Dan loop ik al heel wat zakken voor op je... Ook niet zo gek als je in de verpleging hebt gewerktquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en toch ben ik geen zakkenwasser. ik heb nl in mijn leven maar 1 zak gewassen.....en dat is geen leugen
ik heb niet de behoefte je in te halenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan loop ik al heel wat zakken voor op je... Ook niet zo gek als je in de verpleging hebt gewerkt
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb niet de behoefte je in te halen
Ik ook, van verdrietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:38 schreef minthy het volgende:
Mogguh![]()
Dit weer, deze temperaturen, kan wel janken!![]()
![]()
quote:
Dat ook, ik woon zowat op m'n werk de komende week. Een aangezien het kantoor pal in de zon ligt en veel grote ramen bevat, vind ik een beetje verkoeling helemaal niet zo ergquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:50 schreef Cee het volgende:
Mij maakt het weinig uit, ik heb 'n helse week op kantoor en nu kan ik 's avonds gewoon onbeschamend tv kijken zonder te denken "gut, het terras was nu ook mooi geweest".Plus, alle deuren en ramen tegen elkaar open zetten en de boel lekker door laten waaien.
Maar dan moet het na een week wel afgelopen zijn met die arctische taferelen.
Ik zag het op YouTube, inderdaad. Ik hoop nog steeds dat ze "Paninaro '95" eens een keer draaien. Dan mag Veenstra aan de bak.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
u luistert ook 3fm? Gerard heeft dat allemaal al verteld
tja, Timur heeft vakantie...quote:
Ik niet, maar dat geeft niks. Een ieder krijgt wat hem toekomtquote:
Had een boot in het rood best wel groot vol met brood in de sloot voor zijn dood in nood.quote:
Een touw, ik kan het er niet aan vastknopen...quote:Op zondag 29 juli 2012 00:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had een boot in het rood best wel groot vol met brood in de sloot voor zijn dood in nood.
SPOILER: vrijdag de 13 27-07-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
twitter:JandeHoop twitterde op zondag 29-07-2012 om 17:38:12Een flink deel van de dag op Funda gezeten voor de Veluwe.Topper van vandaag: huis is in oorspronkelijke staat.Makelaarstaal voor bouwval. reageer retweet
held 1e klasquote:Op zondag 29 juli 2012 17:45 schreef borisz het volgende:
Jan de Hoop updatetwitter:JandeHoop twitterde op zondag 29-07-2012 om 17:38:12Een flink deel van de dag op Funda gezeten voor de Veluwe.Topper van vandaag: huis is in oorspronkelijke staat.Makelaarstaal voor bouwval. reageer retweet
Wel in RTLBLVD.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
held 1e klasheb je al zijn appartement gezien op Funda leuk optrekje
van dat geld koopt hij op de Veluwe een leuk vrijstaande huis voor
HALLO!!quote:Op maandag 30 juli 2012 07:26 schreef Cee het volgende:
Amdhdhdaphwa bddndnd minthy! Oftewel: HALLO!
En ook aan de rest: HALLO!
Een en al pret ende jolijt!quote:
Tof, doen we!!quote:Op maandag 30 juli 2012 07:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Een en al pret ende jolijt!En dat in de werkweek from hell! Minthy we slepen elkaar erdoorheen!
Ja het was me een reisquote:
Dat klinkt helsquote:Op maandag 30 juli 2012 08:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja het was me een reisToch weer ee ngoede 15 minuten in de auto
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 08:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klinkt hels![]()
Gelukkig heb je het gehaald...
Nog 1,5u hier tot mijn weekend, mag een uurtje eerder weg
Nee, dan kan ik komende nacht niet slapen. Ik ga de hele dag chagrijnig zijn en iedereen afbekken, net als altijd na een slaapdienstquote:
Oeh, ik kijk er naar uitquote:Op maandag 30 juli 2012 09:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dan kan ik komende nacht niet slapen. Ik ga de hele dag chagrijnig zijn en iedereen afbekken, net als altijd na een slaapdienst!!
Internet?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:49 schreef Piles het volgende:
Ik kan geen 3fm ontvangen op werkIk wil Stenders horen
Kan je niet via je telefoon via Wifi luisteren?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat wordt allemaal afgeschermd tegenwoordig
Nope. En om het nou via mobiel internet te doen wordt ook duur grapjequote:Op maandag 30 juli 2012 10:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan je niet via je telefoon via Wifi luisteren?
Kinderachtigquote:Op maandag 30 juli 2012 10:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat wordt allemaal afgeschermd tegenwoordig
Heb ik nietquote:Op maandag 30 juli 2012 10:58 schreef alors het volgende:
[..]
Kinderachtig![]()
Ook als je via WMP luistert?
Op zich kan 't vanuit ICT-oogpunt wel begrijpen. Als iedereen radio gaat streamen, komt dat een kantoornetwerk niet ten goede... Kost ook wat..quote:Op maandag 30 juli 2012 11:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ik niet
Welkom in de moderne kantoorwereld.
Voor deze ene keer mag het.quote:
Dat heeft Lynyrd Skynyrd ook geflikt... Originaliteit is ver te zoeken tegenwoordigquote:
Das verrekte jong...quote:Op maandag 30 juli 2012 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel/400458/
Sjezus.
WTF!quote:Op maandag 30 juli 2012 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel/400458/
Sjezus.
Idem dito kabel.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:22 schreef minthy het volgende:
Zender (ether) valt hier de hele tijd weg, meer mensen last van?
quote:
Idd...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |