Badoo is om mensen te leren kennen...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom zit ik daar ook niet op, vind ik doodeng... Liever alleen dan dat![]()
Ik dacht dat Badoo alleen voor de gezellig was, maar de voorstellen die daar soms langsvliegen![]()
Ik heb een profiel aangemaakt in de nacht, omdat ik niet kon slapen en me weer eens te pletter verveelde. Zat om een kletsje verlegen... Ben ik nu heel erg naief??quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Badoo is om mensen te leren kennen...
Als je vrienden hebt, waarom zou je dan nog mensen willen leren kennen?
Juistdaarom ja
nee hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb een profiel aangemaakt in de nacht, omdat ik niet kon slapen en me weer eens te pletter verveelde. Zat om een kletsje verlegen... Ben ik nu heel erg naief??
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
nee hoormaar midden in de nacht willen de meeste mensen ketsen, niet kletsen
Ja, dat gebeurt!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:50 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Daar stond ik dan weer niet voor open, die nacht![]()
Was wel een of andere knakker uit Amsterdam geloof ik, die rond een uur of 3 nog in de auto wilde springen
Zonder van tevoren wat te chatten/mailen/whatsappen/postduiven van mij part??quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt!
Vriend van me deed dat vroeger ook regelmatigmet succes overigens... Er zijn genoeg rare wijven op deze planeet
![]()
Nu is'ie samenwonend met een kleintje dus die tijden zijn voorbij(hoop ik)
Maus!quote:
Thuus! Genoten van de vakantie en nu nog anderhalf week thuis klussen in de badkamer en 2e toiletquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Maus!![]()
Nog op vakantie of zijn jullie weer thuis?
Nerns zo fien as thuus!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Thuus! Genoten van de vakantie en nu nog anderhalf week thuis klussen in de badkamer en 2e toilet
Sorry daarvoor, die was op de radio toen ik dit topic aanmaaktequote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zit al sinds gistermiddag met The Clash in m'n hoofd door jullie.
Vakanties, Olympische spelen, andere sportcrapquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:20 schreef themauster het volgende:
Is iedereen op vakantie of is het tegenwoordig altijd zo stil hier?
er zijn ook mensen die gewoon moeten werkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:20 schreef themauster het volgende:
Olympische Spelen en eerlijk gezegd boeit de zender me steeds minder. Jullie boeien me natuurlijk wel nog steeds.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:20 schreef themauster het volgende:
Olympische Spelen ben ik ook net ingedoken,zojuist de openingsceremonie gekeken wat een mooie show was dat zeg vooral de stukjes met James Bond en de Queen en Mr.Beanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Olympische Spelen en eerlijk gezegd boeit de zender me steeds minder. Jullie boeien me natuurlijk wel nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |