Tof!quote:Op maandag 30 juli 2012 13:51 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga binnenkort misschien optreden met m'n vaders band
Ze zoeken nog een slaggitarist
Begin september zou dat dan zijn in mijn mooie stadje
Ik woon in Rijswijk hequote:Op maandag 30 juli 2012 13:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!![]()
En dat "je" kan je rustig achter stad weglaten
Groot genoeg om te verdwalen, maar dat doe ik al wanneer ik de IJssel bij Zwolle over benquote:Op maandag 30 juli 2012 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik woon in Rijswijk heda's toch wat kleiner
Ik ben wel in Den Haag geboren en getogen, maar daar woon ik helaas niet meer
Dat wordt pas chickies scoren, als gitarist in een band
Vrouwen die (goed) gitaar kunnen spelen zijn best sexy hoor, maar ik vind vrouwen met een basgitaar sexierquote:Op maandag 30 juli 2012 14:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Groot genoeg om te verdwalen, maar dat doe ik al wanneer ik de IJssel bij Zwolle over ben![]()
En werkt dat ook andersom? Dat je mannen kan lokken? Zo ja, dan ga ik me inschrijven voor gitaarles
Oke, basgitaar it isquote:Op maandag 30 juli 2012 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen die (goed) gitaar kunnen spelen zijn best sexy hoor, maar ik vind vrouwen met een basgitaar sexier
Hoiquote:Op maandag 30 juli 2012 14:57 schreef minthy het volgende:
En ik ga even wat anders doen, voordat ik er weer van beticht word er een "minthy-topic" van te maken...
Joh ik praat ook altijd tegen een muurquote:Op maandag 30 juli 2012 14:57 schreef minthy het volgende:
En ik ga even wat anders doen, voordat ik er weer van beticht word er een "minthy-topic" van te maken...
Wtf loop je nou weer te bitchen?quote:
kende haar verder niet maar dit is wel absurd jong. en ook zo ineens. geen ziekte of ongeluk ofzo. bah.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel/400458/
Sjezus.
Ik had het ook kunnen zijn. Even oud. Moest enorm slikken toen ik las.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kende haar verder niet maar dit is wel absurd jong. en ook zo ineens. geen ziekte of ongeluk ofzo. bah.
Had ik ook wel toen ik het vanochtend hoorde... Heb d'r verder niet gekend, maar toch...quote:Op maandag 30 juli 2012 18:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had het ook kunnen zijn. Even oud. Moest enorm slikken toen ik las.
The Lumineers - Ho Heyquote:Op maandag 30 juli 2012 20:37 schreef K.Weenie het volgende:
Weet iemand welk nummer ze rond kwart voor acht voor Rihanna en na Anouk draaiden? Staat niet in de playlist.
Fijn hèquote:
Gaat het multitalent Domien V. naar 538?quote:
Ik gun het hem van hartequote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gaat het multitalent Domien V. naar 538?
Het zou mijn hart breken, maar toch gun ik dat Domien, ik heb een groot hart...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Schatquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:48 schreef minthy het volgende:
![]()
Zijn jullie klaar met zeiken of zit er nog meer??
Mop, ik ook!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schat
Ik ben vandaag in een topstemming
Weinig keus hier op kantoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Mop, ik ook!
Maar als ik dan hier het gezever over Domien weer lees, vind ik dat gewoon jammer. Je hoeft niet te luisteren
Oordopjes, iPod, zelf hard gaan zingen, keus genoegquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weinig keus hier op kantoor
Maar goed, Fu-gee-la
En Stenders
Zal niet gewaardeerd worden als ik hier met koptelefoon op ga zittenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Oordopjes, iPod, zelf hard gaan zingen, keus genoeg![]()
Was overigens niet aan jou alleen gericht
Slaat nergens op, je hebt een prima zangstem! En anders je collega's met commentaar hoeken, doe ik ookquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zal niet gewaardeerd worden als ik hier met koptelefoon op ga zitten![]()
Meezingen al helemaal niet hahaha
Is het al weekend?(ja voor jou wel
)
Dat doe ik deze weken dan ook nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Mop, ik ook!
Maar als ik dan hier het gezever over Domien weer lees, vind ik dat gewoon jammer. Je hoeft niet te luisteren
C&S gaan over, want dan zijn er weer minder grootverdieners(Cat. Balkie+) bij de NPOquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goedzo, beter voor je bloeddrukquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat doe ik deze weken dan ook niet.
Op de vrijdagavond (en misschien zaterdagochtendquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaat nergens op, je hebt een prima zangstem! En anders je collega's met commentaar hoeken, doe ik ook![]()
En ik heb geen weekend, slechts een dagje vrij omdat ik afgelopen weekend heb gewerkt. Komend weekend wel vrij![]()
Al bijna helemaal volgepland, maar goed...
Hou het eerst maar eens bij vrijdagavond, niet te hard van stapel lopen enzulksquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op de vrijdagavond (en misschien zaterdagochtend) na is m'n weekend vrij leeg
Mag hoor, als je me vrijdag maar met rust laatquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou het eerst maar eens bij vrijdagavond, niet te hard van stapel lopen enzulks![]()
Ben benieuwd, ik ga je komend weekend nog wel even stalken
Tuurlijk laat ik je vrijdag met rust, zo'n klerewijf ben ik nu ook weer nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mag hoor, als je me vrijdag maar met rust laat
Ik ga er niet vanuit en het is zeker niet m'n intentie, maar je weet't nooit
Sorryquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
Killers
Nummer lijkt bovendien sprekend op hun vorige plaat... Of op het werk van die zanger alleen
Fijnquote:
Ik ben zaterdag eindelijk door het leuke meisje geholpen wat bij de slager werktquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:13 schreef minthy het volgende:
Heeft er nog iemand een amusante anekdote te vertellen?
En ze had geen ballenbak mee? Dan was het vast een anderquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag eindelijk door het leuke meisje geholpen wat bij de slager werkt
Ze heet Lucille (en loopt verder heel normaal)
GROEN GROEN GROENquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:19 schreef minthy het volgende:
[..]
En ze had geen ballenbak mee? Dan was het vast een ander
Dat geldt voor alle datingsitesquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:27 schreef minthy het volgende:
Gein, ik vind het net een trieste vleeskeuring
Daarom zit ik daar ook niet op, vind ik doodeng... Liever alleen dan datquote:
Badoo is om mensen te leren kennen...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom zit ik daar ook niet op, vind ik doodeng... Liever alleen dan dat![]()
Ik dacht dat Badoo alleen voor de gezellig was, maar de voorstellen die daar soms langsvliegen![]()
Ik heb een profiel aangemaakt in de nacht, omdat ik niet kon slapen en me weer eens te pletter verveelde. Zat om een kletsje verlegen... Ben ik nu heel erg naief??quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Badoo is om mensen te leren kennen...
Als je vrienden hebt, waarom zou je dan nog mensen willen leren kennen?
Juistdaarom ja
nee hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb een profiel aangemaakt in de nacht, omdat ik niet kon slapen en me weer eens te pletter verveelde. Zat om een kletsje verlegen... Ben ik nu heel erg naief??
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
nee hoormaar midden in de nacht willen de meeste mensen ketsen, niet kletsen
Ja, dat gebeurt!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:50 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Daar stond ik dan weer niet voor open, die nacht![]()
Was wel een of andere knakker uit Amsterdam geloof ik, die rond een uur of 3 nog in de auto wilde springen
Zonder van tevoren wat te chatten/mailen/whatsappen/postduiven van mij part??quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt!
Vriend van me deed dat vroeger ook regelmatigmet succes overigens... Er zijn genoeg rare wijven op deze planeet
![]()
Nu is'ie samenwonend met een kleintje dus die tijden zijn voorbij(hoop ik)
Maus!quote:
Thuus! Genoten van de vakantie en nu nog anderhalf week thuis klussen in de badkamer en 2e toiletquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Maus!![]()
Nog op vakantie of zijn jullie weer thuis?
Nerns zo fien as thuus!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Thuus! Genoten van de vakantie en nu nog anderhalf week thuis klussen in de badkamer en 2e toilet
Sorry daarvoor, die was op de radio toen ik dit topic aanmaaktequote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zit al sinds gistermiddag met The Clash in m'n hoofd door jullie.
Vakanties, Olympische spelen, andere sportcrapquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:20 schreef themauster het volgende:
Is iedereen op vakantie of is het tegenwoordig altijd zo stil hier?
er zijn ook mensen die gewoon moeten werkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:20 schreef themauster het volgende:
Olympische Spelen en eerlijk gezegd boeit de zender me steeds minder. Jullie boeien me natuurlijk wel nog steeds.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:20 schreef themauster het volgende:
Olympische Spelen ben ik ook net ingedoken,zojuist de openingsceremonie gekeken wat een mooie show was dat zeg vooral de stukjes met James Bond en de Queen en Mr.Beanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Olympische Spelen en eerlijk gezegd boeit de zender me steeds minder. Jullie boeien me natuurlijk wel nog steeds.
Haiquote:
twitter:springsteen twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 23:38:0533 songs. Over 4 hours of music... not including 5-song acoustic pre-show set from Bruce! Thank you Helsinki! reageer retweet
quote:Over drie weken maken we de nieuwe programmering van 538 bekend, maar hier alvast een update! Vanaf 11 augustus hoor je Barry Paf elke zaterdag- en zondagavond tussen 18.00 en 20.00 uur met zijn nieuwe programma Barry’s Weekend Vibe. Ook check je Barry binnenkort vaker op TV 538!
In Barry’s Weekend Vibe stoomt Barry je zaterdag helemaal klaar voor een goeie avond stappen en zondag voor een nieuwe werk- of schoolweek. Nieuw is Dare2Date, waarin Barry je helpt aan de perfecte date met je crush.
Barry heeft er in ieder geval zin in: ‘Ik sta te trappelen om te beginnen aan mijn nieuwe show!! Ik zit zoals je van me gewend bent in de energieke vibe met een spannend weekendprogramma waarin onder meer het spiksplinternieuwe Dare2Date te horen zal zijn. Doe mee en creëer samen met mij de ultieme weekend vibe!’
Dare2Date, oftewel Flirt Je Stijf?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:42 schreef Pino112 het volgende:
http://www.radio538.nl/fu(...)ammering-barry’s-weekend-vibe
[..]
Jep!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Begon Clocks nou normaal en werd hij gemixt met de Buena Vista Social Club versie?
twitter:Spotify3FM twitterde op woensdag 01-08-2012 om 10:06:04Coldplay - Clocks nu op 3FM. Spotifylink: http://t.co/H1ea6fyL reageer retweet
twitter:Spotify3FM twitterde op woensdag 01-08-2012 om 10:09:04Coldplay - Clocks (rhythms Del Mundo) nu op 3FM. Spotifylink: http://t.co/HzHA9OvZ reageer retweet
Mark Labrand eindelijk een vast programma op de late avondquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:42 schreef Pino112 het volgende:
http://www.radio538.nl/fu(...)ammering-barry’s-weekend-vibe
[..]
Haha op 538 wordt nu precies hetzelfde nummer gedraaidquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:24 schreef alors het volgende:
![]()
![]()
ik krijg al rillingen bij die toeters aan het begin van dit nummer, wat een horror toch, en maar draaien die plaat
Er is geen ontsnappen aan hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Haha op 538 wordt nu precies hetzelfde nummer gedraaid
Het is wel eens moeilijker geweest jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:43 schreef minthy het volgende:
Het bijlezen van dit topic is echt een makkie vandaag
Precies! Triest zoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is wel eens moeilijker geweest ja
Ik ken je niet, maar wil je met alle liefde een oplawaai geven hoor!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:57 schreef ChungLingSoo het volgende:
Mag ik een minthy-slap om wakker te worden ?!?!?!?
Draaien ze nou echt Placebo ?!?!!?
Ik volg dit topic dagelijksquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar wil je met alle liefde een oplawaai geven hoor!
Een lurker!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:03 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Ik volg dit topic dagelijks
En Placebo is voor C&S vrij onverwacht
Groot gelijk, volgens mij kook je erg vaak uitgebreidquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:28 schreef borisz het volgende:
Nieuwe toko uitproberen. Ja ik doe ook wel eens makkelijk
Valt ook wel weer meequote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Groot gelijk, volgens mij kook je erg vaak uitgebreid
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:14 schreef themauster het volgende:
De mussen vallen van het dak maar deze trailer draait alweer in de bioscopen:
Ik zeg binnen een weekquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:16 schreef minthy het volgende:
[..]!!
Ik wacht op de eerste pepernoot-melding
Valt me een tikkie tegen van je...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee. Gister was het gewoon pasta, prei, paprika, blik tonijn en een blik tomaten en je hebt simpel een goede maaltijd
Vorig jaar was het in de laatste week van augustusquote:
liggen de ardennen in Tsjechie???quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:53 schreef Evertjan het volgende:
goedenavond mensennet mijn bevestiging gekregen voor mijn weekje in de ardennen
Heerlijk relaxen in het land met het lekkerste bier
Nice!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:53 schreef Evertjan het volgende:
goedenavond mensennet mijn bevestiging gekregen voor mijn weekje in de ardennen
Heerlijk relaxen in het land met het lekkerste bier
hahaha grappenmaker Belgisch wit bier FTWquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
liggen de ardennen in Tsjechie???
Heb liever duits bierquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hahaha grappenmaker Belgisch wit bier FTW
Waarom roep je mij? Ik geloof niet in geesten en al helemaal niet in die knakkerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:30 schreef borisz het volgende:
Oh noes
[ afbeelding ]
Geesten in de buurt
Plaatje dood.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:30 schreef borisz het volgende:
Oh noes
[ afbeelding ]
Geesten in de buurt
Ja, Lieke is ook niet echt wat aan vind ik... Slaap lekker!quote:
dat heb je dus niet van tevoren aangevoeld.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:09 schreef borisz het volgende:
Derik Ogilvie is/was binnen de gemeentegrenzen.
Mwoah, ik ben dat gelul over sport meer dan zat eigenlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:24 schreef henkde_j het volgende:
Wat mij betreft maag FF Ekdom wel wegblijven. Dit is veel vermakelijker
Nog slechts anderhalve weekquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben dat gelul over sport meer dan zat eigenlijk
Nog 1,5 week pure hel als ik de tv/radio aanzet... Heb er niets meequote:
Hier ook. Mooi baggerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:28 schreef themauster het volgende:
Man man man wat een onweer vannacht in jaren niet meegemaakt dit. Maar ben nu wel gebroken door te weinig slaap
Dat had ik maandag... Goed begin van de weekquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:28 schreef themauster het volgende:
Man man man wat een onweer vannacht in jaren niet meegemaakt dit. Maar ben nu wel gebroken door te weinig slaap
Topquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Gezellig, kom ik ff een peukie doen
Jij rookt heul niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Gezellig, kom ik ff een peukie doen
Yay!quote:
Mooi, dan is de visite net weg hahaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Yay!![]()
Ben om 22u vrij, rond een uur of 1 kan ik bij je zijn
Bummer!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mooi, dan is de visite net weg haha
Nee doe maar niet, ik moet morgen topfit zijn
Ja ik kan moeilijk met een halfwerkende tampeloerus aankomenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Bummer!!![]()
Nou ja, ik moet ook topfit zijn dit weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik kan moeilijk met een halfwerkende tampeloerus aankomen
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:37 schreef borisz het volgende:
100 liedjes in het lijstje van morgenDragostea din tei pas op 20?! Slaat nergens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
... en als ze alle mogelijke barcodes heeft verzameld stapt ze over op QR-codes?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:34 schreef minthy het volgende:
Bijzondere verzamelingen? Ik ken iemand die al haar hele leven barcodes verzamelt, heeft albums vol. Mooi tijdverdrijf
Geen idee, ik begeleid haar niet meerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en als ze alle mogelijke barcodes heeft verzameld stapt ze over op QR-codes?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:50 schreef MaJo het volgende:
Iemand vanavond de lowlands prijsvraag gehoord bij Rabbering waarbij er een liedje gezongen moest worden van The black keys? Diegene was iken ik heb lowlands kaarten gewonnen
Niet gehoord maar gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:50 schreef MaJo het volgende:
Iemand vanavond de lowlands prijsvraag gehoord bij Rabbering waarbij er een liedje gezongen moest worden van The black keys? Diegene was iken ik heb lowlands kaarten gewonnen
oh, jij bent zo'n krent die er niet voor wil betalen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:50 schreef MaJo het volgende:
Ja heb ik gehoord, deed je goed!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:50 schreef MaJo het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:08 schreef SilentChaos het volgende:
Mooi hoor, die Olympische spelen
[ afbeelding ]
Verre van datquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 07:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, jij bent zo'n krent die er niet voor wil betalen?
nee hoor, gefeliciteerd met je kaarten![]()
Haha thanksquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja heb ik gehoord, deed je goed!!![]()
Gefeliciteerd
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:44 schreef Pino112 het volgende:
Goh wat een toeval dat Domien de Homo100 presenteert.
Niet hatenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:44 schreef Pino112 het volgende:
Hij heeft een "meissie"quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendinnetje waar die altijd vol jolijt over vertelt
Jaquote:
Je vindt jezelf best grappig, maar dit is zeker nu een vrij domme opmerking.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:44 schreef Pino112 het volgende:
Zuurpruimquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja
M'n meissie en ik
En dat soort termen
Ik ben geen zuurpruimquote:
Oke!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je vindt jezelf best grappig, maar dit is zeker nu een vrij domme opmerking.
Je bent een ontiegelijke zuurpruim!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben geen zuurpruimik kan gewoon niet tegen dat soort geneuzel
Ach, misschien praat ik binnenkort ook wel zo![]()
![]()
Dat mag, want dan betekent het wel dat ik regelmatig seks heb, dus is mijn reactie: I don't carequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Je bent een ontiegelijke zuurpruim!![]()
En ik hoop het, dan lach ik je keihard uit
Er is meer in het leven dan alleen seks...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat mag, want dan betekent het wel dat ik regelmatig seks heb, dus is mijn reactie: I don't care
Macho man
Geen fan van vrolijke muziek?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:56 schreef CindieY het volgende:
Denk je een keer rustig 3FM te kunnen luisteren...
Ik houd niet van die rare 'homo-muziek'bestempeling. En ik heb nog niet veel soeps gehoordquote:
Ik vind het heerlijk, gaat straks op kantoor ook gezellig wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik houd niet van die rare 'homo-muziek'bestempeling. En ik heb nog niet veel soeps gehoordIk kijk het nog even aan, anders kom ik vanavond wel weer terug
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:05 schreef SilentChaos het volgende:
Claudia die de homo 100 presenteert, dat is pas typisch!
[ afbeelding ]
Wtf... is een mooi nummerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:08 schreef minthy het volgende:
Af en toe komt er een zure appel langs...
Zeg sjembek, jij kraakt zo'n beetje alles af wat gedraaid wordt. Mag ik ook eens iets niet leuk vinden?quote:
nou ok....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg sjembek, jij kraakt zo'n beetje alles af wat gedraaid wordt. Mag ik ook eens iets niet leuk vinden?
Grote voordeel is dat de standaard kutmuziek die veel te veel opgehemeld en gedraaid wordt op 3FM ook niet meer voorbij komt! (Coldplay, Killers, Whombats, Keane etc...)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:13 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het maar niks, die Homo 100. Ik vind het vooral stigmatiserend.
"Een excuus om al die platen te draaien die je normaal eigenlijk niet draait op 3FM" zegt Claudia de Breij net. En dat is precies het probleem.
Ik zie trouwens aan de playlist dat notoire Pet Shop Boys-hater Stenders straks weer een Pet Shop Boys-plaat mag aankondigen. Ik gok zo hij weer over "petshoppen" begint: dieren in je anus stoppen. De naam Pet Shop Boys heeft daar niks te maken.
En ik vind het helemaal prima. Ik gok dat je veel van deze nummers ook op de Gaypride langs hoort komen, dus ik vraag me af in hoeverre het werkelijk stigmatiserend isquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:13 schreef Elfletterig het volgende:
"Een excuus om al die platen te draaien die je normaal eigenlijk niet draait op 3FM" zegt Claudia de Breij net. En dat is precies het probleem.
Ik zie trouwens aan de playlist dat notoire Pet Shop Boys-hater Stenders straks weer een Pet Shop Boys-plaat mag aankondigen. Ik gok zo hij weer over "petshoppen" begint: dieren in je anus stoppen. De naam Pet Shop Boys heeft daar niks te maken.
Stenders doet nooit aan lijstjes dus ik denk niet dat hij er vandaag is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:13 schreef Elfletterig het volgende:
Je zegt het precies goed: op de Gaypride. Die zegt ongeveer net zo veel over homo's als wat carnaval over andere Nederlanders zegt. Dat de Homo 100 überhaupt in het weekend van de Gaypride wordt uitgezonden, is ook veelzeggend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:15 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik vind het helemaal prima. Ik gok dat je veel van deze nummers ook op de Gaypride langs hoort komen, dus ik vraag me af in hoeverre het werkelijk stigmatiserend is
Ik hoorde hem de genoemde anekdote nog weer brabbelen tijdens de Top 2000, wat toch écht een lijstje is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:19 schreef alors het volgende:
Stenders doet nooit aan lijstjes dus ik denk niet dat hij er vandaag is.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:37 schreef borisz het volgende:
100 liedjes in het lijstje van morgenNiet eens Modern Talking in die lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♫
Top2000 wordt hij dan voor gevraagd, dat is ook radio2, door lijstjes kan hij zijn gewone show niet doen omdat daar geen tijd voor is, dus slaat hij die over (quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zegt het precies goed: op de Gaypride. Die zegt ongeveer net zo veel over homo's als wat carnaval over andere Nederlanders zegt. Dat de Homo 100 überhaupt in het weekend van de Gaypride wordt uitgezonden, is ook veelzeggend.
Ik zou liever zien dat muziek gewoon op radiozenders wordt gedraaid, zonder allerlei labeltjes te plakken.
[..]
Ik hoorde hem de genoemde anekdote nog weer brabbelen tijdens de Top 2000, wat toch écht een lijstje is.
Maar goed, hopelijk blijft -ie inderdaad weg. Elke minuut dat die man niet op de radio is, is pure winst.
Joh, doe niet zo zuurquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zegt het precies goed: op de Gaypride. Die zegt ongeveer net zo veel over homo's als wat carnaval over andere Nederlanders zegt. Dat de Homo 100 überhaupt in het weekend van de Gaypride wordt uitgezonden, is ook veelzeggend.
Ik zou liever zien dat muziek gewoon op radiozenders wordt gedraaid, zonder allerlei labeltjes te plakken.
[..]
Ik hoorde hem de genoemde anekdote nog weer brabbelen tijdens de Top 2000, wat toch écht een lijstje is.
Maar goed, hopelijk blijft -ie inderdaad weg. Elke minuut dat die man niet op de radio is, is pure winst.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja
M'n meissie en ik
En dat soort termen
Be-fucking-lachelijk!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:26 schreef knep het volgende:
[..]
Niet eens Modern Talking in die lijst![]()
Rob mag pas van de zender als ie er zelf geen zin meer in heeft. Eigenlijk is ie net #DeMart wat dat betreft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, doe niet zo zuur![]()
Al begin ik het aardig eens te raken over Stenders, mag van mij ook vervangen worden
Martquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Rob mag pas van de zender als ie er zelf geen zin meer in heeft. Eigenlijk is ie net #DeMart wat dat betreft.
Toegegeven, deze sportzomer lijkt wat te lang voor Mart, maar er is niemand (en dan bedoel ik ook echt NIEMAND) die zo'n programma neer kan zetten als hij. Om nog maar te zwijgen over het live commentaar bij samenvattingen, daarbij staat ie helemaal op eenzame hoogte.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:37 schreef alors het volgende:
[..]
MartNou op het moment dat Rob net zo hard begint af te takelen als Mart nu dan hoop ik van ganser harter dat hij wel genoeg zelfkennis heeft om er op tijd mee te stoppen.
Ik moet eerlijk zeggen dat zijn programma's me geen zak meer boeien en volgens mij zijn er meer hier die dat hebben. Vrijdagavonden zijn sowieso een stuk rustiger geworden hierquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Rob mag pas van de zender als ie er zelf geen zin meer in heeft. Eigenlijk is ie net #DeMart wat dat betreft.
Waar heb je geen hekel aan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
Wat heb ik een hekel aan Beyoncé
Schreeuwwijf....
Goeie muziekquote:
vergeet de TjibMeister niet!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:48 schreef Evertjan het volgende:
Domien en Michiel zijn ook 2 echte nurds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |