quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:50 schreef MaJo het volgende:
Iemand vanavond de lowlands prijsvraag gehoord bij Rabbering waarbij er een liedje gezongen moest worden van The black keys? Diegene was iken ik heb lowlands kaarten gewonnen
Niet gehoord maar gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:50 schreef MaJo het volgende:
Iemand vanavond de lowlands prijsvraag gehoord bij Rabbering waarbij er een liedje gezongen moest worden van The black keys? Diegene was iken ik heb lowlands kaarten gewonnen
oh, jij bent zo'n krent die er niet voor wil betalen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:50 schreef MaJo het volgende:
Ja heb ik gehoord, deed je goed!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:50 schreef MaJo het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:08 schreef SilentChaos het volgende:
Mooi hoor, die Olympische spelen
[ afbeelding ]
Verre van datquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 07:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, jij bent zo'n krent die er niet voor wil betalen?
nee hoor, gefeliciteerd met je kaarten![]()
Haha thanksquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja heb ik gehoord, deed je goed!!![]()
Gefeliciteerd
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:44 schreef Pino112 het volgende:
Goh wat een toeval dat Domien de Homo100 presenteert.
Niet hatenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:44 schreef Pino112 het volgende:
Hij heeft een "meissie"quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendinnetje waar die altijd vol jolijt over vertelt
Jaquote:
Je vindt jezelf best grappig, maar dit is zeker nu een vrij domme opmerking.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:44 schreef Pino112 het volgende:
Zuurpruimquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja
M'n meissie en ik
En dat soort termen
Ik ben geen zuurpruimquote:
Oke!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je vindt jezelf best grappig, maar dit is zeker nu een vrij domme opmerking.
Je bent een ontiegelijke zuurpruim!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben geen zuurpruimik kan gewoon niet tegen dat soort geneuzel
Ach, misschien praat ik binnenkort ook wel zo![]()
![]()
Dat mag, want dan betekent het wel dat ik regelmatig seks heb, dus is mijn reactie: I don't carequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Je bent een ontiegelijke zuurpruim!![]()
En ik hoop het, dan lach ik je keihard uit
Er is meer in het leven dan alleen seks...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat mag, want dan betekent het wel dat ik regelmatig seks heb, dus is mijn reactie: I don't care
Macho man
Geen fan van vrolijke muziek?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:56 schreef CindieY het volgende:
Denk je een keer rustig 3FM te kunnen luisteren...
Ik houd niet van die rare 'homo-muziek'bestempeling. En ik heb nog niet veel soeps gehoordquote:
Ik vind het heerlijk, gaat straks op kantoor ook gezellig wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik houd niet van die rare 'homo-muziek'bestempeling. En ik heb nog niet veel soeps gehoordIk kijk het nog even aan, anders kom ik vanavond wel weer terug
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:05 schreef SilentChaos het volgende:
Claudia die de homo 100 presenteert, dat is pas typisch!
[ afbeelding ]
Wtf... is een mooi nummerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:08 schreef minthy het volgende:
Af en toe komt er een zure appel langs...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |