ja, maar ze zeiden het al voor het voorlezenquote:
Ha! ze zeiden het nu !quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar ze zeiden het al voor het voorlezen
ik vind het anders een enorme shock! mijn wereld stort zo'n beetje inquote:
yup, hoop ook dat de gaste haar beste beentje (quote:
vanmiddag was ie er wel.....dat is geen garantie, maar het geeft wel hoop!quote:
Ik geloof dat EW niet meer mijn programma is dan, ik kan me er totaal niet op focussenquote:
twitter:LucilleWerner twitterde op vrijdag 27-07-2012 om 21:05:03Borsthaar van #Tjibbe!!!!! #ekstraweekend #3fm http://t.co/rUBZrjcu reageer retweet
Een beetje? Ik vind haar behoorlijk irritant.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:31 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind Lucille een beetje overheersend...
En het was niet eens een Pet Shop Boys-nummer. Het was Electronic met Disappointed. Wel een bazenplaat, trouwens. Maar Chris Lowe (Pet Shop Boys-toetsenist) deed daar helemaal niet aan mee.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:19 schreef 3rdRock het volgende:
[insert psb alarm]WIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEE
u luistert ook 3fm? Gerard heeft dat allemaal al verteldquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En het was niet eens een Pet Shop Boys-nummer. Het was Electronic met Disappointed. Wel een bazenplaat, trouwens. Maar Chris Lowe (Pet Shop Boys-toetsenist) deed daar helemaal niet aan mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |