quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:50 schreef MaJo het volgende:
Iemand vanavond de lowlands prijsvraag gehoord bij Rabbering waarbij er een liedje gezongen moest worden van The black keys? Diegene was iken ik heb lowlands kaarten gewonnen
Niet gehoord maar gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:50 schreef MaJo het volgende:
Iemand vanavond de lowlands prijsvraag gehoord bij Rabbering waarbij er een liedje gezongen moest worden van The black keys? Diegene was iken ik heb lowlands kaarten gewonnen
oh, jij bent zo'n krent die er niet voor wil betalen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:50 schreef MaJo het volgende:
Ja heb ik gehoord, deed je goed!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:50 schreef MaJo het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:08 schreef SilentChaos het volgende:
Mooi hoor, die Olympische spelen
[ afbeelding ]
Verre van datquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 07:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, jij bent zo'n krent die er niet voor wil betalen?
nee hoor, gefeliciteerd met je kaarten![]()
Haha thanksquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja heb ik gehoord, deed je goed!!![]()
Gefeliciteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |