Ja, Lieke is ook niet echt wat aan vind ik... Slaap lekker!quote:
dat heb je dus niet van tevoren aangevoeld.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:09 schreef borisz het volgende:
Derik Ogilvie is/was binnen de gemeentegrenzen.
Mwoah, ik ben dat gelul over sport meer dan zat eigenlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:24 schreef henkde_j het volgende:
Wat mij betreft maag FF Ekdom wel wegblijven. Dit is veel vermakelijker
Nog slechts anderhalve weekquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben dat gelul over sport meer dan zat eigenlijk
Nog 1,5 week pure hel als ik de tv/radio aanzet... Heb er niets meequote:
Hier ook. Mooi baggerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:28 schreef themauster het volgende:
Man man man wat een onweer vannacht in jaren niet meegemaakt dit. Maar ben nu wel gebroken door te weinig slaap
Dat had ik maandag... Goed begin van de weekquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:28 schreef themauster het volgende:
Man man man wat een onweer vannacht in jaren niet meegemaakt dit. Maar ben nu wel gebroken door te weinig slaap
Topquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Gezellig, kom ik ff een peukie doen
Jij rookt heul niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Gezellig, kom ik ff een peukie doen
Yay!quote:
Mooi, dan is de visite net weg hahaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Yay!![]()
Ben om 22u vrij, rond een uur of 1 kan ik bij je zijn
Bummer!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mooi, dan is de visite net weg haha
Nee doe maar niet, ik moet morgen topfit zijn
Ja ik kan moeilijk met een halfwerkende tampeloerus aankomenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Bummer!!![]()
Nou ja, ik moet ook topfit zijn dit weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik kan moeilijk met een halfwerkende tampeloerus aankomen
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:37 schreef borisz het volgende:
100 liedjes in het lijstje van morgenDragostea din tei pas op 20?! Slaat nergens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
... en als ze alle mogelijke barcodes heeft verzameld stapt ze over op QR-codes?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:34 schreef minthy het volgende:
Bijzondere verzamelingen? Ik ken iemand die al haar hele leven barcodes verzamelt, heeft albums vol. Mooi tijdverdrijf
Geen idee, ik begeleid haar niet meerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en als ze alle mogelijke barcodes heeft verzameld stapt ze over op QR-codes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |