Wat een held is het toch ookquote:
hierbij vind ik wowwowwow wel terecht. mooie uitvoering. had alleen iets sneller gemogen van mijquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Toffe uitvoering van Call Me Maybe
http://omroep.vara.nl/media/125805
quote:
Daarom, respectquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als die gasten een scheet laat wordt't nog een hit... WANT HET IS COLDPLAY VERDOMME!
Het is gewoon dezelfde track als vorige keer. En de keer daarvoor. En de keer daarvoor. En de keer daarvoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als die gasten een scheet laat wordt't nog een hit... WANT HET IS COLDPLAY VERDOMME!
Ach man, stop toch een stokbrood in je waffelquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is gewoon dezelfde track als vorige keer. En de keer daarvoor. En de keer daarvoor. En de keer daarvoor.
Hij heeft wel gelijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach man, stop toch een stokbrood in je waffel
Blijf eens van m'n familie af, triangelspeler!quote:
Zeg tosti, hou je eens stil... Gewoon je muil houdenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Blijf eens van m'n familie af, triangelspeler!
Jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Worden we weer met Domien afgescheept![]()
![]()
Ik ookquote:
En de Rabobank!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Allemaôl de schuld van die buut'nlanders!
Ja dus! Muziek vind ik geen flikker aan, maar de tekst pakt wel lekker op de een of andere manierquote:
Toch niet in de plaats van Timur hè?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
gvd morgen en zondagmiddag ook nog die pleuris Domien
Jan!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:04 schreef Evertjan het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)buitenbassinweg-635/
Huisje kopen???
u heeft helemaal gelijk.....en Ramon is er ook niet dus echt heel boeiend zal het wel niet wordenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch niet in de plaats van Timur hè?
Altijd als ik een keer luister is die Domien er![]()
Oh, en dat stuk over Bert een uurtje terug![]()
Wat een held is dat ook. Leesmapbezorger
ekdom is de komende 2wk op vakantie dus dat zit er dik in ja....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:08 schreef Evertjan het volgende:
is dit nou voorlopig de laatste echte Ekstra weekend??
tsk, blow my whistle!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:10 schreef Evertjan het volgende:
putting my seed in here bush tonight????
Eric Corton is De Stemquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:14 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Wie ís dat toch ook alweer
Heb me doodgelachen
Eric Corton stem van 3fmquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:14 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Wie ís dat toch ook alweer
Heb me doodgelachen
Meh. Mag meer verkracht worden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:16 schreef Stefan het volgende:
Oeh wat een lekkere versie van dat zeiknummer
Ze hebben alleen t begin gedaanquote:
het is goed dat je de originele post erbij quote......quote:
mais oui. maar volgende week weer een kans!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:18 schreef CindieY het volgende:
Ik ben zeker al te laat voor de weekend-schreeuw?
Wie weet, wie weet! Nog geen idee waar ik volgende week vrijdag op dit tijdstip rondhang.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mais oui. maar volgende week weer een kans!
maar je hebt vast je mobiele communicatieapparaat bij de hand! die kun je dan met je poezelige vingertjes beroeren en een welgemeend WEEKEND de wereld in slingeren!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie weet, wie weet! Nog geen idee waar ik volgende week vrijdag op dit tijdstip rondhang.
Kan, ligt er natuurlijk ook aan wat ik te doen hebquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar je hebt vast je mobiele communicatieapparaat bij de hand! die kun je dan met je poezelige vingertjes beroeren en een welgemeend WEEKEND de wereld in slingeren!
Hier niet, droog met een achter de lichte wolken ondergaande zon.quote:
het was Fun.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |