Niet heel veel, maar zelf uitzoeken en je kennis bijschaven vind ik best fijn eerlijk gezegd.... Ik hou er ergens wel van dus om mijn persoonlijkheid te verbeteren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebt is altijd maar weer de vraag wat ie mee gekregen heeft van zn ouders ... Relativeren en mogelijk corrigeren
Hij is 33 jaar, dat zei hij tenminstequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm....
Het klopt wel aardig... Hij begon op een gegeven moment met allerlei persoonlijke aanvallen...
''Jij denkt dat je jezelf goed kent... Maar je bent nog geen 30'' (Hij zal wel net 30 geworden zijn oid)
Maar het is wel grappig inderdaad over dat verhaal van dat stalk gedrag.... Ook zo een half dreigement van ''als jij mijn zusje had geDM't oid.... Tjah best een trieste bedoeling eigenlijk gisteren als ik er zo over na denk![]()
Dusja, raar verhaal... Maar ik heb een wel iets langere geschiedenis met die kerel hier op FOK... Hij zoekt al heel snel de aanval op als hij iemand ''minder vindt''
Maar dat schijnen onzekere mensen te doen om zichzelf beter te kunnen voelen.. Dus ach... Heb liever medelijden met hem.
Welke van de drie woon jij?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:26 schreef Lienekien het volgende:
Goedemorgen!
Raar nachtje gehad. Onverwacht trok toch een fikse onweersbui over. Lees net op Teletekst dat er heel wat branden door inslagen zijn geweest in de drie noordelijke provincies!
Die gaan nu naar Teun a.s. Zaterdagquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij zou toch gehaktballetjes voor de BBQ maken?!
Ahhh wat jammerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:40 schreef Lienekien het volgende:
Mickeys is al een tijdje verschwunden.
Een lul excuus heeft iedereen wel hierquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, ik wou dat ik langs kon komen, maar dan zit ik te ver weg om even heen en weer te gaan
Als ik in m'n eigen huis zou zijn dan zou ik langskomen, maar kennelijk schijn ik met de oudste de afspraak te hebben dat hij de weekenden het huis voor zichzelf heeft?!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Een lul excuus heeft iedereen wel hier
Denk dat ze ff een pauze neemt, heeft ze waarschijnlijk in haar situatie ook nodig ..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:40 schreef Lienekien het volgende:
Mickeys is al een tijdje verschwunden.
The famous balls ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij zou toch gehaktballetjes voor de BBQ maken?!
Ja, weet ik veel, chufi. Ik kan me daar niet druk om maken, hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat je ff een pauze neemt, heeft ze waarschijnlijk in haar situatie ook nodig ..
Ja meningen kunnen verschillen, maar ik kom dan ook ut Grunnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, chufi. Ik kan me daar niet druk om maken, hoor.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat je ff een pauze neemt, heeft ze waarschijnlijk in haar situatie ook nodig ..
Ik zit er helemaal niet op te wachten om het vertrek van Mickeys te gaan analyseren.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja meningen kunnen verschillen, maar ik kom dan ook ut Grunn
Te weinig vlees, daar houden we het maar opquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zit er helemaal niet op te wachten om het vertrek van Mickeys te gaan analyseren.
Fannetje is van jong tot oud en niet van het laatste uurquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:54 schreef Leandra het volgende:
Het grappige is dat dat vroeger in de RLS SC "een fannetje doen" genoemd werd
Op donderdag 2 augustus 2012 22:50 schreef Soury het volgende:
Ik ook niet Lienekienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zit er helemaal niet op te wachten om het vertrek van Mickeys te gaan analyseren.
Op donderdag 2 augustus 2012 22:50 schreef Soury het volgende:
Wat wil je dan Soury? Het bommetje zelf plaatsen ? (welk bommetje dan )quote:[b]Op donderdag 2 augustus 2012 23:13 schreef Soury het volgende:[/b
Wat zijn jullie lief, ik zeg nog geen bommetje
Mickeysquote:
Ja joh drie dubbel achterover, en dat voor een 50 plusserquote:
Nee joh.... de oude wijvenduik is met flinke aanloop zo plat mogelijk in het water met de handen als waterski en hoofd boven water.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja joh drie dubbel achterover, en dat voor een 50 plusser
KLETS praatquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee joh.... de oude wijvenduik is met flinke aanloop zo plat mogelijk in het water met de handen als waterski en hoofd boven water.
Sorry hoor maar wat een gelul wat respect betreft.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:51 schreef chufi het volgende:
Het wordt er zo niet veel leuker om .... Ik weet niet of dit nog leuk genoemd kan worden .. Beetje respect AUB
quote:
Wie zegt nu wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |