Te weinig vlees, daar houden we het maar opquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zit er helemaal niet op te wachten om het vertrek van Mickeys te gaan analyseren.
Fannetje is van jong tot oud en niet van het laatste uurquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:54 schreef Leandra het volgende:
Het grappige is dat dat vroeger in de RLS SC "een fannetje doen" genoemd werd
Op donderdag 2 augustus 2012 22:50 schreef Soury het volgende:
Ik ook niet Lienekienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zit er helemaal niet op te wachten om het vertrek van Mickeys te gaan analyseren.
Op donderdag 2 augustus 2012 22:50 schreef Soury het volgende:
Wat wil je dan Soury? Het bommetje zelf plaatsen ? (welk bommetje dan )quote:[b]Op donderdag 2 augustus 2012 23:13 schreef Soury het volgende:[/b
Wat zijn jullie lief, ik zeg nog geen bommetje
Mickeysquote:
Ja joh drie dubbel achterover, en dat voor een 50 plusserquote:
Nee joh.... de oude wijvenduik is met flinke aanloop zo plat mogelijk in het water met de handen als waterski en hoofd boven water.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja joh drie dubbel achterover, en dat voor een 50 plusser
KLETS praatquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee joh.... de oude wijvenduik is met flinke aanloop zo plat mogelijk in het water met de handen als waterski en hoofd boven water.
Sorry hoor maar wat een gelul wat respect betreft.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:51 schreef chufi het volgende:
Het wordt er zo niet veel leuker om .... Ik weet niet of dit nog leuk genoemd kan worden .. Beetje respect AUB
quote:
Wie zegt nu wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |