Daar hebben ze pilletjes voor ouwequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:19 schreef golfer het volgende:
Ik kijk nog steeds naar de spelen, maar sinds 1964 in Japan is er nauwelijks meer een hoogtepunt voor mij bij geweest.
Met welke zoekterm kwam je bij die post terecht?quote:
lees terug golver ... of zo ietsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:18 schreef APK het volgende:
[..]
Met welke zoekterm kwam je bij die post terecht?
Echt, ben jij voortdurend stoned of ben jij gewoon heel speciaal?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:20 schreef chufi het volgende:
lees terug golver ... of zo iets
Edit: met een f dan natuurlijk
Ja ik weet ook wel dat ie quote op iets van dagen terugquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
Echt, ben jij voortdurend stoned of ben jij gewoon heel speciaal?
Hij post een quote uit een SC van afgelopen zaterdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt die kutsearch dan inmiddels eindelijk?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:18 schreef APK het volgende:
[..]
Met welke zoekterm kwam je bij die post terecht?
Kan ook nogquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of gewoon een letter en een spatie vergeten... hoogste punt Japan
Maar waarom ga je mij dan uitleggen dat hij reageert op een post van golfer?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:32 schreef chufi het volgende:
Ja ik weet ook wel dat ie quote op iets van dagen terug
Mogelijk leest ie terug en reageert op oude posts ... Op sich niks mis mee in een ouwelullen topic toch?
Dat dusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:39 schreef Leandra het volgende:
Vosss heeft gewoon het topic geopend en de eerste post van Golfer gequote
Je kent me hier best wel goed ja en ik zie het ook als een soort back-up .. Waarvoor nog veel dankquote:
Ik ga voortaan jouw hulp inroepen als het nodig isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:39 schreef Leandra het volgende:
Vosss heeft gewoon het topic geopend en de eerste post van Golfer gequote
Leandra onthoudt alles , dus als ze daarmee instemd , zit je goedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga voortaan jouw hulp inroepen als het nodig is
Ik heb de quote-alerts uit staan, dus niet dat je denkt dat je me op die manier naar een topic (terug) kunt krijgenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga voortaan jouw hulp inroepen als het nodig is
Jij lurkt toch wel meequote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb de quote-alerts uit staan, dus niet dat je denkt dat je me op die manier naar een topic (terug) kunt krijgen
Nou.... ik ben nog steeds niet hormonaal weer helemaal fit wat dat betreft, maar het gaat de goeie kant op; gisteren stond ik met Soneal bij Ikea in het restaurant in de rij, en de mevrouw achter mij zegt: Ik ken jou.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Leandra onthoudt alles , dus als ze daarmee instemd , zit je goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |