Toch niks op tv naast webcam meisjes?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Top !
ik was effe aan het zappen ...
Neeeeeeeeeeeee, zappen op FOK bedoel ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toch niks op tv naast webcam meisjes?
Ahquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee, zappen op FOK bedoel ik
neh... niet écht, ik zat effe hier...quote:
Nee wonen nog niet, maar of een 2e huis of op naam van mn dochter.. In eerste instantie wel voor mn dochter om er te gaan wonen en met genoeg ruimte dat er ook een kamer voor mij is , zodat ik langs kan komen wanneer ik wil ... In overleg natuurlijk... Valenciaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Sla je slag chuf!
Ga je daar dan wonen of als 2e huis vlak bij je dochter?
Soms wel, ik niet, misschien iemand anders wel, maar of die dat hier gaat posten ... Geen idee (ik zou het niet doen)quote:
Vind je het heel raar dat ik een beetje raar opkijk van je post? (ja het komt persoonlijk op me overquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms wel, ik niet, misschien iemand anders wel, maar of die dat hier gaat posten ... Geen idee (ik zou het niet doen)
Het is niet persoonlijk KT integendeel zelfsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind je het heel raar dat ik een beetje raar opkijk van je post? (ja het komt persoonlijk op me over)
Het komt meer over op mij ''dan zou dat persoon gek zijn als die iets erover zou zeggen'' (en met prive zaken is dat begrijpelijk, maar met iets als een vakantie niet, dus dan voelt het snel als persoonlijk iets)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:04 schreef Bluezz het volgende:
Hoe ik het lees is : Hij weet niet alles van haar, en als iemand anders het wel weet (qua op vakantie zijn) weet ie ook niet of iemand dat zou posten.
Gelukkig geef ik mijn persoonlijke gegevens niet zo snel prijsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:00 schreef chufi het volgende:
En op vakantie zijn posten kan soms niet slim zijn als er geen thuisblijvers zijn ivm met kwaadwillende meelezers bv
En dan een leeg huis terug te vinden bij thuiskomst..
Daar zou ik nou nooit aan gedacht hebben !quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:00 schreef chufi het volgende:
En op vakantie zijn posten kan soms niet slim zijn als er geen thuisblijvers zijn ivm met kwaadwillende meelezers bv
En dan een leeg huis terug te vinden bij thuiskomst..
Zeker weten .quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar zou ik nou nooit aan gedacht hebben !![]()
Maar tis wel waar natuurlijk, kan je nagaan hoe gevaarlijk faceboek en dat soort dingen zijn
Ja maar straks misschien wel met dat huis in Spanje toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker weten .
Maar gelukkig ga ik nooit op vakantie
Ja maar ik had je adres nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:39 schreef Lienekien het volgende:
Nou ja, jullie wisten toch ook dat ik op vakantie was?
Dan ga ik naar mn 2e huis!! Dat noem ik geen vakantie, want dan ben ik eigenlijk gewoon op familie bezoekquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar straks misschien wel met dat huis in Spanje toch?
Maar we vertellen dat niet door hoor .. Je huis was niet leegquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:39 schreef Lienekien het volgende:
Nou ja, jullie wisten toch ook dat ik op vakantie was?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:28 schreef Aleandra het volgende:
Hallo allemaal !!
Nee, nee, geen gekke dingen met mij aan de hand hoor.
En ook geen vakantie meer. Nouja als je van vakantie kunt spreken (hebben de boel hier thuis een beetje verbouwd). En daarna heb ik extra (heel veel extra) moeten werken omdat er enkele collega's op vakantie waren.
En nu........ Ben denk ik weer aan vakantie toe.
Daar hebben ze pilletjes voor ouwequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:19 schreef golfer het volgende:
Ik kijk nog steeds naar de spelen, maar sinds 1964 in Japan is er nauwelijks meer een hoogtepunt voor mij bij geweest.
Met welke zoekterm kwam je bij die post terecht?quote:
lees terug golver ... of zo ietsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:18 schreef APK het volgende:
[..]
Met welke zoekterm kwam je bij die post terecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |