#SWAGquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:05 schreef drumstickNL het volgende:
Mijn LARP equipment; +50 arcane met stun effect 1 hr. 10 sec CD
[ afbeelding ]
Voor zover ik weet speelt niemand in de SC momenteel op de server. Eventueel Sosua, verder kan ik niemand bedenken. Hoezo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:22 schreef RickoKun het volgende:
hey hommoos op welke server spelen jullie dan
gr gr
übermensch
Financieel verhaaltje, per maand:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:16 schreef TJV het volgende:
En als je nou gewoon wat meer op je betaalrekening laat staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt er vijf weken niks binnen, dan is dat leeg, ja.
[ Bericht 9% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 03-08-2012 14:34:17 ]
Wat nu weer..quote:
SPOILER: voorwaardenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
nee niet echt..quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Financieel verhaaltje, per maand:Zet je er de 1e dag van de maand extra geld op. Dat gaat er dan nooit af, tenzij je onvoorziene extra kosten hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt er vijf weken niks binnen, dan is dat leeg, ja.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ik had er een verhaaltje met alles geldstroompjes met bedragen e.d., maar huib ging zeuren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:03 schreef TJV het volgende:
[..]
Zet je er de 1e dag van de maand extra geld op. Dat gaat er dan nooit af, tenzij je onvoorziene extra kosten hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |