Ja volgens mij kan je wel ''delen'' ofzoiets, maar daar doe ik niet aan !quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:06 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, stap 1:
Met Dropbox kun je foto's naar familie sturen en foto's op MP plaatsen?![]()
En het doet dus niet 'na heel veel klikken mag je alles van mij weten etc.' ?
Oh, dan is het goed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja volgens mij kan je wel ''delen'' ofzoiets, maar daar doe ik niet aan !![]()
zitten allemaal privéfoto's in, en van vroeger gescand enzo...
Ik snap ook geen reet van zulke dingenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:12 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed.
Ik hou maar op met mijn flauwe vragen
Heb net een nieuwe phone en je schrikt je de pleuris over alles waar je 'ja' op moet klikken om een account te mogen hebben
Ik haat bellen, maar met de suffe Nokia van mijn werk die een week met de batterij doet maakt het mij niet uit omdat het werk is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik snap ook geen reet van zulke dingen![]()
Ik ben nog steeds niet verder gekomen dan foto's maken en uploaden voor de rest raak ik dat
ding niet aan
Ga je dat ding dan aaien ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik haat bellen, maar met de suffe Nokia van mijn werk die een week met de batterij doet maakt het mij niet uit omdat het werk is.
Met mijn nieuwe smartphone heb ik nog geen gesprek gevoerd, maar ik raak 'em wel vaak aan
Je kunt er ook mee internetten enzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ga je dat ding dan aaien ?![]()
en je haat bellen ? hoe ka je nou bellen haten ?![]()
Ik kan ure lullen door de phone, maar niet op de 06 natuurlijk
Ik was niet van plan om je te bellen hoor !quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt er ook mee internetten enzo
Bellen kan ook via de vaste lijn
Maar liever niet, tenzij met leuke personen![]()
Wat dat betreft is de wereld erg veranderd in mijn leven. Vroeger ging alles via de telefoon en nu heb ik liever dat mensen (contacten) dingen via email doen.
Pleur op zeg!
Jullie willen alleen maar over jezelf lullen![]()
En het lukt mij niet om op te hangen![]()
![]()
Opfucken!![]()
![]()
Maar CarO bv mag gewoon bellen hoor
Dis dred is wurtles without piksquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zitten allemaal privéfoto's in, en van vroeger gescand enzo...
Ik gok hoge resolutie en nog aan het uploaden?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en die klotefoto's zijn er ook nog niet, ik zal wel weer iets fout hebben gedaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit nog naar dat zeikprogramma van Smeets te kijken en ik heb maar twee monitoren aangesloten om dingen te kijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gut gut eentje !!!!
ééntje !!!!!!
ken het eraf ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |