Tof!quote:Op maandag 30 juli 2012 13:51 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga binnenkort misschien optreden met m'n vaders band
Ze zoeken nog een slaggitarist
Begin september zou dat dan zijn in mijn mooie stadje
Ik woon in Rijswijk hequote:Op maandag 30 juli 2012 13:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!![]()
En dat "je" kan je rustig achter stad weglaten
Groot genoeg om te verdwalen, maar dat doe ik al wanneer ik de IJssel bij Zwolle over benquote:Op maandag 30 juli 2012 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik woon in Rijswijk heda's toch wat kleiner
Ik ben wel in Den Haag geboren en getogen, maar daar woon ik helaas niet meer
Dat wordt pas chickies scoren, als gitarist in een band
Vrouwen die (goed) gitaar kunnen spelen zijn best sexy hoor, maar ik vind vrouwen met een basgitaar sexierquote:Op maandag 30 juli 2012 14:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Groot genoeg om te verdwalen, maar dat doe ik al wanneer ik de IJssel bij Zwolle over ben![]()
En werkt dat ook andersom? Dat je mannen kan lokken? Zo ja, dan ga ik me inschrijven voor gitaarles
Oke, basgitaar it isquote:Op maandag 30 juli 2012 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen die (goed) gitaar kunnen spelen zijn best sexy hoor, maar ik vind vrouwen met een basgitaar sexier
Hoiquote:Op maandag 30 juli 2012 14:57 schreef minthy het volgende:
En ik ga even wat anders doen, voordat ik er weer van beticht word er een "minthy-topic" van te maken...
Joh ik praat ook altijd tegen een muurquote:Op maandag 30 juli 2012 14:57 schreef minthy het volgende:
En ik ga even wat anders doen, voordat ik er weer van beticht word er een "minthy-topic" van te maken...
Wtf loop je nou weer te bitchen?quote:
kende haar verder niet maar dit is wel absurd jong. en ook zo ineens. geen ziekte of ongeluk ofzo. bah.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel/400458/
Sjezus.
Ik had het ook kunnen zijn. Even oud. Moest enorm slikken toen ik las.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kende haar verder niet maar dit is wel absurd jong. en ook zo ineens. geen ziekte of ongeluk ofzo. bah.
Had ik ook wel toen ik het vanochtend hoorde... Heb d'r verder niet gekend, maar toch...quote:Op maandag 30 juli 2012 18:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had het ook kunnen zijn. Even oud. Moest enorm slikken toen ik las.
The Lumineers - Ho Heyquote:Op maandag 30 juli 2012 20:37 schreef K.Weenie het volgende:
Weet iemand welk nummer ze rond kwart voor acht voor Rihanna en na Anouk draaiden? Staat niet in de playlist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |