Tof!quote:Op maandag 30 juli 2012 13:51 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga binnenkort misschien optreden met m'n vaders band
Ze zoeken nog een slaggitarist
Begin september zou dat dan zijn in mijn mooie stadje
Ik woon in Rijswijk hequote:Op maandag 30 juli 2012 13:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!![]()
En dat "je" kan je rustig achter stad weglaten
Groot genoeg om te verdwalen, maar dat doe ik al wanneer ik de IJssel bij Zwolle over benquote:Op maandag 30 juli 2012 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik woon in Rijswijk heda's toch wat kleiner
Ik ben wel in Den Haag geboren en getogen, maar daar woon ik helaas niet meer
Dat wordt pas chickies scoren, als gitarist in een band
Vrouwen die (goed) gitaar kunnen spelen zijn best sexy hoor, maar ik vind vrouwen met een basgitaar sexierquote:Op maandag 30 juli 2012 14:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Groot genoeg om te verdwalen, maar dat doe ik al wanneer ik de IJssel bij Zwolle over ben![]()
En werkt dat ook andersom? Dat je mannen kan lokken? Zo ja, dan ga ik me inschrijven voor gitaarles
Oke, basgitaar it isquote:Op maandag 30 juli 2012 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen die (goed) gitaar kunnen spelen zijn best sexy hoor, maar ik vind vrouwen met een basgitaar sexier
Hoiquote:Op maandag 30 juli 2012 14:57 schreef minthy het volgende:
En ik ga even wat anders doen, voordat ik er weer van beticht word er een "minthy-topic" van te maken...
Joh ik praat ook altijd tegen een muurquote:Op maandag 30 juli 2012 14:57 schreef minthy het volgende:
En ik ga even wat anders doen, voordat ik er weer van beticht word er een "minthy-topic" van te maken...
Wtf loop je nou weer te bitchen?quote:
kende haar verder niet maar dit is wel absurd jong. en ook zo ineens. geen ziekte of ongeluk ofzo. bah.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel/400458/
Sjezus.
Ik had het ook kunnen zijn. Even oud. Moest enorm slikken toen ik las.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kende haar verder niet maar dit is wel absurd jong. en ook zo ineens. geen ziekte of ongeluk ofzo. bah.
Had ik ook wel toen ik het vanochtend hoorde... Heb d'r verder niet gekend, maar toch...quote:Op maandag 30 juli 2012 18:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had het ook kunnen zijn. Even oud. Moest enorm slikken toen ik las.
The Lumineers - Ho Heyquote:Op maandag 30 juli 2012 20:37 schreef K.Weenie het volgende:
Weet iemand welk nummer ze rond kwart voor acht voor Rihanna en na Anouk draaiden? Staat niet in de playlist.
Fijn hèquote:
Gaat het multitalent Domien V. naar 538?quote:
Ik gun het hem van hartequote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gaat het multitalent Domien V. naar 538?
Het zou mijn hart breken, maar toch gun ik dat Domien, ik heb een groot hart...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Schatquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:48 schreef minthy het volgende:
![]()
Zijn jullie klaar met zeiken of zit er nog meer??
Mop, ik ook!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schat
Ik ben vandaag in een topstemming
Weinig keus hier op kantoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Mop, ik ook!
Maar als ik dan hier het gezever over Domien weer lees, vind ik dat gewoon jammer. Je hoeft niet te luisteren
Oordopjes, iPod, zelf hard gaan zingen, keus genoegquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weinig keus hier op kantoor
Maar goed, Fu-gee-la
En Stenders
Zal niet gewaardeerd worden als ik hier met koptelefoon op ga zittenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Oordopjes, iPod, zelf hard gaan zingen, keus genoeg![]()
Was overigens niet aan jou alleen gericht
Slaat nergens op, je hebt een prima zangstem! En anders je collega's met commentaar hoeken, doe ik ookquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zal niet gewaardeerd worden als ik hier met koptelefoon op ga zitten![]()
Meezingen al helemaal niet hahaha
Is het al weekend?(ja voor jou wel
)
Dat doe ik deze weken dan ook nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Mop, ik ook!
Maar als ik dan hier het gezever over Domien weer lees, vind ik dat gewoon jammer. Je hoeft niet te luisteren
C&S gaan over, want dan zijn er weer minder grootverdieners(Cat. Balkie+) bij de NPOquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goedzo, beter voor je bloeddrukquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat doe ik deze weken dan ook niet.
Op de vrijdagavond (en misschien zaterdagochtendquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaat nergens op, je hebt een prima zangstem! En anders je collega's met commentaar hoeken, doe ik ook![]()
En ik heb geen weekend, slechts een dagje vrij omdat ik afgelopen weekend heb gewerkt. Komend weekend wel vrij![]()
Al bijna helemaal volgepland, maar goed...
Hou het eerst maar eens bij vrijdagavond, niet te hard van stapel lopen enzulksquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op de vrijdagavond (en misschien zaterdagochtend) na is m'n weekend vrij leeg
Mag hoor, als je me vrijdag maar met rust laatquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou het eerst maar eens bij vrijdagavond, niet te hard van stapel lopen enzulks![]()
Ben benieuwd, ik ga je komend weekend nog wel even stalken
Tuurlijk laat ik je vrijdag met rust, zo'n klerewijf ben ik nu ook weer nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mag hoor, als je me vrijdag maar met rust laat
Ik ga er niet vanuit en het is zeker niet m'n intentie, maar je weet't nooit
Sorryquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
Killers
Nummer lijkt bovendien sprekend op hun vorige plaat... Of op het werk van die zanger alleen
Fijnquote:
Ik ben zaterdag eindelijk door het leuke meisje geholpen wat bij de slager werktquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:13 schreef minthy het volgende:
Heeft er nog iemand een amusante anekdote te vertellen?
En ze had geen ballenbak mee? Dan was het vast een anderquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag eindelijk door het leuke meisje geholpen wat bij de slager werkt
Ze heet Lucille (en loopt verder heel normaal)
GROEN GROEN GROENquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:19 schreef minthy het volgende:
[..]
En ze had geen ballenbak mee? Dan was het vast een ander
Dat geldt voor alle datingsitesquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:27 schreef minthy het volgende:
Gein, ik vind het net een trieste vleeskeuring
Daarom zit ik daar ook niet op, vind ik doodeng... Liever alleen dan datquote:
Badoo is om mensen te leren kennen...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom zit ik daar ook niet op, vind ik doodeng... Liever alleen dan dat![]()
Ik dacht dat Badoo alleen voor de gezellig was, maar de voorstellen die daar soms langsvliegen![]()
Ik heb een profiel aangemaakt in de nacht, omdat ik niet kon slapen en me weer eens te pletter verveelde. Zat om een kletsje verlegen... Ben ik nu heel erg naief??quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Badoo is om mensen te leren kennen...
Als je vrienden hebt, waarom zou je dan nog mensen willen leren kennen?
Juistdaarom ja
nee hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb een profiel aangemaakt in de nacht, omdat ik niet kon slapen en me weer eens te pletter verveelde. Zat om een kletsje verlegen... Ben ik nu heel erg naief??
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
nee hoormaar midden in de nacht willen de meeste mensen ketsen, niet kletsen
Ja, dat gebeurt!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:50 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Daar stond ik dan weer niet voor open, die nacht![]()
Was wel een of andere knakker uit Amsterdam geloof ik, die rond een uur of 3 nog in de auto wilde springen
Zonder van tevoren wat te chatten/mailen/whatsappen/postduiven van mij part??quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt!
Vriend van me deed dat vroeger ook regelmatigmet succes overigens... Er zijn genoeg rare wijven op deze planeet
![]()
Nu is'ie samenwonend met een kleintje dus die tijden zijn voorbij(hoop ik)
Maus!quote:
Thuus! Genoten van de vakantie en nu nog anderhalf week thuis klussen in de badkamer en 2e toiletquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Maus!![]()
Nog op vakantie of zijn jullie weer thuis?
Nerns zo fien as thuus!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Thuus! Genoten van de vakantie en nu nog anderhalf week thuis klussen in de badkamer en 2e toilet
Sorry daarvoor, die was op de radio toen ik dit topic aanmaaktequote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zit al sinds gistermiddag met The Clash in m'n hoofd door jullie.
Vakanties, Olympische spelen, andere sportcrapquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:20 schreef themauster het volgende:
Is iedereen op vakantie of is het tegenwoordig altijd zo stil hier?
er zijn ook mensen die gewoon moeten werkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:20 schreef themauster het volgende:
Olympische Spelen en eerlijk gezegd boeit de zender me steeds minder. Jullie boeien me natuurlijk wel nog steeds.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:20 schreef themauster het volgende:
Olympische Spelen ben ik ook net ingedoken,zojuist de openingsceremonie gekeken wat een mooie show was dat zeg vooral de stukjes met James Bond en de Queen en Mr.Beanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Olympische Spelen en eerlijk gezegd boeit de zender me steeds minder. Jullie boeien me natuurlijk wel nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |