quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:50 schreef MaJo het volgende:
Iemand vanavond de lowlands prijsvraag gehoord bij Rabbering waarbij er een liedje gezongen moest worden van The black keys? Diegene was iken ik heb lowlands kaarten gewonnen
Niet gehoord maar gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:50 schreef MaJo het volgende:
Iemand vanavond de lowlands prijsvraag gehoord bij Rabbering waarbij er een liedje gezongen moest worden van The black keys? Diegene was iken ik heb lowlands kaarten gewonnen
oh, jij bent zo'n krent die er niet voor wil betalen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:50 schreef MaJo het volgende:
Ja heb ik gehoord, deed je goed!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:50 schreef MaJo het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:08 schreef SilentChaos het volgende:
Mooi hoor, die Olympische spelen
[ afbeelding ]
Verre van datquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 07:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, jij bent zo'n krent die er niet voor wil betalen?
nee hoor, gefeliciteerd met je kaarten![]()
Haha thanksquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja heb ik gehoord, deed je goed!!![]()
Gefeliciteerd
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:44 schreef Pino112 het volgende:
Goh wat een toeval dat Domien de Homo100 presenteert.
Niet hatenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:44 schreef Pino112 het volgende:
Hij heeft een "meissie"quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendinnetje waar die altijd vol jolijt over vertelt
Jaquote:
Je vindt jezelf best grappig, maar dit is zeker nu een vrij domme opmerking.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:44 schreef Pino112 het volgende:
Zuurpruimquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja
M'n meissie en ik
En dat soort termen
Ik ben geen zuurpruimquote:
Oke!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je vindt jezelf best grappig, maar dit is zeker nu een vrij domme opmerking.
Je bent een ontiegelijke zuurpruim!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben geen zuurpruimik kan gewoon niet tegen dat soort geneuzel
Ach, misschien praat ik binnenkort ook wel zo![]()
![]()
Dat mag, want dan betekent het wel dat ik regelmatig seks heb, dus is mijn reactie: I don't carequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Je bent een ontiegelijke zuurpruim!![]()
En ik hoop het, dan lach ik je keihard uit
Er is meer in het leven dan alleen seks...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat mag, want dan betekent het wel dat ik regelmatig seks heb, dus is mijn reactie: I don't care
Macho man
Geen fan van vrolijke muziek?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:56 schreef CindieY het volgende:
Denk je een keer rustig 3FM te kunnen luisteren...
Ik houd niet van die rare 'homo-muziek'bestempeling. En ik heb nog niet veel soeps gehoordquote:
Ik vind het heerlijk, gaat straks op kantoor ook gezellig wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik houd niet van die rare 'homo-muziek'bestempeling. En ik heb nog niet veel soeps gehoordIk kijk het nog even aan, anders kom ik vanavond wel weer terug
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:05 schreef SilentChaos het volgende:
Claudia die de homo 100 presenteert, dat is pas typisch!
[ afbeelding ]
Wtf... is een mooi nummerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:08 schreef minthy het volgende:
Af en toe komt er een zure appel langs...
Zeg sjembek, jij kraakt zo'n beetje alles af wat gedraaid wordt. Mag ik ook eens iets niet leuk vinden?quote:
nou ok....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg sjembek, jij kraakt zo'n beetje alles af wat gedraaid wordt. Mag ik ook eens iets niet leuk vinden?
Grote voordeel is dat de standaard kutmuziek die veel te veel opgehemeld en gedraaid wordt op 3FM ook niet meer voorbij komt! (Coldplay, Killers, Whombats, Keane etc...)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:13 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het maar niks, die Homo 100. Ik vind het vooral stigmatiserend.
"Een excuus om al die platen te draaien die je normaal eigenlijk niet draait op 3FM" zegt Claudia de Breij net. En dat is precies het probleem.
Ik zie trouwens aan de playlist dat notoire Pet Shop Boys-hater Stenders straks weer een Pet Shop Boys-plaat mag aankondigen. Ik gok zo hij weer over "petshoppen" begint: dieren in je anus stoppen. De naam Pet Shop Boys heeft daar niks te maken.
En ik vind het helemaal prima. Ik gok dat je veel van deze nummers ook op de Gaypride langs hoort komen, dus ik vraag me af in hoeverre het werkelijk stigmatiserend isquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:13 schreef Elfletterig het volgende:
"Een excuus om al die platen te draaien die je normaal eigenlijk niet draait op 3FM" zegt Claudia de Breij net. En dat is precies het probleem.
Ik zie trouwens aan de playlist dat notoire Pet Shop Boys-hater Stenders straks weer een Pet Shop Boys-plaat mag aankondigen. Ik gok zo hij weer over "petshoppen" begint: dieren in je anus stoppen. De naam Pet Shop Boys heeft daar niks te maken.
Stenders doet nooit aan lijstjes dus ik denk niet dat hij er vandaag is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:13 schreef Elfletterig het volgende:
Je zegt het precies goed: op de Gaypride. Die zegt ongeveer net zo veel over homo's als wat carnaval over andere Nederlanders zegt. Dat de Homo 100 überhaupt in het weekend van de Gaypride wordt uitgezonden, is ook veelzeggend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:15 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik vind het helemaal prima. Ik gok dat je veel van deze nummers ook op de Gaypride langs hoort komen, dus ik vraag me af in hoeverre het werkelijk stigmatiserend is
Ik hoorde hem de genoemde anekdote nog weer brabbelen tijdens de Top 2000, wat toch écht een lijstje is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:19 schreef alors het volgende:
Stenders doet nooit aan lijstjes dus ik denk niet dat hij er vandaag is.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:37 schreef borisz het volgende:
100 liedjes in het lijstje van morgenNiet eens Modern Talking in die lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♫
Top2000 wordt hij dan voor gevraagd, dat is ook radio2, door lijstjes kan hij zijn gewone show niet doen omdat daar geen tijd voor is, dus slaat hij die over (quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zegt het precies goed: op de Gaypride. Die zegt ongeveer net zo veel over homo's als wat carnaval over andere Nederlanders zegt. Dat de Homo 100 überhaupt in het weekend van de Gaypride wordt uitgezonden, is ook veelzeggend.
Ik zou liever zien dat muziek gewoon op radiozenders wordt gedraaid, zonder allerlei labeltjes te plakken.
[..]
Ik hoorde hem de genoemde anekdote nog weer brabbelen tijdens de Top 2000, wat toch écht een lijstje is.
Maar goed, hopelijk blijft -ie inderdaad weg. Elke minuut dat die man niet op de radio is, is pure winst.
Joh, doe niet zo zuurquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zegt het precies goed: op de Gaypride. Die zegt ongeveer net zo veel over homo's als wat carnaval over andere Nederlanders zegt. Dat de Homo 100 überhaupt in het weekend van de Gaypride wordt uitgezonden, is ook veelzeggend.
Ik zou liever zien dat muziek gewoon op radiozenders wordt gedraaid, zonder allerlei labeltjes te plakken.
[..]
Ik hoorde hem de genoemde anekdote nog weer brabbelen tijdens de Top 2000, wat toch écht een lijstje is.
Maar goed, hopelijk blijft -ie inderdaad weg. Elke minuut dat die man niet op de radio is, is pure winst.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja
M'n meissie en ik
En dat soort termen
Be-fucking-lachelijk!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:26 schreef knep het volgende:
[..]
Niet eens Modern Talking in die lijst![]()
Rob mag pas van de zender als ie er zelf geen zin meer in heeft. Eigenlijk is ie net #DeMart wat dat betreft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, doe niet zo zuur![]()
Al begin ik het aardig eens te raken over Stenders, mag van mij ook vervangen worden
Martquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Rob mag pas van de zender als ie er zelf geen zin meer in heeft. Eigenlijk is ie net #DeMart wat dat betreft.
Toegegeven, deze sportzomer lijkt wat te lang voor Mart, maar er is niemand (en dan bedoel ik ook echt NIEMAND) die zo'n programma neer kan zetten als hij. Om nog maar te zwijgen over het live commentaar bij samenvattingen, daarbij staat ie helemaal op eenzame hoogte.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:37 schreef alors het volgende:
[..]
MartNou op het moment dat Rob net zo hard begint af te takelen als Mart nu dan hoop ik van ganser harter dat hij wel genoeg zelfkennis heeft om er op tijd mee te stoppen.
Ik moet eerlijk zeggen dat zijn programma's me geen zak meer boeien en volgens mij zijn er meer hier die dat hebben. Vrijdagavonden zijn sowieso een stuk rustiger geworden hierquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Rob mag pas van de zender als ie er zelf geen zin meer in heeft. Eigenlijk is ie net #DeMart wat dat betreft.
Waar heb je geen hekel aan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
Wat heb ik een hekel aan Beyoncé
Schreeuwwijf....
Goeie muziekquote:
vergeet de TjibMeister niet!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:48 schreef Evertjan het volgende:
Domien en Michiel zijn ook 2 echte nurds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |