quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:44 schreef Pino112 het volgende:
Goh wat een toeval dat Domien de Homo100 presenteert.
Niet hatenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:44 schreef Pino112 het volgende:
Hij heeft een "meissie"quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendinnetje waar die altijd vol jolijt over vertelt
Jaquote:
Je vindt jezelf best grappig, maar dit is zeker nu een vrij domme opmerking.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:44 schreef Pino112 het volgende:
Zuurpruimquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja
M'n meissie en ik
En dat soort termen
Ik ben geen zuurpruimquote:
Oke!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je vindt jezelf best grappig, maar dit is zeker nu een vrij domme opmerking.
Je bent een ontiegelijke zuurpruim!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben geen zuurpruimik kan gewoon niet tegen dat soort geneuzel
Ach, misschien praat ik binnenkort ook wel zo![]()
![]()
Dat mag, want dan betekent het wel dat ik regelmatig seks heb, dus is mijn reactie: I don't carequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Je bent een ontiegelijke zuurpruim!![]()
En ik hoop het, dan lach ik je keihard uit
Er is meer in het leven dan alleen seks...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat mag, want dan betekent het wel dat ik regelmatig seks heb, dus is mijn reactie: I don't care
Macho man
Geen fan van vrolijke muziek?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:56 schreef CindieY het volgende:
Denk je een keer rustig 3FM te kunnen luisteren...
Ik houd niet van die rare 'homo-muziek'bestempeling. En ik heb nog niet veel soeps gehoordquote:
Ik vind het heerlijk, gaat straks op kantoor ook gezellig wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik houd niet van die rare 'homo-muziek'bestempeling. En ik heb nog niet veel soeps gehoordIk kijk het nog even aan, anders kom ik vanavond wel weer terug
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:05 schreef SilentChaos het volgende:
Claudia die de homo 100 presenteert, dat is pas typisch!
[ afbeelding ]
Wtf... is een mooi nummerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:08 schreef minthy het volgende:
Af en toe komt er een zure appel langs...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |