Heb je dan wel andere schoolvakanties die we hier in NL niet hebben?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:47 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, belachelijk![]()
ik woon in een bananenrepubliek met eigen regels en wetten
jahquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je dan wel andere schoolvakanties die we hier in NL niet hebben?
soms wel ja, tenzij je in Nederland blijft, dan is alles dicht i.v.m. revisie enzoverderquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms is dat een voordeel want dan hoef je niet in het hoogseizoen op vakantie.
Ja dat is dan wel weer waar.. En ik denk dat het niet in de jaargetijden zijn om je eigen strandhuisje te bezoeken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:01 schreef sacha het volgende:
[..]
soms wel ja, tenzij je in Nederland blijft, dan is alles dicht i.v.m. revisie enzoverder
Dat hou je dan wel netjes offline volgens mijquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:02 schreef sacha het volgende:
is het nog volle maan? ik ben nogal grof in de bek vandaag
Ja gewoon .. Mits je het leuk vind natuurlijk en het binnen je mogelijkheden ligt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:07 schreef sacha het volgende:
gewoon![]()
dat vind ik nou helemaal niet gewoon
Mijn duif mag niet meer broeden van de buurmanquote:
Ik geloof er niks vanquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:01 schreef sacha het volgende:
er zit een vlieg op mijn monitor dingen aan te wijzen![]()
hij drukte net op de stop volgen knop![]()
handig hoor een touchscreen
Ok zag afgelopen week wel iemand in de metro met dat boek... Was jij dat ?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is er hier nog zo'n idioot als ik die Fifty shades of grey heeft gelezen of aan het lezen is ?![]()
Ik ben nu bijna op de helft, als ze zich aan dat contract moet houden dan vrees ik
het ergste !![]()
Tot nu toe is het wel vermakelijk
Nee, daar zou ik niet mee in de metro gaan zittenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok zag afgelopen week wel iemand in de metro met dat boek... Was jij dat ?
Zeker niet zou ik dan zeggen...quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, daar zou ik niet mee in de metro gaan zitten![]()
Dus dat was ik vast niet
Ja Tamashii van [SEX]. Die zoekt ook contact met de schrijver.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is er hier nog zo'n idioot als ik die Fifty shades of grey heeft gelezen of aan het lezen is ?![]()
Ik ben nu bijna op de helft, als ze zich aan dat contract moet houden dan vrees ik
het ergste !![]()
Tot nu toe is het wel vermakelijk
Mag ik meedoen... en ik ben serieus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:57 schreef Lienekien het volgende:
D'r loopt ook een topic over, FANN. Zoals je trouwens wel weet. Dat je met die idioot nog in discussie ging, zeg.
Waarmee?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mag ik meedoen... en ik ben serieus.
Dat was toch geen discussie ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:57 schreef Lienekien het volgende:
D'r loopt ook een topic over, FANN. Zoals je trouwens wel weet. Dat je met die idioot nog in discussie ging, zeg.
Dan doe je die TV toch uit !quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik word een beetje olympische spelen-moe.
Het is weggehaald omdat het veel te ver ging.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat was toch geen discussie ?![]()
1 vraagje maar en die vraag zou ik ook gesteld hebben als er iemand voor me stond
die zou zeggen dat hij er ook zo'n levensstijl op na zou houden.![]()
Zijn eerdere posts zijn weggehaald, die heb ik eigenlijk niet gezien, alleen die ene
post waarin hij zegt, vragen zijn welkom.
Nah, dan ga ik vragen natuurlijk, maar alleen of hij ook een contract had oh jah....
enne hoe het nu met zijn vrouw was![]()
Alles was goed met zijn vrouw zei hij, ze vond het lekker als ze blauwe plekken
van hem kreeg en ze hadden géén contract.
Maar die vraag is weggehaald zag ik, ik vroeg me al af waarom, maar het is dus een
spammert ofzo?
Wat had hij gezegd dan ???quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is weggehaald omdat het veel te ver ging.
Dat ga ik hier toch niet herhalen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat had hij gezegd dan ???![]()
Nu wil ik dat wel weten eigenlijk
doe je het in een spoiler en haal je het straks weer weg?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat ga ik hier toch niet herhalen.
Ja? Vind je het niks?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Yvonne met d'r 50 shades of shit![]()
Zo noem ik het boek nu ook
Neh... ik ben ook nog niet eens op de helft hoor, maar ik heb nu al een schijthekel aan diequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |