Jij reageerde anders volwassener dan hij, dus maak je niet drukquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:38 schreef kingtoppie het volgende:
''el matador''
Tjah... Ik vind het ergens grappig dat mensen op mij neerkijken terwijl ze zichzelf zo profileren op 30 jarige leeftijd... En dan tegen mij zeggen dat ik nog o zo jong ben dus geen levenservaring heb en niet weet wie ik ben.
Dat zegt niks....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij reageerde anders volwassener dan hij, dus maak je niet druk
Mogelijk dat ik er ooit iets van mee gekregen heb... Maar daar laat ik het ook het ook bij ... zolang DK er verder niet over uitweidtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Laten we zeggen, het is geen griepje, het is gewoon kut laten we het daar maar bij houden.
Hij was gewoon aan het zuigen en toen hij geen gelijk kreeg ging hij schelden, dat is nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zegt niks....
Nu vraag ik me nog steeds af of ik wel volwassen reageerde
Nee die zal er verder niet over uitwijden, dus dat doen wij dan ook maar niet, wel zo netjesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogelijk dat ik er ooit iets van mee gekregen heb... Maar daar laat ik het ook het ook bij ... zolang DK er verder niet over uitweidt
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij was gewoon aan het zuigen en toen hij geen gelijk kreeg ging hij schelden, dat is niet
erg volwassen.
Maar jij kan ook wel een beetje zeiken hoorga er dan gewoon niet op in
![]()
Je had de enige twee vrouwen in dat hele topic aan jou kant, dus hij werd steeds pissiger
Lijkt me ook,quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee die zal er verder niet over uitwijden, dus dat doen wij dan ook maar niet, wel zo netjes
Nouhou, je had al gelijk gekregen van diverse andere users, maar je wilde het persé van hemquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Je mag tegen mij wel zeggen wanneer ik zeik en waarom precies, kan ik mezelf een beetje reflecteren... Waarschijnlijk ben ik het toch met je eens maar heb ik het niet door van mezelf.
Sorryquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me ook,
Maar zullen we hier geen discussies voeren over posts in andere topics....?!
Oh, ik kan er niet tegen als iemand de vraag onwijkt... Door de vraag in dit geval dus gewoon te veranderen... Heel vervelend.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nouhou, je had al gelijk gekregen van diverse andere users, maar je wilde het persé van hem
horen en hij gaf geen antwoord, want hij zat toch al vast, en als je dan blijft proberen dan
gaat zo iemand dus schelden, ken je op wachten
Huh?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me ook,
Maar zullen we hier geen discussies voeren over posts in andere topics....?!
Kippen!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Huh?![]()
Goed waar wil je her dan over hebben, noem maar iets.
gebeurd vaak.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, ik kan er niet tegen als iemand de vraag onwijkt... Door de vraag in dit geval dus gewoon te veranderen... Heel vervelend.
Nee, tis al klaar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
We weten verder niet waar het over gaat .. Doe het dan offline, als dat weer mag van FANN
Dat gaat nooit mogen, zij is bang voor mij mbt DMquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
We weten verder niet waar het over gaat .. Doe het dan offline, als dat weer mag van FANN
Fann dit gaat over een of ander topic (niet hier) . Dus handel de discussie daar af of offline met KT . Niet dat ik je weg wil jageen, maar ik heb geen idee waar dit verder over gaat en de rest volgens mij ook niet,quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Huh?![]()
Goed waar wil je her dan over hebben, noem maar iets.
Nee ik ben niet ''bang'', DM is handig voor een mededeling maar niet om te ''chatten''quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat gaat nooit mogen, zij is bang voor mij mbt DM![]()
OK is al klaar ...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann dit gaat over een of ander topic (niet hier) . Dus handel de discussie daar af of offline met KT . Niet dat ik je weg wil jageen, maar ik heb geen idee waar dit verder over gaat en de rest volgens mij ook niet,
Jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann dit gaat over een of ander topic (niet hier) . Dus handel de discussie daar af of offline met KT . Niet dat ik je weg wil jageen, maar ik heb geen idee waar dit verder over gaat en de rest volgens mij ook niet,
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee ik ben niet ''bang'', DM is handig voor een mededeling maar niet om te ''chatten''
daar is het forum voor.
Vind ik dan![]()
anders kan ik je net zo goed mijn emailadres geven![]()
Wat ik dus NIET ga doen
Ja ja ik snap je, ik zei toch al het is klaar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Is ook niet erg, tenzij je ermee het topic overneemt en sommige mensen niet weten waar je over praat en stiekem ook mee willen lullen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ja ik snap je, ik zei toch al het is klaar.
maar het was het eerste waar ik aan moest denken toen ik Toppie zag dus dan schiet dat er effe uit bij mij, zo zit ik nou eenmaal inelkaar hoor, kan ik ook niks aan doen.
Je bent zwanger.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Volgens mij zit ik in de overgang, mag ik het daar wel over hebben![]()
Ik heb serieus opvliegers![]()
Is best kut
Gewoon zwangerschaps kwaaltjes die jij ondervindt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee man, die fase ben je dan voorbij
OK Thats youquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ja ik snap je, ik zei toch al het is klaar.
maar het was het eerste waar ik aan moest denken toen ik Toppie zag dus dan schiet dat er effe uit bij mij, zo zit ik nou eenmaal inelkaar hoor, kan ik ook niks aan doen.
Ja das een serieus onderwerp voor hier.... Wat is je werkelijke leeftijd ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Volgens mij zit ik in de overgang, mag ik het daar wel over hebben![]()
Ik heb serieus opvliegers![]()
Is best kut
Neh... ik denk dat ik nog effe een snelle douche neem, en dan ga ik ook plat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon zwangerschaps kwaaltjes die jij ondervindt.
Hoezo? Werkelijke leeftijd?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das een serieus onderwerp voor hier.... Wat is je werkelijke leeftijd ?
OK tot morgen of zo.... Beachvolleybal verlaat , maar toch kijken en wel om 7 uur aan de bakquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh... ik denk dat ik nog effe een snelle douche neem, en dan ga ik ook plat.
Truste Top !
sloapse allemaal........
Hormoonbaal.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
pffffffffffffffff ik heb er dus nu eentje
Ook als een vakantie niet leuk is schrijf ik dat op jaquote:
2 x lezen is nu mijn quotequote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook als een vakantie niet leuk is schrijf ik dat op ja
Zo vaag was het niet.
Wel vaag dat ik er in 1e instantie overheen las
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zich wel knap, om vaag te zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]![]()
zegt ze...
laat dat kind lekker zwammen, gek.
[ afbeelding ]
"vaag" in dit topic is echt een understatement![]()
Ach, het lijkt je heel gemakkelijk af te gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |