En dit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:22 schreef DonorDirk het volgende:
Hoe kun je luisteren naar 240p? Dat is een beeldverhouding / resolutie. Beeld. Luister je altijd naar beeld?
Wat maakt het uit als je toch kut speakers aan je PC hebt hangen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:22 schreef robin007bond het volgende:
Mee eens.
Sowieso muziek op Youtube luisteren. Geniet lekker van de extra compressie
En dit heeft trouwens niks met muzikaal zijn te maken.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:13 schreef drumstickNL het volgende:
Misschien geen geweldige TT maar toch; een meerderheid mensen luisteren 240p terwijl er een betere versie beschikbaar is.
zoveel mensen luisteren in 240pheb je stront in je oren ofzo.
klacht: 240p
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:22 schreef DonorDirk het volgende:
Hoe kun je luisteren naar 240p? Dat is een beeldverhouding / resolutie. Beeld. Luister je altijd naar beeld?
Dan moet je dus ook gewoon geen kutspeakers aan je PC hangen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:24 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als je toch kut speakers aan je PC hebt hangen.
quote:The sound on videos on youtube is typically 64kbit/sec mono mp3, with a sample rate around 22050 kHz
the sound quality is *terrible*.
For comparison, acceptable mp3 audio will be 128kBit/sec, stereo with a sample rate of 44100kHz
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:27 schreef Thomas B. het volgende:
Dank je. Aangezien jij geluidskwaliteit uitdrukt in pixels weet ik tenminste dat ik jouw posts niet meer serieus hoef te nemen.
Het leek mij niet nodig om te vermelden dat ik geen muziek luister op youtube.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:27 schreef Leevancleef het volgende:
Niet weten dat experts geluidskwaliteit altijd uitdrukken in pixels
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:38 schreef Leevancleef het volgende:
Ik luister alleen maar op YouTube. Waarom zou je betalen voor iets dat gratis is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |