navondquote:
9000 tweets !?.. dan moet ik nog veel twitterenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
nou, deze remix maakt Grenade van Bruno Mars echt niet beter. schrale bagger vind ik het.
tja, paar avondjes songfestival en alle films die ik kijk komen automatisch op twitterquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:25 schreef miieejj het volgende:
[..]
9000 tweets !?.. dan moet ik nog veel twitteren
je moet toch iets doen he..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, paar avondjes songfestival en alle films die ik kijk komen automatisch op twitter
Dub be good to me
dat is volgens mij ook niet zo heel moeilijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:28 schreef miieejj het volgende:
[..]
je moet toch iets doen he.... ik heb je trouwens ook gevonden op facebook
nee was niet moeilijk nee..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is volgens mij ook niet zo heel moeilijkje weet mijn echte naam en woonplaats
Het lijkt dit topic wel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:47 schreef _JdM_ het volgende:
Volgens mij zit Michiel er een beetje doorheen... Eerst Rob Schouten afzeiken in de backstage, nu net Guido Weijers...
OS2012-opening....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:32 schreef minthy het volgende:
Kan me niet herinneren dat een vrijdagavond zo druk was hier
doe nou eens lief tegen mijquote:
Ik loop de hele godganse dag al lief te doen tegen iedereen, laat me nou even!quote:
jij hebt tenminste mensen om lief tegen te doenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik loop de hele godganse dag al lief te doen tegen iedereen, laat me nou even!
Oh nee hoor, ik ben vanavond flink aan het bekken in m'n berichtjesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij hebt tenminste mensen om lief tegen te doen
nja, dit is vantevoren opgenomen volgens mij. alleen het telefoongesprek was livequote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Klinkt een stuk beter dan vanuit het Kurhaus
Ah, dat kan natuurlijk ook nog...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, dit is vantevoren opgenomen volgens mij. alleen het telefoongesprek was live
opgenomen in de badkamer van z'n Londons hotelquote:
Daar galmt het te weinig voorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
opgenomen in de badkamer van z'n Londons hotel
Rob zal toch niet liegen?quote:
Alle mannen liegen... Zakkenwassers zijn het!!quote:
ik heb vanochtend nog mijn zak gewassen. en dat is geen leugenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Alle mannen liegen... Zakkenwassers zijn het!!
Kijk, je bevestigt het zelf!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb vanochtend nog mijn zak gewassen. en dat is geen leugen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |