Ja ben er nog , sorry ... Er kwam even iets tussendoor..quote:
Ja zoiets dacht ik ookquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die net aan het spelen was voor Nederland. Hoi wie jie, of zo.
Nee dit heeft niets met mij en Toppie te maken en die DM's van Toppie stelde niet zoveelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ben er nog , sorry ... Er kwam even iets tussendoor..
Maar dit was waar het hele KT DM verhaal van een maandje terug of zo over ging? Ja ben het met je eens ... Die andere gast spoort blijkbaar niet en ook KT heeft gelijk in dit verhaal.
En volgens mij was mij opmerking toen ook dat jij het wel het beste zou weten of zoiets en daarmee doelde ik op wat er echt per DM besproken was met KT ...
En soms een vaag antwoord van mij verkeerd geïnterpreteerd, maar ok ik maal er verder niet om.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee dit heeft niets met mij en Toppie te maken en die DM's van Toppie stelde niet zoveel
voor, hij stuurde gewoon achter elkaar wat onzin![]()
gewoon soms dit![]()
en een paar vragen die ik dus verkeerd opvatte, maar zat verder geen kwaad achter
wie hij verder DM's gestuurd heeft weet ik niet, maar om nou meteen te gaan TRren
om zoiets vind ik ook flauw, zeg dat gewoon flikker op met je DM's heb ik toch ook
gedaannou even goeie vriendjes hoor, ik vind Toppie verder wel lief
ja maar die levenslessen moet hij dan niet van zo'n eikel krijgen, anders wordt hij ook zoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
En soms een vaag antwoord van mij verkeerd geïnterpreteerd, maar ok ik maal er verder niet om.
En ja dat dacht ik toen ook al, volgens mij zijn zn bedoelingen OK ... Hij wil gewoon wat levenslessen voor de toekomst..
Oh, breek me de bek niet open!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja maar die levenslessen moet hij dan niet van zo'n eikel krijgen, anders wordt hij ook zo![]()
dus af en toe schiet ik er dan even tussendoor als ik zoiets toevallig lees, want ik lees best
vaak in R&P de meest rare verhalen kom je daar tegen
Vooral dat altijd maar weer bij elkaar inprenten dat meisjes geen nice guys willen. Wat soms doorschiet in een houding die grenst aan een soort vrouwenhaat.quote:
Jah..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vooral dat altijd maar weer bij elkaar inprenten dat meisjes geen nice guys willen. Wat soms doorschiet in een houding die grenst aan een soort vrouwenhaat.
Ja, echt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah..je moet ze als vuil behandelen dan blijven ze wel
![]()
écht stel idioten en ze geloven het ook nog volgens mij !
Misschien wel zowel door de vrouwen als door de mannenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan moeten wij KT maar opvoeden tot een rechtschapen man![]()
Dat is onze plicht als volwassenen
Oké jij kan ook meedoen, je weet nu waar het over gaat, ze verpesten die jongenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien wel zowel door de vrouwen als door de mannen
Nou, opvoeden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan moeten wij KT maar opvoeden tot een rechtschapen man![]()
Dat is onze plicht als volwassenen
Mwja oké want ''opgevoed'' is hij eigenlijk al zo'n beetje natuurlijk, maar effe dequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, opvoeden.
Laten we zeggen dat we het misschien wat kunnen relativeren, hier en daar.
Hebt is altijd maar weer de vraag wat ie mee gekregen heeft van zn ouders ... Relativeren en mogelijk corrigerenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mwja oké want ''opgevoed'' is hij eigenlijk al zo'n beetje natuurlijk, maar effe de
puntjes op de i zetten enzo
Zomaar of om iets specifieks ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
pffffffffffffffffffff opvlieger
Heftig dan ! Ik wordt wel steeds nieuwsgieriger over die opvliegers van jequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Godver...ik kan gelijk wéér gaan douchen
Heftige overgang, met zulke opvliegers .. Had ik als man geen last vanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee opvliegers krijg je ''zomaar''
hormonen enzo...is verder niks voor nodig
Nee, dat hebben ook alleen vrouwen, dat weet je toch wel ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Heftige overgang, met zulke opvliegers .. Had ik als man geen last van
Deel 1 KT lessonsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ook alleen vrouwen, dat weet je toch wel ?
Laat je niet gek maken FANn ,, tot laterquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... ik schrok al![]()
Ik ga me effe opfrissen of op het balkon staan ofzo![]()
laters......
Hmm....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou zonder namen te noemen...
Er was daar een gast die wilde Toppie wijs maken dat als een meisje aangaf geen zin in een gespek of toenadering te hebben om het toch gewoon bllijven te proberen, niet één keer of twee keer maar gewoon steeds terug gaan,
Toppie vond van niet (ik ook niet) als iemand aangeeft dat hij/zij er geen zin in heeft moet je gewoon
stoppen vond Toppie (en ik ook).
Die gast beschuldigde Toppie wel gewoon in één adem door van ''vrouwen stalken per DM''
terwijl hij hem aan de andere kant aanspoorde tot stalken van meisjes in de disco of een bar.
Maar.... zei die gast dus ook nog, als Toppie zijn zusje per DM zou lastigvallen dan was hij
nog niet jarig enzo...
dus dat sloeg nergens op.
Enne... die gast zelf vond zichzelf wel een beetje heeeeeeel erg fantastischen hem lukte het
altijd !
Zoiets was het, misschien komt Toppie nog langs dan kan hij het aanvullen of mij verbeteren
als ik iets niet goed heb uitgelegd.
Wat is jouw mening?
Niet heel veel, maar zelf uitzoeken en je kennis bijschaven vind ik best fijn eerlijk gezegd.... Ik hou er ergens wel van dus om mijn persoonlijkheid te verbeteren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebt is altijd maar weer de vraag wat ie mee gekregen heeft van zn ouders ... Relativeren en mogelijk corrigeren
Hij is 33 jaar, dat zei hij tenminstequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm....
Het klopt wel aardig... Hij begon op een gegeven moment met allerlei persoonlijke aanvallen...
''Jij denkt dat je jezelf goed kent... Maar je bent nog geen 30'' (Hij zal wel net 30 geworden zijn oid)
Maar het is wel grappig inderdaad over dat verhaal van dat stalk gedrag.... Ook zo een half dreigement van ''als jij mijn zusje had geDM't oid.... Tjah best een trieste bedoeling eigenlijk gisteren als ik er zo over na denk![]()
Dusja, raar verhaal... Maar ik heb een wel iets langere geschiedenis met die kerel hier op FOK... Hij zoekt al heel snel de aanval op als hij iemand ''minder vindt''
Maar dat schijnen onzekere mensen te doen om zichzelf beter te kunnen voelen.. Dus ach... Heb liever medelijden met hem.
Welke van de drie woon jij?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:26 schreef Lienekien het volgende:
Goedemorgen!
Raar nachtje gehad. Onverwacht trok toch een fikse onweersbui over. Lees net op Teletekst dat er heel wat branden door inslagen zijn geweest in de drie noordelijke provincies!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |