Draai jij eens een mooie van vroeger?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:23 schreef chufi het volgende:
Vroeger was Songfestival ook mooier en beter
Ik ben niet meer zo jong maar ook weer niet totaal bedorvenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:24 schreef Lienekien het volgende:
Vroeger lijkt alleen maar leuker, omdat we toen jong en onbedorven waren..
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Draai jij eens een mooie van vroeger?
effe kijken waar jij van houdt
Zo ! dat duurde effequote:
Die stapt hier morgen zo op een bootquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Deze was van het laatste songfestival die vond ik wel tof eigenlijk![]()
Lekkere gosert ook wel, wel een homo maar toch...![]()
Oh shit ja, al die herrie morgen. Niet erg maar wel voor 11:00quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Die stapt hier morgen zo op een boot
Woon je aan de route?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh shit ja, al die herrie morgen. Niet erg maar wel voor 11:00
Nee niet de route Ja er komen enorm veel boten langs op weg ernaar. Wel leuk hoor 's middagsquote:
Voor wat?quote:
Voor wat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Voor wat?![]()
Als je Mick Jagger gaat draaien gok ik klaar voor Wie Jie ?
ow.....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:48 schreef APK het volgende:
[..]
Voor wat?
Ik reageerde op de laatste posts in het topic, leek mij wel zo netjes
Oh ja, ik heb geloof ik ook 500 TB gratis op een Dropbox op mijn nieuwe phone.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb foto's geupload maar ze komen niet in mijn Dropbox
Bootjes maken mij wakkerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.....ga je met een bootje mee?
Nouhou... bewaren enzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb geloof ik ook 500 TB gratis op een Dropbox op mijn nieuwe phone.
Moet ik nog even uitzoeken.
Wat kan je daar ook alweer mee doen?
ah, zijn de skatties al aan het feesten dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Bootjes maken mij wakker
Maar de sfeer was al heerlijk gezellig op weg naar huis vanavond
niksquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
effe kijken of er al wat in zit nu...
Maar wat doet dat Dropbox?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nouhou... bewaren enzo![]()
maar ik snap het niet, ze komen niet in mijn dropding, maar misschien komt dat
omdat de batterij leeg was en dat ie nu net weer in de stekker zit, dan gaat het
misschien langzamer?
neh... soms stuur ik wel eens een foto naar familie maar ik heb geen faccebook of datquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Maar wat doet dat Dropbox?
Ik gok -na heel veel 'ja je mag alles van mij weten'- foto's uploaden naar een website zodat je een link kunt sturen naar vrienden die dan ook lid moeten worden zodat Dropbox ook alles van hun weet?
Okay, stap 1:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
neh... soms stuur ik wel eens een foto naar familie maar ik heb geen faccebook of dat
soort shiten dit is voor MP ik ga een zooitje DVD boxen verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |