quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beetje jammer dat die gozer van mierenboerderij 1x per dag zijn e-mail bekijkt. Ik heb dus wat extra zand toegevoegd aangezien de mieren vanmiddag teruggelopen waren, zou het zo helemaal goed zijn of moet er nog iets bij? Ik wil de slang namelijk aansluiten zodat er weer mieren in kunnen.
- even voor de extra information -
Er zitten 2 van zulke gaatjes in de bak waar ze dus doorheen kunnen kruipen om naar beneden in het 'zand' te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
EH PIMPquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:22 schreef MineraalWater het volgende:
Even Drump quoten kijken of hij komt
[..]
Weet niet man, denk dat ik het niet zo interessant meer vind.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
EWA DRUMPKONING.
Waarom kom je hier nooit meer?
Ik heb een Yogventures server, meedoen? Ik zoek nog een admin...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weet niet man, denk dat ik het niet zo interessant meer vind.Doen jullie nog leuke dingen ofzo, games oid?
Ga weg.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb een Yogventures server, meedoen? Ik zoek nog een admin...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:17 schreef Kyara het volgende:
Ze staan hier in de tuin. Moet steeds de kratten verstoppen voor mijn moeder en de hulp. Zal blij zijn als dat volgende week niet meer hoeft.
Nog 5 nachtjes slapen...
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:29 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ah, leuk om te weten.![]()
Men, ik wordt trouwens zo moe van sommige mensen![]()
Ik had een paar maanden terug een klokje ingebouwd in de auto.
Auto verkocht zonder klokje (terug gezet naar origineel) gisteren veel moeite gedaan voor die jongen.
Begint hij nu te zeuren dat het klokje er niet bij zit
quote:
quote:
Ik heb nooit veel MMO/RPGS gespeeld. Eigenlijk de enigste die ik echt lang heb gespeeld is Rose Onlinequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:30 schreef Timwonnacott het volgende:
Heb er zat, Runescape, WoW, TF2, Morrowind, Oblivion, Skyrim zo uit mn hoofd. Maar ja in MMO's gaat al snel veel tijd zitten.
Treurig.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gaat zo'n kutspel worden
The 4th coming, Monsters & Me (soort pokemon MMO), Runescape, WoW, SWTOR (beta). Twijfel nog of ik GW2 koop of niet. En sowieso Planetside 2 wanneer die uitkomt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb nooit veel MMO/RPGS gespeeld. Eigenlijk de enigste die ik echt lang heb gespeeld is Rose Online
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En daar hebben dan veel mensen in geïnvesteerd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar dan ook echt
Ik kan er echt NIKS leuks aan ontdekken.
Waarmee?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]Wie probeer je hierheen te lokken?
$567,665quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En daar hebben dan veel mensen in geïnvesteerd.
Met je quotes.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:37 schreef Timwonnacott het volgende:
Dat yogventures is toch gewoon een soort Minecraft, maar dan in hun 'stijl'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |