Haiquote:
twitter:springsteen twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 23:38:0533 songs. Over 4 hours of music... not including 5-song acoustic pre-show set from Bruce! Thank you Helsinki! reageer retweet
quote:Over drie weken maken we de nieuwe programmering van 538 bekend, maar hier alvast een update! Vanaf 11 augustus hoor je Barry Paf elke zaterdag- en zondagavond tussen 18.00 en 20.00 uur met zijn nieuwe programma Barry’s Weekend Vibe. Ook check je Barry binnenkort vaker op TV 538!
In Barry’s Weekend Vibe stoomt Barry je zaterdag helemaal klaar voor een goeie avond stappen en zondag voor een nieuwe werk- of schoolweek. Nieuw is Dare2Date, waarin Barry je helpt aan de perfecte date met je crush.
Barry heeft er in ieder geval zin in: ‘Ik sta te trappelen om te beginnen aan mijn nieuwe show!! Ik zit zoals je van me gewend bent in de energieke vibe met een spannend weekendprogramma waarin onder meer het spiksplinternieuwe Dare2Date te horen zal zijn. Doe mee en creëer samen met mij de ultieme weekend vibe!’
Dare2Date, oftewel Flirt Je Stijf?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:42 schreef Pino112 het volgende:
http://www.radio538.nl/fu(...)ammering-barry’s-weekend-vibe
[..]
Jep!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Begon Clocks nou normaal en werd hij gemixt met de Buena Vista Social Club versie?
twitter:Spotify3FM twitterde op woensdag 01-08-2012 om 10:06:04Coldplay - Clocks nu op 3FM. Spotifylink: http://t.co/H1ea6fyL reageer retweet
twitter:Spotify3FM twitterde op woensdag 01-08-2012 om 10:09:04Coldplay - Clocks (rhythms Del Mundo) nu op 3FM. Spotifylink: http://t.co/HzHA9OvZ reageer retweet
Mark Labrand eindelijk een vast programma op de late avondquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:42 schreef Pino112 het volgende:
http://www.radio538.nl/fu(...)ammering-barry’s-weekend-vibe
[..]
Haha op 538 wordt nu precies hetzelfde nummer gedraaidquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:24 schreef alors het volgende:
![]()
![]()
ik krijg al rillingen bij die toeters aan het begin van dit nummer, wat een horror toch, en maar draaien die plaat
Er is geen ontsnappen aan hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Haha op 538 wordt nu precies hetzelfde nummer gedraaid
Het is wel eens moeilijker geweest jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:43 schreef minthy het volgende:
Het bijlezen van dit topic is echt een makkie vandaag
Precies! Triest zoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is wel eens moeilijker geweest ja
Ik ken je niet, maar wil je met alle liefde een oplawaai geven hoor!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:57 schreef ChungLingSoo het volgende:
Mag ik een minthy-slap om wakker te worden ?!?!?!?
Draaien ze nou echt Placebo ?!?!!?
Ik volg dit topic dagelijksquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar wil je met alle liefde een oplawaai geven hoor!
Een lurker!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:03 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Ik volg dit topic dagelijks
En Placebo is voor C&S vrij onverwacht
Groot gelijk, volgens mij kook je erg vaak uitgebreidquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:28 schreef borisz het volgende:
Nieuwe toko uitproberen. Ja ik doe ook wel eens makkelijk
Valt ook wel weer meequote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Groot gelijk, volgens mij kook je erg vaak uitgebreid
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:14 schreef themauster het volgende:
De mussen vallen van het dak maar deze trailer draait alweer in de bioscopen:
Ik zeg binnen een weekquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:16 schreef minthy het volgende:
[..]!!
Ik wacht op de eerste pepernoot-melding
Valt me een tikkie tegen van je...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee. Gister was het gewoon pasta, prei, paprika, blik tonijn en een blik tomaten en je hebt simpel een goede maaltijd
Vorig jaar was het in de laatste week van augustusquote:
liggen de ardennen in Tsjechie???quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:53 schreef Evertjan het volgende:
goedenavond mensennet mijn bevestiging gekregen voor mijn weekje in de ardennen
Heerlijk relaxen in het land met het lekkerste bier
Nice!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:53 schreef Evertjan het volgende:
goedenavond mensennet mijn bevestiging gekregen voor mijn weekje in de ardennen
Heerlijk relaxen in het land met het lekkerste bier
hahaha grappenmaker Belgisch wit bier FTWquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
liggen de ardennen in Tsjechie???
Heb liever duits bierquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hahaha grappenmaker Belgisch wit bier FTW
Waarom roep je mij? Ik geloof niet in geesten en al helemaal niet in die knakkerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:30 schreef borisz het volgende:
Oh noes
[ afbeelding ]
Geesten in de buurt
Plaatje dood.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:30 schreef borisz het volgende:
Oh noes
[ afbeelding ]
Geesten in de buurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |