Ja logisch, hoe had ik dat kunnen missenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
willem-jozef
Deze negert![]()
[ afbeelding ]
Wil je weten waar de discussie over ging met King Toppie?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja logisch, hoe had ik dat kunnen missen
Toch wel benieuwd, jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wil je weten waar de discussie over ging met King Toppie?
Zodat je jouw mening kan geven?
Als je dat wilt dat leg ik het uit.
Ik dacht de badmintonster.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
willem-jozef
Deze negert![]()
[ afbeelding ]
Nou zonder namen te noemen...quote:
Die net aan het spelen was voor Nederland. Hoi wie jie, of zo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
huh??? ga jij nou ook al vaag doen !![]()
ik snap je niet?
ow... ik heb geen TV aanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die net aan het spelen was voor Nederland. Hoi wie jie, of zo.
ah.. geen flauw idee over wie het gaat, maar goedquote:
Mijn mening is dat die gozer waarschijnlijk maar wat zit te zwetsen. Dus hij zegt wat hem uitkomt en 'durft' ook nog te dreigen vanachter zijn computertje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah.. geen flauw idee over wie het gaat, maar goed![]()
Lienekien wat is jouw meningop mijn verhaal, want chufi is even de weg kwijt geloof ik.
precies ! dat dacht ik ookquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn mening is dat die gozer waarschijnlijk maar wat zit te zwetsen. Dus hij zegt wat hem uitkomt en 'durft' ook nog te dreigen vanachter zijn computertje.
Klinkt als sop dat de kool niet waard is. Om er maar even een goede Nederlandse uitdrukking tegenaan te gooien.
Ja ben er nog , sorry ... Er kwam even iets tussendoor..quote:
Ja zoiets dacht ik ookquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die net aan het spelen was voor Nederland. Hoi wie jie, of zo.
Nee dit heeft niets met mij en Toppie te maken en die DM's van Toppie stelde niet zoveelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ben er nog , sorry ... Er kwam even iets tussendoor..
Maar dit was waar het hele KT DM verhaal van een maandje terug of zo over ging? Ja ben het met je eens ... Die andere gast spoort blijkbaar niet en ook KT heeft gelijk in dit verhaal.
En volgens mij was mij opmerking toen ook dat jij het wel het beste zou weten of zoiets en daarmee doelde ik op wat er echt per DM besproken was met KT ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |