! Heb jij al plannen?![]()
Ah ok, wij huren altijd gewoonquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:14 schreef just me het volgende:
nee joh, we houden het bij samenwonen, wel zo simpel met mijn huis!
Maar wat heeft dat met trouwen te maken danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:29 schreef just me het volgende:
In deze tijd verkopen is niet slim
dan ga ik teveel verlies hebben!
Gemeenschap van goederen ....Je kunt natuurlijk ook ff langs de notaris gaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met trouwen te maken dan![]()
Dat ligt eraan of je dat achter de hand hebt en of je dan duurder zou gaan wonen, want stel dat jouw woning nu 200 oplevert ipv de 220 die het 3 jaar geleden zou opleveren, en de woning die je terugkoopt kost nu 300 ipv 330 dan geef je toch 10 minder uit dan wanneer de prijzen goed zouden zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:29 schreef just me het volgende:
In deze tijd verkopen is niet slim
dan ga ik teveel verlies hebben!
En zo is het maar net.. Ik denk dat door die hele crisis de vraag naar goedkopere huizen trouwens groter is dan naar de vraag van duurdere huizen.. Dus de duurdere huizen zullen relatief meer in waarde gedaald zijn (denk ik) dan de goedkopere huizen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je dat achter de hand hebt en of je dan duurder zou gaan wonen, want stel dat jouw woning nu 200 oplevert ipv de 220 die het 3 jaar geleden zou opleveren, en de woning die je terugkoopt kost nu 300 ipv 330 dan geef je toch 10 minder uit dan wanneer de prijzen goed zouden zijn.
Maar dan is het wel zo handig dat je je verlies wel kunt dekken
Denk niet dat het veel uitmaaktquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En zo is het maar net.. Ik denk dat door die hele crisis de vraag naar goedkopere huizen trouwens groter is dan naar de vraag van duurdere huizen.. Dus de duurdere huizen zullen relatief meer in waarde gedaald zijn (denk ik) dan de goedkopere huizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |