Nog wat werken, boodschappen doen, en heb een Chinese zakenrelatie in town waar ik mee ga dineren vanavond.quote:
Nee dat zeker niet, ik denk Italiaans maar ik heb nog niets geboekt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:02 schreef Lienekien het volgende:
Oh, wat leuk. Ik neem aan dat jullie niet naar de Chinees gaan?
wad werken, wad naar het strand, wad met de hondjes wandelen, wad koken, wad naar de bieb, wad tennissen, wad chillen dusquote:
Is dat jam en slagroom er tussen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:39 schreef Lienekien het volgende:
Oh, maar dan is het goed.
Ik heb net het laatste stukje opgegeten van mijn eerste Victoria Sponge. Mijn vriend vindt dat zo'n lekkere taart en neemt 'm vaak als we op vakantie zijn. Dus nu eens een poging gedaan. Kwam wat te compact uit de oven, maar toch best lekker.![]()
Hier een plaatje van een luchtiger exemplaar.
[ afbeelding ]
quote:
*plof*quote:
Nee dat ben ik al verschillende malen genoemd op FOKquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heb je op ze tegen, of is het alleen Mouth & McNeal?
mew.... tis FOK, zal me worst wezenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:21 schreef chufi het volgende:
Die vergelijking richting Hippies is erg voor de hand liggen maar nu nog steeds anno 2012?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |