He Leandraquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:54 schreef Leandra het volgende:
Het grappige is dat dat vroeger in de RLS SC "een fannetje doen" genoemd werd
Wat ?quote:
Oh je loopt een paar uur achterquote:
Watquote:
Godverquote:
Voor we weer 30 posts verder zijn, dit bedoelde ze:quote:
Hufteres dat moet ze niet doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Voor we weer 30 posts verder zijn, dit bedoelde ze: [ afbeelding ]
Ja, ik weet wel wat ik bedoeldequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Voor we weer 30 posts verder zijn, dit bedoelde ze: [ afbeelding ]
Vrijdagavond dan maar?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:14 schreef Leandra het volgende:
Ja, ik ben zo nuchter dat het tijd wordt dat ik weer eens wat ga drinken
Ik heb nog wel een wijntje voor je staanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo nuchter dat het tijd wordt dat ik weer eens wat ga drinken
Héé neukenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:14 schreef sig000 het volgende:
Ik snap meteen weer waarom slowchats eik beter van het forum getieft worden.
Ik had het niet tegen jou..quote:
Ik krijg toch steeds zo'n DM dat ik gequote ben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt ze ook uit je (My)AT filteren, is dat niks voor je?
Lekkker he? En nog éénquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik krijg toch steeds zo'n DM dat ik gequote ben.
Nee, dat denk ik niet, en zo wel dan zal het bij een blijven, maar feitelijk heb ik sinds onze laatste vakantie geen druppel meer gedronken, want zelfs van dat ene glaasje rosé op een avond was ik de volgende ochtend al te kattig om zonder handschoenen aan te pakken...quote:
Dan zet je dat uit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik krijg toch steeds zo'n DM dat ik gequote ben.
Geeft niet ik ken mezelf nietquote:
Ik krijg een stukje aandacht daardoor, erg prettigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zet je dat uit.
Heb ik vrijwel gelijk gedaan, ik doe zoveel kwaliteitsposts dat ik gek werd van die quotemeldingen.
Snap ik nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, ik zie toch wel een soort reeks...
D, M, S
Mmmm tja waarom post ik hierquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb het vage vermoeden dat ze geen 25 meer is.
Ja das wel heel onverwachts hier in 40+ topicquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb het vage vermoeden dat ze geen 25 meer is.
Nee, maar dat komt omdat jij wel vaker een relletje mistquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Js ook lopen denken ... Maar inderdaad ik snap hem ook niet
Ik ga mijn koffiekopjes afwassen... Latersquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt omdat jij wel vaker een relletje mist
Gelukkig maar toch...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt omdat jij wel vaker een relletje mist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |