Use your imaginationquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:27 schreef kilozout het volgende:
Spel ooit gekocht omdat het concept me ontzettend aansprak. Uiteindelijk maar eventjes gespeeld, omdat ik gewoon niet weet wat ik moet doen/maken.
Iemand tips?
Wat voor games?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:00 schreef drumstickNL het volgende:
En lastig! We proberen een voor een de servers actief te krijgen maar we blijven steken bij de TF2 server.(Hij is nog maar een dag online but still)
Oh, die laatste speel ik al met iemand anders, en verder heb ik geen facebook dus ook geen Farmvillequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Farmville, sudoku en mega super Japan hentai Simulator
Oh die is easy, je moet gewoon zorgen dat je minstens 25 potjes squidslime en een plug hebt en dan plaats je 1 octopus aan beide kanten van het bed en de derde bij de voeten. Door de plug kunnen ze maar een gat in, + voldoende slime = win.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Echt kut, ik had bijna de twenty-tentacles-in-a-hole achievement, loopt hij vast. Buggy kutsteam
Oh dat lag dus niet aan mij. Youtube wordt echt steeds irritanter. Eerst al die kut reclames die je niet kunt overslaan en nu dit weer inderdaad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef -Datdus- het volgende:
Youtube heeft tegenwoordig bij filmpjes persoonlijke suggesties ipv suggesties die slaan op het filmpje dat je aan het kijken bent.
Hahaquote:
Welk spel?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:27 schreef kilozout het volgende:
Spel ooit gekocht omdat het concept me ontzettend aansprak. Uiteindelijk maar eventjes gespeeld, omdat ik gewoon niet weet wat ik moet doen/maken.
Iemand tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Dan slaap je op de bank.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:15 schreef Lorrelies het volgende:
Ik wil niet naar bed maar ik wil morgen ook niet weer fucking moe zijn
nog steeds geen 1.3quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:38 schreef TJV het volgende:
Dit is dan ook 1.2.6 hè, totaal niets vernieuwends. Is ie een half jaar mee bezig.
Team Fortress 2 draaien we nu; als de fora up is en de server draait (atm 18 spelers dus nice) dan uppen we nog een server.quote:
Meh, die admin is een lulquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef drumstickNL het volgende:
[ [url=http://cache.www.gametracker.com/serve(...)om=523582]afbeelding[/url] ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |