Nee dat zeker niet, ik denk Italiaans maar ik heb nog niets geboekt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:02 schreef Lienekien het volgende:
Oh, wat leuk. Ik neem aan dat jullie niet naar de Chinees gaan?
wad werken, wad naar het strand, wad met de hondjes wandelen, wad koken, wad naar de bieb, wad tennissen, wad chillen dusquote:
Is dat jam en slagroom er tussen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:39 schreef Lienekien het volgende:
Oh, maar dan is het goed.
Ik heb net het laatste stukje opgegeten van mijn eerste Victoria Sponge. Mijn vriend vindt dat zo'n lekkere taart en neemt 'm vaak als we op vakantie zijn. Dus nu eens een poging gedaan. Kwam wat te compact uit de oven, maar toch best lekker.![]()
Hier een plaatje van een luchtiger exemplaar.
[ afbeelding ]
quote:
*plof*quote:
Nee dat ben ik al verschillende malen genoemd op FOKquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heb je op ze tegen, of is het alleen Mouth & McNeal?
mew.... tis FOK, zal me worst wezenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:21 schreef chufi het volgende:
Die vergelijking richting Hippies is erg voor de hand liggen maar nu nog steeds anno 2012?
Draai jij eens een mooie van vroeger?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:23 schreef chufi het volgende:
Vroeger was Songfestival ook mooier en beter
Ik ben niet meer zo jong maar ook weer niet totaal bedorvenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:24 schreef Lienekien het volgende:
Vroeger lijkt alleen maar leuker, omdat we toen jong en onbedorven waren..
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Draai jij eens een mooie van vroeger?
effe kijken waar jij van houdt
Zo ! dat duurde effequote:
Die stapt hier morgen zo op een bootquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Deze was van het laatste songfestival die vond ik wel tof eigenlijk![]()
Lekkere gosert ook wel, wel een homo maar toch...![]()
Oh shit ja, al die herrie morgen. Niet erg maar wel voor 11:00quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Die stapt hier morgen zo op een boot
Woon je aan de route?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh shit ja, al die herrie morgen. Niet erg maar wel voor 11:00
Nee niet de route Ja er komen enorm veel boten langs op weg ernaar. Wel leuk hoor 's middagsquote:
Voor wat?quote:
Voor wat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Voor wat?![]()
Als je Mick Jagger gaat draaien gok ik klaar voor Wie Jie ?
ow.....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:48 schreef APK het volgende:
[..]
Voor wat?
Ik reageerde op de laatste posts in het topic, leek mij wel zo netjes
Oh ja, ik heb geloof ik ook 500 TB gratis op een Dropbox op mijn nieuwe phone.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb foto's geupload maar ze komen niet in mijn Dropbox
Bootjes maken mij wakkerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.....ga je met een bootje mee?
Nouhou... bewaren enzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb geloof ik ook 500 TB gratis op een Dropbox op mijn nieuwe phone.
Moet ik nog even uitzoeken.
Wat kan je daar ook alweer mee doen?
ah, zijn de skatties al aan het feesten dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Bootjes maken mij wakker
Maar de sfeer was al heerlijk gezellig op weg naar huis vanavond
niksquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
effe kijken of er al wat in zit nu...
Maar wat doet dat Dropbox?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nouhou... bewaren enzo![]()
maar ik snap het niet, ze komen niet in mijn dropding, maar misschien komt dat
omdat de batterij leeg was en dat ie nu net weer in de stekker zit, dan gaat het
misschien langzamer?
neh... soms stuur ik wel eens een foto naar familie maar ik heb geen faccebook of datquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Maar wat doet dat Dropbox?
Ik gok -na heel veel 'ja je mag alles van mij weten'- foto's uploaden naar een website zodat je een link kunt sturen naar vrienden die dan ook lid moeten worden zodat Dropbox ook alles van hun weet?
Okay, stap 1:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
neh... soms stuur ik wel eens een foto naar familie maar ik heb geen faccebook of dat
soort shiten dit is voor MP ik ga een zooitje DVD boxen verkopen
Ja volgens mij kan je wel ''delen'' ofzoiets, maar daar doe ik niet aan !quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:06 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, stap 1:
Met Dropbox kun je foto's naar familie sturen en foto's op MP plaatsen?![]()
En het doet dus niet 'na heel veel klikken mag je alles van mij weten etc.' ?
Oh, dan is het goed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja volgens mij kan je wel ''delen'' ofzoiets, maar daar doe ik niet aan !![]()
zitten allemaal privéfoto's in, en van vroeger gescand enzo...
Ik snap ook geen reet van zulke dingenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:12 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed.
Ik hou maar op met mijn flauwe vragen
Heb net een nieuwe phone en je schrikt je de pleuris over alles waar je 'ja' op moet klikken om een account te mogen hebben
Ik haat bellen, maar met de suffe Nokia van mijn werk die een week met de batterij doet maakt het mij niet uit omdat het werk is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik snap ook geen reet van zulke dingen![]()
Ik ben nog steeds niet verder gekomen dan foto's maken en uploaden voor de rest raak ik dat
ding niet aan
Ga je dat ding dan aaien ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik haat bellen, maar met de suffe Nokia van mijn werk die een week met de batterij doet maakt het mij niet uit omdat het werk is.
Met mijn nieuwe smartphone heb ik nog geen gesprek gevoerd, maar ik raak 'em wel vaak aan
Je kunt er ook mee internetten enzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ga je dat ding dan aaien ?![]()
en je haat bellen ? hoe ka je nou bellen haten ?![]()
Ik kan ure lullen door de phone, maar niet op de 06 natuurlijk
Ik was niet van plan om je te bellen hoor !quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt er ook mee internetten enzo
Bellen kan ook via de vaste lijn
Maar liever niet, tenzij met leuke personen![]()
Wat dat betreft is de wereld erg veranderd in mijn leven. Vroeger ging alles via de telefoon en nu heb ik liever dat mensen (contacten) dingen via email doen.
Pleur op zeg!
Jullie willen alleen maar over jezelf lullen![]()
En het lukt mij niet om op te hangen![]()
![]()
Opfucken!![]()
![]()
Maar CarO bv mag gewoon bellen hoor
Dis dred is wurtles without piksquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zitten allemaal privéfoto's in, en van vroeger gescand enzo...
Ik gok hoge resolutie en nog aan het uploaden?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en die klotefoto's zijn er ook nog niet, ik zal wel weer iets fout hebben gedaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit nog naar dat zeikprogramma van Smeets te kijken en ik heb maar twee monitoren aangesloten om dingen te kijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gut gut eentje !!!!
ééntje !!!!!!
ken het eraf ?![]()
Daar kon scanman nog een puntje aan zuigenquote:
oké ik zoek wel effe een plaatje dan,,,quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit nog naar dat zeikprogramma van Smeets te kijken en ik heb maar twee monitoren aangesloten om dingen te kijken
Was niet mijn behang hoor !quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Daar kon scanman nog een puntje aan zuigen
Oh darn, en net nou ik niet met het geluid aan kan kijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
for old time's sake enzo ...
Heb je geen koptelefoon ofzo ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh darn, en net nou ik niet met het geluid aan kan kijken
Ik vind dat nummer zo leuk
Ik bewaar 'em ook nog even voor na vette zelfingenomen Smeetsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh darn, en net nou ik niet met het geluid aan kan kijken
Ik vind dat nummer zo leuk
Geen idee, we hebben al 7 kuub meuk ingepakt en door het verhuisbedrijf laten ophalen, daar zullen best wel koptelefoontjes bijgezeten hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je geen koptelefoon ofzo ?![]()
Ja ik vind het ook een leuk nummer en een leuk toepje
Ga je verhuizen dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, we hebben al 7 kuub meuk ingepakt en door het verhuisbedrijf laten ophalen, daar zullen best wel koptelefoontjes bijgezeten hebben
En er kan nog wel 7 kuub weg voor het huis een beetje leuk op de Funda foto's staat![]()
Wat er al naar de stort en kringloop is gebracht laat ik dan nog even buiten beschouwing
We gaan om te beginnen het huis van N verkopen, en dan gaan we vanuit mijn huis op zoek naar een nieuw huis.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga je verhuizen dan?![]()
Heb ik zeker gemist?
Ik ben ook geen fan....quote:
Ah, dus hij komt jouw kant op ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
We gaan om te beginnen het huis van N verkopen, en dan gaan we vanuit mijn huis op zoek naar een nieuw huis.
Correct, correct, correct.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah, dus hij komt jouw kant op ?
Dus zijn huis moet netjes op de foto? Dus daar zit je nu?
snap ik het zo goed?
Nee, samen opnieuw beginnen in een ''vers'' huis, hmmm misschien ook wel lekker ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Correct, correct, correct.
Maar hij wil net zo graag in mijn huis wonen als ik in het zijne, dus we blijven niet bij mij.
Mwah, als ik kijk wat hij de afgelopen 2½ jaar met dit hormonster heeft moeten doormaken, dan denk ik niet dat een verhuizing een breekpunt gaat zijn, en dan hebben we natuurlijk het voordeel dat we mijn huis als back-up hebben, we hoeven niet direct iets anders te vinden, we kunnen de tijd nemen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Verhuizen is een soort van ultieme relatie test![]()
Ja, daarom...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, samen opnieuw beginnen in een ''vers'' huis, hmmm misschien ook wel lekker ook
whut?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:09 schreef APK het volgende:
Mag ik op mijn leeftijd zeggen dat ik geen zin meer heb in het volgen van live topics omdat vrijwel iedereen op write only staat en dat dat als gevolg heeft dat je de reacties niet meer kunt volgen?
Ja, dat mag ik zeggen
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Verhuizen is een soort van ultieme relatie test![]()
Lama, je kunt het niet meer volgenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
whut?
kan dat in Jip en Janneke taal, want ik snap er geen reet van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |