Dat mag je zeggen hoor.... welk live topic gaat het om?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:09 schreef APK het volgende:
Mag ik op mijn leeftijd zeggen dat ik geen zin meer heb in het volgen van live topics omdat vrijwel iedereen op write only staat en dat dat als gevolg heeft dat je de reacties niet meer kunt volgen?
Ja, dat mag ik zeggen
Mart Smeets faalt inderdaad steeds vaker , maar ja ik herken hetquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:09 schreef APK het volgende:
Mag ik op mijn leeftijd zeggen dat ik geen zin meer heb in het volgen van live topics omdat vrijwel iedereen op write only staat en dat dat als gevolg heeft dat je de reacties niet meer kunt volgen?
Ja, dat mag ik zeggen
Moeten we even zien, het zou idd wel een beetje krap worden met z'n vieren in mijn huis, maar dat is vooral omdat we al jaren gewend zijn dat we daar met z'n tweeën wonen, want het is niet echt klein ofzo, al m'n directe buren hadden vroeger minstens 3 kinderen in precies hetzelfde huis.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:10 schreef chufi het volgende:
Je hebt sowieso iets groters nodig... Of blijft b gewoon wonen in jouw huis ?
Elk live topicquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen hoor.... welk live topic gaat het om?
quote:
Nee, dat soort topics zijn idd niet leuk meer, als je het terugleest zie je ook alleen maar tig keer dezelfde reactie, zonder dat duidelijk is waar het om gaat als je het niet gezien hebt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Elk live topic![]()
Maar in dit geval ging het om Studio Sportzomer, niet bij te houden omdat vrijwel iedereen dus op write only staat.
Maar hier is het gelukkig nog leuk en bij te houdenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat soort topics zijn idd niet leuk meer, als je het terugleest zie je ook alleen maar tig keer dezelfde reactie, zonder dat duidelijk is waar het om gaat als je het niet gezien hebt.
Ja dat wordt krap met zn vijfen... Ik hoop dat jullie snel iets leuks vinden.. En ik denk dat B er vanuit gaat dat ie er gewoon blijft wonen, met nog steeds dat meisje van toen..?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moeten we even zien, het zou idd wel een beetje krap worden met z'n vieren in mijn huis, maar dat is vooral omdat we al jaren gewend zijn dat we daar met z'n tweeën wonen, want het is niet echt klein ofzo, al m'n directe buren hadden vroeger minstens 3 kinderen in precies hetzelfde huis.
En nu zijn we er ook wel eens met z'n vijven (vriendin van B ook).
Het is meer dat B en z'n vriendin gewend zijn dat ze het huis voor zichzelf hebben als Soneal en ik er niet zijn, dan dat het werkelijk te klein is.
Dat kan beter hoor, als je clips of muziek van Sjonnie wil tonenquote:
Ik vind deze mooi !quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kan beter hoor, als je clips of muziek van Sjonnie wil tonen
En jezelf geen ouwe lul noemenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:19 schreef golfer het volgende:
Ik kijk nog steeds naar de spelen, maar sinds 1964 in Japan is er nauwelijks meer een hoogtepunt voor mij bij geweest.
Anton, mijn held van toen, is al dood.quote:
Even iets heel anders voor ouderen dan:quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind deze mooi !![]()
doe jij maar eentje dan
Geesink ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Anton, mijn held van toen, is al dood.
jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Even iets heel anders voor ouderen dan:
Met zeegeluiden en Duitse ondertitelsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Even iets heel anders voor ouderen dan:
quote:
Zal ik even iets voor Willem_Josef zoeken?quote:
Is dat zo?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Zal ik even iets voor Willem_Josef zoeken?
En las ik ergens dat hij nu aan de BBQ zit met enge gebande personen?
Deze is voor WJ, de BBQ heb ik misschien gedroomdquote:
Klopt. Daarmee heb ik zelf nog getraind en gejudood.quote:
Was je ook zwaargewicht toen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Daarmee heb ik zelf nog getraind en gejudood.
Mooiquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:33 schreef chufi het volgende:
Ooit live gezien in een Spaans provincie dorpje... echt geweldig ... Gemiddelde leeftijd 65+
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:37 schreef APK het volgende:
En weer even mijn wekelijkse bijdrage voor Fann![]()
![]()
Wat een zeiklied zegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
deze kende ik niet![]()
ik krijg slaap![]()
![]()
ouderdom![]()
Never mind.quote:
ow... oké ik sap het nog steeds niet maar maakt niet uitquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Never mind.
Dat jij moest happen ofzo, sleep well
Jij hapte niet, never mindquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... oké ik sap het nog steeds niet maar maakt niet uit![]()
slaap lekker
Nee, het tegendeel.quote:
Je was een lichtgewicht dus.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, het tegendeel.
Maar we deden samen onze centrale trainingen in het Amsterdamse Bos ter voorbereiding van....
Hij drukte boomstammen van 100kg. op en ik deed snelheids en andere krachttrainen.
Hebben wij ook gedaan 8 jaar geledenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee, samen opnieuw beginnen in een ''vers'' huis, hmmm misschien ook wel lekker ook
Op vakantie?quote:
Heb je dan wel andere schoolvakanties die we hier in NL niet hebben?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:47 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, belachelijk![]()
ik woon in een bananenrepubliek met eigen regels en wetten
jahquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je dan wel andere schoolvakanties die we hier in NL niet hebben?
soms wel ja, tenzij je in Nederland blijft, dan is alles dicht i.v.m. revisie enzoverderquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms is dat een voordeel want dan hoef je niet in het hoogseizoen op vakantie.
Ja dat is dan wel weer waar.. En ik denk dat het niet in de jaargetijden zijn om je eigen strandhuisje te bezoeken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:01 schreef sacha het volgende:
[..]
soms wel ja, tenzij je in Nederland blijft, dan is alles dicht i.v.m. revisie enzoverder
Dat hou je dan wel netjes offline volgens mijquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:02 schreef sacha het volgende:
is het nog volle maan? ik ben nogal grof in de bek vandaag
Ja gewoon .. Mits je het leuk vind natuurlijk en het binnen je mogelijkheden ligt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:07 schreef sacha het volgende:
gewoon![]()
dat vind ik nou helemaal niet gewoon
Mijn duif mag niet meer broeden van de buurmanquote:
Ik geloof er niks vanquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:01 schreef sacha het volgende:
er zit een vlieg op mijn monitor dingen aan te wijzen![]()
hij drukte net op de stop volgen knop![]()
handig hoor een touchscreen
Ok zag afgelopen week wel iemand in de metro met dat boek... Was jij dat ?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is er hier nog zo'n idioot als ik die Fifty shades of grey heeft gelezen of aan het lezen is ?![]()
Ik ben nu bijna op de helft, als ze zich aan dat contract moet houden dan vrees ik
het ergste !![]()
Tot nu toe is het wel vermakelijk
Nee, daar zou ik niet mee in de metro gaan zittenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok zag afgelopen week wel iemand in de metro met dat boek... Was jij dat ?
Zeker niet zou ik dan zeggen...quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, daar zou ik niet mee in de metro gaan zitten![]()
Dus dat was ik vast niet
Ja Tamashii van [SEX]. Die zoekt ook contact met de schrijver.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is er hier nog zo'n idioot als ik die Fifty shades of grey heeft gelezen of aan het lezen is ?![]()
Ik ben nu bijna op de helft, als ze zich aan dat contract moet houden dan vrees ik
het ergste !![]()
Tot nu toe is het wel vermakelijk
Mag ik meedoen... en ik ben serieus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:57 schreef Lienekien het volgende:
D'r loopt ook een topic over, FANN. Zoals je trouwens wel weet. Dat je met die idioot nog in discussie ging, zeg.
Waarmee?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mag ik meedoen... en ik ben serieus.
Dat was toch geen discussie ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:57 schreef Lienekien het volgende:
D'r loopt ook een topic over, FANN. Zoals je trouwens wel weet. Dat je met die idioot nog in discussie ging, zeg.
Dan doe je die TV toch uit !quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik word een beetje olympische spelen-moe.
Het is weggehaald omdat het veel te ver ging.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat was toch geen discussie ?![]()
1 vraagje maar en die vraag zou ik ook gesteld hebben als er iemand voor me stond
die zou zeggen dat hij er ook zo'n levensstijl op na zou houden.![]()
Zijn eerdere posts zijn weggehaald, die heb ik eigenlijk niet gezien, alleen die ene
post waarin hij zegt, vragen zijn welkom.
Nah, dan ga ik vragen natuurlijk, maar alleen of hij ook een contract had oh jah....
enne hoe het nu met zijn vrouw was![]()
Alles was goed met zijn vrouw zei hij, ze vond het lekker als ze blauwe plekken
van hem kreeg en ze hadden géén contract.
Maar die vraag is weggehaald zag ik, ik vroeg me al af waarom, maar het is dus een
spammert ofzo?
Wat had hij gezegd dan ???quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is weggehaald omdat het veel te ver ging.
Dat ga ik hier toch niet herhalen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat had hij gezegd dan ???![]()
Nu wil ik dat wel weten eigenlijk
doe je het in een spoiler en haal je het straks weer weg?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat ga ik hier toch niet herhalen.
Ja? Vind je het niks?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Yvonne met d'r 50 shades of shit![]()
Zo noem ik het boek nu ook
Neh... ik ben ook nog niet eens op de helft hoor, maar ik heb nu al een schijthekel aan diequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |