Wat een held is het toch ookquote:
hierbij vind ik wowwowwow wel terecht. mooie uitvoering. had alleen iets sneller gemogen van mijquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Toffe uitvoering van Call Me Maybe
http://omroep.vara.nl/media/125805
quote:
Daarom, respectquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als die gasten een scheet laat wordt't nog een hit... WANT HET IS COLDPLAY VERDOMME!
Het is gewoon dezelfde track als vorige keer. En de keer daarvoor. En de keer daarvoor. En de keer daarvoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als die gasten een scheet laat wordt't nog een hit... WANT HET IS COLDPLAY VERDOMME!
Ach man, stop toch een stokbrood in je waffelquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is gewoon dezelfde track als vorige keer. En de keer daarvoor. En de keer daarvoor. En de keer daarvoor.
Hij heeft wel gelijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach man, stop toch een stokbrood in je waffel
Blijf eens van m'n familie af, triangelspeler!quote:
Zeg tosti, hou je eens stil... Gewoon je muil houdenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Blijf eens van m'n familie af, triangelspeler!
Jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Worden we weer met Domien afgescheept![]()
![]()
Ik ookquote:
En de Rabobank!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Allemaôl de schuld van die buut'nlanders!
Ja dus! Muziek vind ik geen flikker aan, maar de tekst pakt wel lekker op de een of andere manierquote:
Toch niet in de plaats van Timur hè?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
gvd morgen en zondagmiddag ook nog die pleuris Domien
Jan!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:04 schreef Evertjan het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)buitenbassinweg-635/
Huisje kopen???
u heeft helemaal gelijk.....en Ramon is er ook niet dus echt heel boeiend zal het wel niet wordenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch niet in de plaats van Timur hè?
Altijd als ik een keer luister is die Domien er![]()
Oh, en dat stuk over Bert een uurtje terug![]()
Wat een held is dat ook. Leesmapbezorger
ekdom is de komende 2wk op vakantie dus dat zit er dik in ja....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:08 schreef Evertjan het volgende:
is dit nou voorlopig de laatste echte Ekstra weekend??
tsk, blow my whistle!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:10 schreef Evertjan het volgende:
putting my seed in here bush tonight????
Eric Corton is De Stemquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:14 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Wie ís dat toch ook alweer
Heb me doodgelachen
Eric Corton stem van 3fmquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:14 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Wie ís dat toch ook alweer
Heb me doodgelachen
Meh. Mag meer verkracht worden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:16 schreef Stefan het volgende:
Oeh wat een lekkere versie van dat zeiknummer
Ze hebben alleen t begin gedaanquote:
het is goed dat je de originele post erbij quote......quote:
mais oui. maar volgende week weer een kans!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:18 schreef CindieY het volgende:
Ik ben zeker al te laat voor de weekend-schreeuw?
Wie weet, wie weet! Nog geen idee waar ik volgende week vrijdag op dit tijdstip rondhang.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mais oui. maar volgende week weer een kans!
maar je hebt vast je mobiele communicatieapparaat bij de hand! die kun je dan met je poezelige vingertjes beroeren en een welgemeend WEEKEND de wereld in slingeren!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie weet, wie weet! Nog geen idee waar ik volgende week vrijdag op dit tijdstip rondhang.
Kan, ligt er natuurlijk ook aan wat ik te doen hebquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar je hebt vast je mobiele communicatieapparaat bij de hand! die kun je dan met je poezelige vingertjes beroeren en een welgemeend WEEKEND de wereld in slingeren!
Hier niet, droog met een achter de lichte wolken ondergaande zon.quote:
het was Fun.quote:
ja, maar ze zeiden het al voor het voorlezenquote:
Ha! ze zeiden het nu !quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar ze zeiden het al voor het voorlezen
ik vind het anders een enorme shock! mijn wereld stort zo'n beetje inquote:
yup, hoop ook dat de gaste haar beste beentje (quote:
vanmiddag was ie er wel.....dat is geen garantie, maar het geeft wel hoop!quote:
Ik geloof dat EW niet meer mijn programma is dan, ik kan me er totaal niet op focussenquote:
twitter:LucilleWerner twitterde op vrijdag 27-07-2012 om 21:05:03Borsthaar van #Tjibbe!!!!! #ekstraweekend #3fm http://t.co/rUBZrjcu reageer retweet
Een beetje? Ik vind haar behoorlijk irritant.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:31 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind Lucille een beetje overheersend...
En het was niet eens een Pet Shop Boys-nummer. Het was Electronic met Disappointed. Wel een bazenplaat, trouwens. Maar Chris Lowe (Pet Shop Boys-toetsenist) deed daar helemaal niet aan mee.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:19 schreef 3rdRock het volgende:
[insert psb alarm]WIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEE
u luistert ook 3fm? Gerard heeft dat allemaal al verteldquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En het was niet eens een Pet Shop Boys-nummer. Het was Electronic met Disappointed. Wel een bazenplaat, trouwens. Maar Chris Lowe (Pet Shop Boys-toetsenist) deed daar helemaal niet aan mee.
navondquote:
9000 tweets !?.. dan moet ik nog veel twitterenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
nou, deze remix maakt Grenade van Bruno Mars echt niet beter. schrale bagger vind ik het.
tja, paar avondjes songfestival en alle films die ik kijk komen automatisch op twitterquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:25 schreef miieejj het volgende:
[..]
9000 tweets !?.. dan moet ik nog veel twitteren
je moet toch iets doen he..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, paar avondjes songfestival en alle films die ik kijk komen automatisch op twitter
Dub be good to me
dat is volgens mij ook niet zo heel moeilijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:28 schreef miieejj het volgende:
[..]
je moet toch iets doen he.... ik heb je trouwens ook gevonden op facebook
nee was niet moeilijk nee..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is volgens mij ook niet zo heel moeilijkje weet mijn echte naam en woonplaats
Het lijkt dit topic wel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:47 schreef _JdM_ het volgende:
Volgens mij zit Michiel er een beetje doorheen... Eerst Rob Schouten afzeiken in de backstage, nu net Guido Weijers...
OS2012-opening....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:32 schreef minthy het volgende:
Kan me niet herinneren dat een vrijdagavond zo druk was hier
doe nou eens lief tegen mijquote:
Ik loop de hele godganse dag al lief te doen tegen iedereen, laat me nou even!quote:
jij hebt tenminste mensen om lief tegen te doenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik loop de hele godganse dag al lief te doen tegen iedereen, laat me nou even!
Oh nee hoor, ik ben vanavond flink aan het bekken in m'n berichtjesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij hebt tenminste mensen om lief tegen te doen
nja, dit is vantevoren opgenomen volgens mij. alleen het telefoongesprek was livequote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Klinkt een stuk beter dan vanuit het Kurhaus
Ah, dat kan natuurlijk ook nog...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, dit is vantevoren opgenomen volgens mij. alleen het telefoongesprek was live
opgenomen in de badkamer van z'n Londons hotelquote:
Daar galmt het te weinig voorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
opgenomen in de badkamer van z'n Londons hotel
Rob zal toch niet liegen?quote:
Alle mannen liegen... Zakkenwassers zijn het!!quote:
ik heb vanochtend nog mijn zak gewassen. en dat is geen leugenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Alle mannen liegen... Zakkenwassers zijn het!!
Kijk, je bevestigt het zelf!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb vanochtend nog mijn zak gewassen. en dat is geen leugen
en toch ben ik geen zakkenwasser. ik heb nl in mijn leven maar 1 zak gewassen.....en dat is geen leugenquote:
Dan loop ik al heel wat zakken voor op je... Ook niet zo gek als je in de verpleging hebt gewerktquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en toch ben ik geen zakkenwasser. ik heb nl in mijn leven maar 1 zak gewassen.....en dat is geen leugen
ik heb niet de behoefte je in te halenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan loop ik al heel wat zakken voor op je... Ook niet zo gek als je in de verpleging hebt gewerkt
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb niet de behoefte je in te halen
Ik ook, van verdrietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:38 schreef minthy het volgende:
Mogguh![]()
Dit weer, deze temperaturen, kan wel janken!![]()
![]()
quote:
Dat ook, ik woon zowat op m'n werk de komende week. Een aangezien het kantoor pal in de zon ligt en veel grote ramen bevat, vind ik een beetje verkoeling helemaal niet zo ergquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:50 schreef Cee het volgende:
Mij maakt het weinig uit, ik heb 'n helse week op kantoor en nu kan ik 's avonds gewoon onbeschamend tv kijken zonder te denken "gut, het terras was nu ook mooi geweest".Plus, alle deuren en ramen tegen elkaar open zetten en de boel lekker door laten waaien.
Maar dan moet het na een week wel afgelopen zijn met die arctische taferelen.
Ik zag het op YouTube, inderdaad. Ik hoop nog steeds dat ze "Paninaro '95" eens een keer draaien. Dan mag Veenstra aan de bak.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
u luistert ook 3fm? Gerard heeft dat allemaal al verteld
tja, Timur heeft vakantie...quote:
Ik niet, maar dat geeft niks. Een ieder krijgt wat hem toekomtquote:
Had een boot in het rood best wel groot vol met brood in de sloot voor zijn dood in nood.quote:
Een touw, ik kan het er niet aan vastknopen...quote:Op zondag 29 juli 2012 00:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had een boot in het rood best wel groot vol met brood in de sloot voor zijn dood in nood.
SPOILER: vrijdag de 13 27-07-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
twitter:JandeHoop twitterde op zondag 29-07-2012 om 17:38:12Een flink deel van de dag op Funda gezeten voor de Veluwe.Topper van vandaag: huis is in oorspronkelijke staat.Makelaarstaal voor bouwval. reageer retweet
held 1e klasquote:Op zondag 29 juli 2012 17:45 schreef borisz het volgende:
Jan de Hoop updatetwitter:JandeHoop twitterde op zondag 29-07-2012 om 17:38:12Een flink deel van de dag op Funda gezeten voor de Veluwe.Topper van vandaag: huis is in oorspronkelijke staat.Makelaarstaal voor bouwval. reageer retweet
Wel in RTLBLVD.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
held 1e klasheb je al zijn appartement gezien op Funda leuk optrekje
van dat geld koopt hij op de Veluwe een leuk vrijstaande huis voor
HALLO!!quote:Op maandag 30 juli 2012 07:26 schreef Cee het volgende:
Amdhdhdaphwa bddndnd minthy! Oftewel: HALLO!
En ook aan de rest: HALLO!
Een en al pret ende jolijt!quote:
Tof, doen we!!quote:Op maandag 30 juli 2012 07:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Een en al pret ende jolijt!En dat in de werkweek from hell! Minthy we slepen elkaar erdoorheen!
Ja het was me een reisquote:
Dat klinkt helsquote:Op maandag 30 juli 2012 08:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja het was me een reisToch weer ee ngoede 15 minuten in de auto
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 08:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klinkt hels![]()
Gelukkig heb je het gehaald...
Nog 1,5u hier tot mijn weekend, mag een uurtje eerder weg
Nee, dan kan ik komende nacht niet slapen. Ik ga de hele dag chagrijnig zijn en iedereen afbekken, net als altijd na een slaapdienstquote:
Oeh, ik kijk er naar uitquote:Op maandag 30 juli 2012 09:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dan kan ik komende nacht niet slapen. Ik ga de hele dag chagrijnig zijn en iedereen afbekken, net als altijd na een slaapdienst!!
Internet?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:49 schreef Piles het volgende:
Ik kan geen 3fm ontvangen op werkIk wil Stenders horen
Kan je niet via je telefoon via Wifi luisteren?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat wordt allemaal afgeschermd tegenwoordig
Nope. En om het nou via mobiel internet te doen wordt ook duur grapjequote:Op maandag 30 juli 2012 10:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan je niet via je telefoon via Wifi luisteren?
Kinderachtigquote:Op maandag 30 juli 2012 10:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat wordt allemaal afgeschermd tegenwoordig
Heb ik nietquote:Op maandag 30 juli 2012 10:58 schreef alors het volgende:
[..]
Kinderachtig![]()
Ook als je via WMP luistert?
Op zich kan 't vanuit ICT-oogpunt wel begrijpen. Als iedereen radio gaat streamen, komt dat een kantoornetwerk niet ten goede... Kost ook wat..quote:Op maandag 30 juli 2012 11:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ik niet
Welkom in de moderne kantoorwereld.
Voor deze ene keer mag het.quote:
Dat heeft Lynyrd Skynyrd ook geflikt... Originaliteit is ver te zoeken tegenwoordigquote:
Das verrekte jong...quote:Op maandag 30 juli 2012 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel/400458/
Sjezus.
WTF!quote:Op maandag 30 juli 2012 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel/400458/
Sjezus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |