Uhuquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:30 schreef Mordecai het volgende:
Had ik al gezegd dat ik die huge biomes echt geweldig vind?
Soms is en simpel gebaar goed genoeg, niet te lang over nadenken en gaan met die banaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Welke speciale verr-
Wat?
Ja al een stuk of 1000 keer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:30 schreef Mordecai het volgende:
Had ik al gezegd dat ik die huge biomes echt geweldig vind?
Als je Batman in de bios kijkt hebben we n.a.w. vanaf vanavond inderdaad een nieuwe admin nodig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:47 schreef drumstickNL het volgende:
Ik ga vanavond naar batman; iemand mod rights nodig voor de panzer server?
Pff, wat is dat nou weer voor vraag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh en willen wij jou er wel bij hebben?
Oh wij gaan elke vrijdag wel ergens heen maar 1 keer in het jaar doen we eens een lan-party gewoon omdat het kan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:36 schreef vogelkooi het volgende:
Jij drinkt toch ook wel eens en biertje met vrienden bij iemand thuis? Stel je eens voor dat je ipv muziek luisterd/praat/films kijken/chimeids versieren. Je achter en computer samen met je vrienden aan het spelen bent en elkaar kapot maakt. Ik heb ook liever de voorkeur voor optie 1 maar social awkward nerds houden helemaal niet van optie 1. Dus het is goed dat ze iets voor hunzelf hebben bedacht en niet bij ons de partypooper gaan uithangen.
Ja daar zitten er wel tussen inderdaadquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Blergh, ik kan mij echt niet voorstellen dat lan parties nou leuk zijn. Ik stel mij dan CoD-spelende puisterige pubers met frikandelbroodjes en energydrank voor![]()
Of zie ik dat nou helemaal verkeerd? Een keertje met een latop naar een vriend a la, maar om er nou een 'party' met een groep van te maken? Hmk, bedankt maar nee bedankt.
Elke vrijdagavond lekker naar de kasteelse bossen in, middeleeuwse outfit aan en elkaar aanspreken met "Freddie de ork", "Karla de Fee" en "Plex de magische tovenaar", ja?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Oh wij gaan elke vrijdag wel ergens heen maar 1 keer in het jaar doen we eens een lan-party gewoon omdat het kan.
Nee, Ik ben de prins van Arkoraginastanistischebanaansearion-stam.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Elke vrijdagavond lekker naar de kasteelse bossen in, middeleeuwse outfit aan en elkaar aanspreken met "Freddie de ork", "Karla de Fee" en "Plex de magische tovenaar", ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |