quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Anoniem verjaardagstopic!
Sjalalie sjalala!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
4 uur vind ik wel erg vroeg.
Denk eerder dat ik er pas rond 16 uur ben.![]()
Ga je Henk doen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:09 schreef Qwea het volgende:
ik vroeg me af wat ik ging doen zaterdag. Zat al te plannen : Markt, drankje, hapje eten, blabla.
Ooh wacht, HENK!
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Laat het even weten tegen de tijd dat ik een taart met een vijl erin voor je moet bakken.
Kom dan zaterdag.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb d'r wel zin in mensen.... 15 september! Duurt nog zo lang
Nee, want Kally komt hier morgen, En zij neemt een kitten voor me meequote:
Ja echt! Via Kally!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:46 schreef Greys het volgende:
Pat, krijg je echt een kitten, of trap ik er in?
Zo ja, dan zie ik zaterdag je F&F topic wel toch, volgemikt dagelijks met ubercute foto's en updates?
Nou, René zijn ouders hebben een voillere met 20-25 vogels. En zijn ouders zijn op vakantie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef Greys het volgende:
En waarom kan je dan niet thuis zijn voor heur eerste stapjes in je huis?
Kunnen jij en Rene niet bij jou gaan zitten dan dit weekend?
(Zal wel niet, anders deed je het wel he... domme vraag eigenlijk)
Ja, dat weet ik nog nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef Greys het volgende:
En nohhhhhhhh wat een poepie
En hoe gaat ze heten?
Logischquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, René zijn ouders hebben een voillere met 20-25 vogels. En zijn ouders zijn op vakantie.En ik heb ook vakantie, dus ben bij Rene
Ja da's een leuke naamquote:
Is toch goed. Want wij zijn samen met wat anderen Poortje-sisters!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Logisch(no sarcasm) Ik ben gewoon een nieuwsgierig wicht dat gewoon even alles wilde weten
[..]
Ja da's een leuke naam
Of BRUTUS!
Ah, die docu heb ik gezienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:38 schreef Greys het volgende:
The Poortje Sisters![]()
Als je daarop googlet krijg je dit
[ afbeelding ]
Je zet maar een pet op. Of een sombreroquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:22 schreef Tha_Erik het volgende:
M'n haar is een ramp! Het wil niet
! Ik kom niet zaterdag hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |