Oehquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Kakzooi, ik vond een veel te leuke webwinkel, hou me tegen![]()
http://www.postpapierenzo.nl/
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Kiek die ouwe dan ff 14.5 en een week en twee dagen wezen![]()
Ja ik zat leuk een end weg te klikken en toen had ik voor 58 euro meuk in mn winkelmandje en heb ik hem maar weer dichtgekliktquote:
Ik zou de halve shop ook wel leeg (willen) kopen, haha, leuk spulquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik zat leuk een end weg te klikken en toen had ik voor 58 euro meuk in mn winkelmandje en heb ik hem maar weer dichtgeklikt
BOING!quote:
Bieropleiding? Die begint vanavondquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
Miniem, wanneer begint je opleiding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:39 schreef Miniem het volgende:
[..]
Bieropleiding? Die begint vanavond
Nice, en ook voor het tweede niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Thnx for askingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nice, en ook voor het tweede nice
Ze hadden ook de Delerium Nocturnum, de donkere versie. Heb je die al eens op?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
![]()
Siewosie de trappisten, Orval ben ik persoonlijk geen fan van maar een slecht bier is het niet, Rochefort is dan weer wel een van m'n favorietenDe Delirium Tremens is ook afschuwelijk lekker. En de Brugse Zot, de Gouden Carolus en de bieren van Affligem zijn ook niet verkeerd natuurlijk
Die Jupiler is niet zo bijzonder, die geuze biertjes van Mort Subite ga ik je voor waarschuwen, die zijn zuur
En de Omer heb ik niet op
De Houblon ook al op?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
oh en ik vergeet de Chouffe, die ook erg lekker is
Nee, ik neem wat losse dagen op, maar meer niet, nieuwe baan enzoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Thnx for asking![]()
Heb jij trouwens vakantie?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
De Houblon ook al op?
De La Chouffe vind ik echt lekkerHeb er een glas van gekocht.
Toch wel fijn om dan wat daagjes vrij te hebben.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik neem wat losse dagen op, maar meer niet, nieuwe baan enzo
Wat is een IPA?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Het is een dubbele IPA, en ik ben wel fan van IPA's, het is niet een hele bijzondere IPA, maar zeker wel lekker. Er zijn nog niet veel Belgische brouwerijen die experimenteren met de speciaalbieren die vandaag de dag ineens populair zijn. Weet je wat het is?
Ja zeker, paar losse dagen is leuk genoegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Toch wel fijn om dan wat daagjes vrij te hebben.
Bevalt het een beetje?
Een oorspronkelijk Britse bierstijl, India Pale Ale. Vroeger gingen de schepen niet zo hard, en Engeland had nog al veel koloniën aan de andere kant van de wereld. Dus het bier bederfde onderwegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Toch wel fijn om dan wat daagjes vrij te hebben.
Bevalt het een beetje?
[..]
Wat is een IPA?
Ah, leuk om te weten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een oorspronkelijk Britse bierstijl, India Pale Ale. Vroeger gingen de schepen niet zo hard, en Engeland had nog al veel koloniën aan de andere kant van de wereld. Dus het bier bederfde onderwegIn een IPA zit meer hop, en is wat sterker dan een normale ale, de bitterheid en de extra alcohol zorgde ervoor dat het bier veel langer goed bleef. Tegenwoordig zijn IPA's ineens populair vanwege de sterke hopsmaak, en moet je ze juist niet al te lang laten staan omdat die smaak dan afneemt. Ze zijn wel nog steeds lang houdbaar, maar de meeste smaken een beetje muf na een tijdje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |