SPOILER: Minecraft SC Servers!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 3% gewijzigd door tuut-chips op 02-08-2012 10:04:55 ]
Als je niet zo veel geld had verspild aan die iPhone had je nu een dagje vrij kunnen nemen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik stem
Voor 2 dagen werken 5 dagen vrij..
h4t3r!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:12 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Als je niet zo veel geld had verspild aan die iPhone had je nu een dagje vrij kunnen nemen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:36 schreef RickoKun het volgende:
Spelen jullie nog wel eens met jullie penishoofdjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Welk spel?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:36 schreef RickoKun het volgende:
Spelen jullie nog wel eens met jullie penishoofdjes?
Onbetaalbaar, maar zoooo'n mooie setupquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:18 schreef MineraalWater het volgende:
Hey kijk, Aldie zn battlestation:
[ afbeelding ]
Lege flessen verzamelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Onbetaalbaar, maar zoooo'n mooie setup
Queue? Er zijn er vrij veel met rum en vodka en veel flessen met bodempjes. Ik zie niks leegs.quote:
Tot 5 uur en dan lekker minecraft spelenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:28 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad
Maar het is niet anders
Kokomers?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:32 schreef vogelkooi het volgende:
Werken is prima, alleen waar is het probleem bij jou NOZEM!!! Kokomers plukken is kut!
Goeiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Op een callcenter? Is dat niet gevaarlijk? Straks donder je van het dak af en breek je je nek.
Ik moest even nadenken om iets leuks te bedenken, maar toen kreeg ik een geistesblitz van deze grap en nou, ik ging ervoor!quote:
queueue? bro whyquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Queue? Er zijn er vrij veel met rum en vodka en veel flessen met bodempjes. Ik zie niks leegs.
mfok? bitch pleasequote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
gs3 -> Galaxy S 3,
mFok
Nog bruiner?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:43 schreef -Datdus- het volgende:
Bobber ben je erg bruin geworden op vakantie?
Nee. En die gasten vind ik echt zo lame.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
en draait dat spel van die yogscast-debieltjes eigenlijk al?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:10 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee. En die gasten vind ik echt zo lame.
Ik vond de E3 interviews wel geniaal; staan ze te praten met developers en gaat hebben ze het niet een keer over het spel zelf.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:10 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee. En die gasten vind ik echt zo lame.
Mwahhh viel niet veel te doen eigkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:01 schreef SosuaCafe het volgende:
Was het leuk op vakantie?
[ afbeelding ]
EWA HOE GAAN JE HOSSELS DAN!?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:53 schreef MineraalWater het volgende:
HEY BOBBERNAUT WELCOME BACK BROSIF
Watskeburt met mfuck?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:37 schreef Mender het volgende:
Die servers in de OP kunnen er wel weer uit. Op die van Wixcraft na dan.
En, wb bobber
Aaaaaaaaaaaaw wat schattig, ik wil er ook éénquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:24 schreef bobbernaut het volgende:
Trouwens, vanmiddag gevangen
Met alleen handen en niks anders jwz
Bob de mini hagedis
[ afbeelding ]
Wtf, dat beest is gewoon nog kleiner dan jijquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:24 schreef bobbernaut het volgende:
Trouwens, vanmiddag gevangen
Met alleen handen en niks anders jwz
Bob de mini hagedis
[ afbeelding ]
Ik ben 1.65 hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wtf, dat beest is gewoon nog kleiner dan jij
1.65m is trouwens helemaal niet slecht voor een twaalfjarige.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:30 schreef bobbernaut het volgende:
"wat wil je later worden als je groot bent?"![]()
Ik ben bijna 2x zo oud maar maar 10 centimeter langerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
1.65m is trouwens helemaal niet slecht voor een twaalfjarige.
Pics or didn't happen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:35 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik ben bijna 2x zo oud maar maar 10 centimeter langer
Idk kan wel zijn jaquote:
Poging tot vuistneukenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat doet die kerel nou met de vingers van zijn linkerhand bij dat beest?
Heul niet!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Pfrew, even denken hoor.
Mijn mieren doen weinig, vogel en ik hebben in Utrecht bier gedronken, kiwi heeft een GS3, er is een MC-SC steamgroep, kiwi heeft iets met train simulator, tom woont nog steeds in een bijlmerflatje, huib is afgestudeerd/t, mau zei "oh.", piek is geen erg goede admin, lorre heeft het warm tijdens het werk maar vertikt het om dan gewoon even de kleren uit te doen, mender is nog steeds oud, loon mist je, plex had een nieuwe pc gekocht? Dat laatste weet ik niet zeker, topiek kocht er iig ook eentje.
Is die server echt alleen Fort only 24/7 of wisselt dat ook nog regelmatig? Het is wel een goeie map maar soms heb je dr ook gewoon genoeg van. En stiekem vind ik andere maps ook leukerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef drumstickNL het volgende:
[ [url=http://cache.www.gametracker.com/serve(...)om=523582]afbeelding[/url] ]
Speel nu, dan join ik en maken wij elkaar af!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:51 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Heul niet!
[..]
Is die server echt alleen Fort only 24/7 of wisselt dat ook nog regelmatig? Het is wel een goeie map maar soms heb je dr ook gewoon genoeg van. En stiekem vind ik andere maps ook leuker![]()
Zal TF2 weer eens afstoffen en een keer komen kijken.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:51 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Heul niet!
[..]
Is die server echt alleen Fort only 24/7 of wisselt dat ook nog regelmatig? Het is wel een goeie map maar soms heb je dr ook gewoon genoeg van. En stiekem vind ik andere maps ook leuker![]()
Zal TF2 weer eens afstoffen en een keer komen kijken.
Ik zit op 114 minutenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:53 schreef Timwonnacott het volgende:
Kansheb slechts 138 uur TF2 gespeeld. En tevens, welk wapen?
Vanwaar die voorkeur voor fire and sword?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:12 schreef Mordecai het volgende:
Oh, met Mound and Blade - Fire and Sword zit ik al op 46 uur in een paar weken :$
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beetje jammer dat die gozer van mierenboerderij 1x per dag zijn e-mail bekijkt. Ik heb dus wat extra zand toegevoegd aangezien de mieren vanmiddag teruggelopen waren, zou het zo helemaal goed zijn of moet er nog iets bij? Ik wil de slang namelijk aansluiten zodat er weer mieren in kunnen.
- even voor de extra information -
Er zitten 2 van zulke gaatjes in de bak waar ze dus doorheen kunnen kruipen om naar beneden in het 'zand' te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
EH PIMPquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:22 schreef MineraalWater het volgende:
Even Drump quoten kijken of hij komt
[..]
Weet niet man, denk dat ik het niet zo interessant meer vind.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
EWA DRUMPKONING.
Waarom kom je hier nooit meer?
Ik heb een Yogventures server, meedoen? Ik zoek nog een admin...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weet niet man, denk dat ik het niet zo interessant meer vind.Doen jullie nog leuke dingen ofzo, games oid?
Ga weg.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb een Yogventures server, meedoen? Ik zoek nog een admin...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:17 schreef Kyara het volgende:
Ze staan hier in de tuin. Moet steeds de kratten verstoppen voor mijn moeder en de hulp. Zal blij zijn als dat volgende week niet meer hoeft.
Nog 5 nachtjes slapen...
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:29 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ah, leuk om te weten.![]()
Men, ik wordt trouwens zo moe van sommige mensen![]()
Ik had een paar maanden terug een klokje ingebouwd in de auto.
Auto verkocht zonder klokje (terug gezet naar origineel) gisteren veel moeite gedaan voor die jongen.
Begint hij nu te zeuren dat het klokje er niet bij zit
quote:
quote:
Ik heb nooit veel MMO/RPGS gespeeld. Eigenlijk de enigste die ik echt lang heb gespeeld is Rose Onlinequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:30 schreef Timwonnacott het volgende:
Heb er zat, Runescape, WoW, TF2, Morrowind, Oblivion, Skyrim zo uit mn hoofd. Maar ja in MMO's gaat al snel veel tijd zitten.
Treurig.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gaat zo'n kutspel worden
The 4th coming, Monsters & Me (soort pokemon MMO), Runescape, WoW, SWTOR (beta). Twijfel nog of ik GW2 koop of niet. En sowieso Planetside 2 wanneer die uitkomt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb nooit veel MMO/RPGS gespeeld. Eigenlijk de enigste die ik echt lang heb gespeeld is Rose Online
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En daar hebben dan veel mensen in geïnvesteerd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar dan ook echt
Ik kan er echt NIKS leuks aan ontdekken.
Waarmee?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]Wie probeer je hierheen te lokken?
$567,665quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En daar hebben dan veel mensen in geïnvesteerd.
Met je quotes.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:37 schreef Timwonnacott het volgende:
Dat yogventures is toch gewoon een soort Minecraft, maar dan in hun 'stijl'?
Heb je veel aan.. Als je nou zorgt dat er wat kwaliteit in zit dan zou je nog meer kunnen cashen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja dus, ach ze hebben een hoop fans gek genoeg om het te kopen. Zou hetzelfde hebben gedaan, ff flink cashen.
Dat zou kunnen, mits je een origineel idee hebt. Dit is te overduidelijk een MC kloon, en daar zijn er al meerdere van die met meer geld ook de kwaliteit/populariteit van MC niet haalde.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je veel aan.. Als je nou zorgt dat er wat kwaliteit in zit dan zou je nog meer kunnen cashen.
Doet mij hier aan denken:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kijk ook even hoe lelijk hij loopt
Welke kutconciërge heeft dat daar geprogrammeerd?
Onderschat de aantrekkingskracht van archeologie niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:05 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee dat mag jij ook niet ouwe rukker.
Jij kijkt ook XKCD zie ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
"Ik ben archeoloog. Zal ik je mijn Tyrannosaurus Sex laten zien?"
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
"Ik ben archeoloog. Zal ik je mijn Tyrannosaurus Sex laten zien?"
130 hr hier, game onquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:32 schreef SosuaCafe het volgende:
110hr tf2. Laat maar weten als je een keer vernederd wil worden.![]()
Dat! Ik game niet dusdanig veel dat ik hier thuis zou horenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]Wie probeer je hierheen te lokken?
Dat ook ja, en je gravity.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
We zagen al je noclip mededelinkjes man
Uhuquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:30 schreef Mordecai het volgende:
Had ik al gezegd dat ik die huge biomes echt geweldig vind?
Soms is en simpel gebaar goed genoeg, niet te lang over nadenken en gaan met die banaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Welke speciale verr-
Wat?
Ja al een stuk of 1000 keer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:30 schreef Mordecai het volgende:
Had ik al gezegd dat ik die huge biomes echt geweldig vind?
Als je Batman in de bios kijkt hebben we n.a.w. vanaf vanavond inderdaad een nieuwe admin nodig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:47 schreef drumstickNL het volgende:
Ik ga vanavond naar batman; iemand mod rights nodig voor de panzer server?
Pff, wat is dat nou weer voor vraag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh en willen wij jou er wel bij hebben?
Oh wij gaan elke vrijdag wel ergens heen maar 1 keer in het jaar doen we eens een lan-party gewoon omdat het kan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:36 schreef vogelkooi het volgende:
Jij drinkt toch ook wel eens en biertje met vrienden bij iemand thuis? Stel je eens voor dat je ipv muziek luisterd/praat/films kijken/chimeids versieren. Je achter en computer samen met je vrienden aan het spelen bent en elkaar kapot maakt. Ik heb ook liever de voorkeur voor optie 1 maar social awkward nerds houden helemaal niet van optie 1. Dus het is goed dat ze iets voor hunzelf hebben bedacht en niet bij ons de partypooper gaan uithangen.
Ja daar zitten er wel tussen inderdaadquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Blergh, ik kan mij echt niet voorstellen dat lan parties nou leuk zijn. Ik stel mij dan CoD-spelende puisterige pubers met frikandelbroodjes en energydrank voor![]()
Of zie ik dat nou helemaal verkeerd? Een keertje met een latop naar een vriend a la, maar om er nou een 'party' met een groep van te maken? Hmk, bedankt maar nee bedankt.
Elke vrijdagavond lekker naar de kasteelse bossen in, middeleeuwse outfit aan en elkaar aanspreken met "Freddie de ork", "Karla de Fee" en "Plex de magische tovenaar", ja?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Oh wij gaan elke vrijdag wel ergens heen maar 1 keer in het jaar doen we eens een lan-party gewoon omdat het kan.
Nee, Ik ben de prins van Arkoraginastanistischebanaansearion-stam.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Elke vrijdagavond lekker naar de kasteelse bossen in, middeleeuwse outfit aan en elkaar aanspreken met "Freddie de ork", "Karla de Fee" en "Plex de magische tovenaar", ja?
#SWAGquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:05 schreef drumstickNL het volgende:
Mijn LARP equipment; +50 arcane met stun effect 1 hr. 10 sec CD
[ afbeelding ]
Voor zover ik weet speelt niemand in de SC momenteel op de server. Eventueel Sosua, verder kan ik niemand bedenken. Hoezo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:22 schreef RickoKun het volgende:
hey hommoos op welke server spelen jullie dan
gr gr
übermensch
Financieel verhaaltje, per maand:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:16 schreef TJV het volgende:
En als je nou gewoon wat meer op je betaalrekening laat staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt er vijf weken niks binnen, dan is dat leeg, ja.
[ Bericht 9% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 03-08-2012 14:34:17 ]
Wat nu weer..quote:
SPOILER: voorwaardenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
nee niet echt..quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Financieel verhaaltje, per maand:Zet je er de 1e dag van de maand extra geld op. Dat gaat er dan nooit af, tenzij je onvoorziene extra kosten hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt er vijf weken niks binnen, dan is dat leeg, ja.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ik had er een verhaaltje met alles geldstroompjes met bedragen e.d., maar huib ging zeuren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:03 schreef TJV het volgende:
[..]
Zet je er de 1e dag van de maand extra geld op. Dat gaat er dan nooit af, tenzij je onvoorziene extra kosten hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |