SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:53 schreef Oognip het volgende:
Muis past echt prima in het bakje voor de kittens![]()
[ afbeelding ]
Hij baalde alleen wel dat toen hij lekker in het bakje wilde gaan liggen, het bakje om viel
Bonsai kitten 2.0quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:53 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
Hij baalde alleen wel dat toen hij lekker in het bakje wilde gaan liggen, het bakje om viel
Alleen de chopsticks nog!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:53 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sist wel dat het mij ergens aan deed denken!quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:53 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
Muisquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:53 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
voor Indaha? Dat is toch je kloon?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik kreeg net een quotemelding voor iemand anders???!!!
LOL, nee voor iemand in Gamesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
voor Indaha? Dat is toch je kloon?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
voor Indaha? Dat is toch je kloon?
Nee, ik las hetquote:
Is het niet waar dan??quote:
Ja gewoon terecht, dat siert haar ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is het niet waar dan??
We wilde gewoon nóg beter![]()
We = Ze trouwensquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja gewoon terecht, dat siert haar ook![]()
![]()
![]()
Awh, da's rotquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:53 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben wel blij dat ik geen bier in huis heb nu. Kan ik ook niet in de verleiding komen om er eentje open te trekken...
(ik slaap al niet al te goed de laatste dagen, mede doordat er te veel door mijn hoofd gaat (niet per definitie negatief)
Komt wel goed, zal voor een groot deel liggen aan mijn aanstaande vakantie (vanaf 11 augustus). Ga voor het eerst op vakantie zonder ouders. Wel een reis voor mensen met een lichte beperking en begeleiding, maar vakantie is vakantie en ik heb er dus enorm zin in. Blijf voor de zekerheid wel gewoon in Nederland, mocht me dit bevallen denk ik er over om een volgende keer wel het buitenland op te zoeken, maar dat is voor latere zorg...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Awh, da's rot![]()
Hoop dat je snel beter slaapt
![]()
Owh, dat klinkt goed Bos, en het is al over anderhalve weekquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt wel goed, zal voor een groot deel liggen aan mijn aanstaande vakantie (vanaf 11 augustus). Ga voor het eerst op vakantie zonder ouders. Wel een reis voor mensen met een lichte beperking en begeleiding, maar vakantie is vakantie en ik heb er dus enorm zin in. Blijf voor de zekerheid wel gewoon in Nederland, mocht me dit bevallen denk ik er over om een volgende keer wel het buitenland op te zoeken, maar dat is voor latere zorg...![]()
Een landal park nabij Doetinchem. Er zijn 3 uitstapjes in die week (vrijdag de 17e gaan we weer naar huis).: Burgers Zoo, Winkelen/rondstruinen in Zutphen en naar een pretpark net over de grens met Duitsland (Kernwasser-Kalkar)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, dat klinkt goed Bos, en het is al over anderhalve week![]()
![]()
![]()
Nu nog hopen op een beetje weer, of doen jullie ook veel dingen binnen? Waar ga je heen? *nieuwsgierig*
ik heb liters bier, maar ben te lui om naar benee te lopenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:53 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben wel blij dat ik geen bier in huis heb nu. Kan ik ook niet in de verleiding komen om er eentje open te trekken...
(ik slaap al niet al te goed de laatste dagen, mede doordat er te veel door mijn hoofd gaat (niet per definitie negatief)
Klinkt goed, altijd en met elk weer wel wat te doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een landal park nabij Doetinchem. Er zijn 3 uitstapjes in die week (vrijdag de 17e gaan we weer naar huis).: Burgers Zoo, Winkelen/rondstruinen in Zutphen en naar een pretpark net over de grens met Duitsland (Kernwasser-Kalkar):
Maar op het park is ook genoeg te doen: Bowlingbaan, Midgetgolf, Zwembad, wandelmogelijkheden. En anders vermaak ik me wel met mijn puzzels en single player-games...![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb liters bier, maar ben te lui om naar benee te lopen
Dat wel, gelukkig is Arnhem ook deels overdektquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klinkt goed, altijd en met elk weer wel wat te doenMaar met die uitstapjes zou droog weer met reen aangenaam temperatuurtje wel zo prettig zijn lijkt me
![]()
Klinkt goed Bos , het wordt vast een mooie vakantiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een landal park nabij Doetinchem. Er zijn 3 uitstapjes in die week (vrijdag de 17e gaan we weer naar huis).: Burgers Zoo, Winkelen/rondstruinen in Zutphen en naar een pretpark net over de grens met Duitsland (Kernwasser-Kalkar):
Maar op het park is ook genoeg te doen: Bowlingbaan, Midgetgolf, Zwembad, wandelmogelijkheden. En anders vermaak ik me wel met mijn puzzels en single player-games...![]()
ooh aan het voorschrift : "pas op met alcohol" hou ik me toch nooitquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
nee, ik wil echt zo gaan slapen. Heb medicatie met gele sticker dus moet een beetje uitkijken (een paar pilsjes kunnen geen kwaad hoor, maar toch... Morgen weer werken en hopelijk lukt het me morgen wel om op 8 uur op het werk te zijn (ik mag ook om 8.30 beginnen, maar 8.00 uur beginnen vind ik stiekem wel fijner...
Dat wist ik bij jou eigenlijk al...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh aan het voorschrift : "pas op met alcohol" hou ik me toch nooit
Jij bent medicijn en alcohol resistentquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh aan het voorschrift : "pas op met alcohol" hou ik me toch nooit
Nou dat is niet eens gelogen, geloof ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Jij bent medicijn en alcohol resistent
Was je maar walrusresistent.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou dat is niet eens gelogen, geloof ik
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik val weer eens nét op het goede moment binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |