Zouden een paar geband moeten worden uit het hele OS subforum.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:01 schreef kilon het volgende:
Eigenlijk zou er een script gemaakt moeten worden dan als je het woord 'falen' gebruikt, dat dat bericht automatisch wordt gewist.
Je moet niet zo janken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zouden een paar geband moeten worden uit het hele OS subforum.
Lijkt me een verstandig plan, want die slaat helemaal nergens meer op.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind dat 'ie wel een punt heeft, ze zouden alleen vrije slag moeten doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jonge ga lekker andere sport kijken.
Was toch leuk voor hem geweest, 9e is zo lulligquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef Saysem het volgende:
Hij was toch kansloos geweest in de finale, dus ja...
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef Caland het volgende:
Ach kom op zeg, beetje die Driebergen belachelijk maken.
Groeten,
Zeist.
Tuurlijk joh, wee je gebeente als je het niet met de meerderheid eens bentquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze doen net alsof hij de topfavoriet wasquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lijkt me een verstandig plan, want die slaat helemaal nergens meer op.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef Caland het volgende:
Ach kom op zeg, beetje die Driebergen belachelijk maken.
Groeten,
Zeist.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vind dat 'ie wel een punt heeft, ze zouden alleen vrije slag moeten doen.
Op zich zou de wisselslag zeker nog wel kunnen blijven, heeft wel wat moois.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vind dat 'ie wel een punt heeft, ze zouden alleen vrije slag moeten doen.
Wat is er mis met kritiek tijdens een interview? Volgens mij is daar btw ook alle aanleiding toe.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
NOS-interviewer gaat dat natuurlijk inwrijven net als bij Femke
Ik heb het niet over jou.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef Thas het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, wee je gebeente als je het niet met de meerderheid eens bent
Preciesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze doen net alsof hij de topfavoriet was
Was ie dat niet dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze doen net alsof hij de topfavoriet was
Mening.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
80 % van de OS is zwemmen. Slechts 1 onderdeel is interessant. Waarom?
Ben het hier wel mee eens. Wisselslag en vrije slag en dan een paar afstanden, klaar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op zich zou de wisselslag zeker nog wel kunnen blijven, heeft wel wat moois.
Ik wel over jouw voorstel.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:04 schreef Mestras het volgende:
[..]
Is weer is wat anders dan die schermer
Wat doe ik verkeerd dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Of je gedraagt je even. Is niet zo moeilijk.
Inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:04 schreef thettes het volgende:
Morgen een Henkie grol die weer net niet wint, dat wordt pas een mooi interview.
Grol is een baasquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:04 schreef thettes het volgende:
Morgen een Henkie grol die weer net niet wint, dat wordt pas een mooi interview.
Is ook een beetje lastig als je na 50 meter onderwater je badmuts gaat af doen en een vuistje doet naar je concurrenten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:04 schreef Mestras het volgende:
[..]
Dat zeker. Is meer een trollforum nuquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zwemmen is bijna afgelopen. Heb zin in het Atletiekquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef hafcfan het volgende:
Kunnen we niet wat anders uitzenden. Is elke avond zwemmen wat een onzin.
Kan je prima een biertje mee drinken en dan zal die niet opscheppen over hoe goed hij kan zwemmen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:04 schreef Mestras het volgende:
[..]
Er zijn tig streams te vinden van andere sporten, leef je uit!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef hafcfan het volgende:
Kunnen we niet wat anders uitzenden. Is elke avond zwemmen wat een onzin.
Zou jij het niet een beetje vervelend vinden worden als alle atletiek onderdelen ook achterstevoren, kruipend, met een hupje en in een konijnenpak werden afgelegd?quote:
Dan kan dat NOS mannetje beter in een harnas gaan staanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:04 schreef thettes het volgende:
Idd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat zeker. Is meer een trollforum nu
Inderdaad. PR's en gewoon zelfs een NR zwemmenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef TheArt het volgende:
Hij zwemt gewoon zijn 4 beste races in een jaar tijd op de OS. Dan piek je gewoon uitstekend en ben je net niet goed genoeg. Toch knap gezwommen.
Hij weet gewoon waar hij staat, dat in tegenstelling tot vele mensen hier die niets anders dan goud van iedereen verwachtenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef IbeBen het volgende:
Wel een realistisch kerel zo te horen.
Wacht maar tot Sebas 4e wordt op 0,01.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:04 schreef thettes het volgende:
Ja gelukkig wel. Daar heb ik ook zin in.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zwemmen is bijna afgelopen. Heb zin in het Atletiek
0:02 achter de nummer 8, dus bijna een finaleplek. Stop gewoon met trollen joh.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef Muto het volgende:
Hij zat veel verder van de top 3. Dus het is niet net niet. Het is gewoon ruim niet.
Kritiek is prima, maar dit is gewoon dom gelul van mensen die niks (willen) weten en niet luisteren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat zeker. Is meer een trollforum nu
Inderdaad, heldquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Inderdaad. PR's en gewoon zelfs een NR zwemmenDan ben je in vorm hoor.
Iemand?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:59 schreef Arcee het volgende:
Finale 100 vrij vrouwen is morgen pas rond 21:30 uur?
Ga je er lekker druk over maken joh.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij weet gewoon waar hij staat, dat in tegenstelling tot vele mensen hier die niets anders dan goud van iedereen verwachten
Martina die goud gaat pakken op de 100 en 200quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zwemmen is bijna afgelopen. Heb zin in het Atletiek
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef franklop het volgende:
Inge mond dicht, die 52,07 blijft nog zeker 12 jaar staan
Ja doe ik ook, maar ik wil ook wel eens op tv kijken en ze moeten eens ophouden met elke avond hetzelfde.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Er zijn tig streams te vinden van andere sporten, leef je uit!
Nee hoor. De sport is zo dus dan accepteer ik dat maar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou jij het niet een beetje vervelend vinden worden als alle atletiek onderdelen ook achterstevoren, kruipend, met een hupje en in een konijnenpak werden afgelegd?
Amerika cheat wel een beetje zo. 300 meter zwemmen in plaats van 400quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef wimderon het volgende:
Teams voor de 4x200:
Franklin, Vollmer, Vreeland, Schmitt
Australie: Barratt, Schlanger, Palmer, Coutts
Frankrijk: Muffat, Bonnet, Etienne, Balmy
Italie: Mizzau, Nesti, Carli, Pellegrini
Canada: Jardin, Cheverton, Reason, Maclean
China; Wang, Ye, Liu, Tang
Groot Brittannie: McClatchey, Turner, Miley, Jackson
Japan: Ueda, Ito, Matsumoto, Takano
Dit. Zijn ook mijn belastingcentenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja doe ik ook, maar ik wil ook wel eens op tv kijken en ze moeten eens ophouden met elke avond hetzelfde.
Hij ging steeds langzamer, maar bij laatste 50 minuten weer sneller.quote:
Laat ze lekker, je hoeft het niet overal over eens te zijn en erop te reageren hoor. Iedereen bepaald hier zelf wel even wat ze posten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kritiek is prima, maar dit is gewoon dom gelul van mensen die niks (willen) weten en niet luisteren.
Weer een prima laatste 50. Je zou alleen kunnen zeggen dat zijn 3e 50 misschien net 1 of 2 tienden te langzaam is.quote:
Ik troll niet man. Hij had never nooit niet de finale gewonnen. Daar gaat het om.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
0:02 achter de nummer 8, dus bijna een finaleplek. Stop gewoon met trollen joh.
Dat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef franklop het volgende:
Inge mond dicht, die 52,07 blijft nog zeker 12 jaar staan
Onzin, worden wel vaker onderdelen geschrapt omdat ze niet meer interessant zijn. Als we de helft van het zwemmen eruit gooien kun je weer een aantal topsporten erbij halen. Honkbal bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoor. De sport is zo dus dan accepteer ik dat maar.
En de 4 x 100 natuurlijk. De rest laat van schrik zijn stokje vallen als Van Luijck zijn duim opsteekt en Martina zijn gouden tand laat zienquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Martina die goud gaat pakken op de 100 en 200
Vind je het moeilijk als mensen een andere mening hebben dan jij?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kritiek is prima, maar dit is gewoon dom gelul van mensen die niks (willen) weten en niet luisteren.
Natuurlijk niet, maar is het daarom falen? Er was helemaal niet verwacht dat hij de finale zou halen. Dat hij er nu toch heel dicht bij in de buurt komt, is gewoon erg knap.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik troll niet man. Hij had never nooit niet de finale gewonnen. Daar gaat het om.
Ik vind dat verval vrij normaal.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Weer een prima laatste 50. Je zou alleen kunnen zeggen dat zijn 3e 50 misschien net 1 of 2 tienden te langzaam is.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Martina die goud gaat pakken op de 100 en 200
Dat zegt ook helemaal niemand. Het zou al ontzettend knap zijn geweest als hij die had gehaald.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik troll niet man. Hij had never nooit niet de finale gewonnen. Daar gaat het om.
Honkbal.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Onzin, worden wel vaker onderdelen geschrapt omdat ze niet meer interessant zijn. Als we de helft van het zwemmen eruit gooien kun je weer een aantal topsporten erbij halen. Honkbal bijvoorbeeld.
Verwijlen zal na elk biertje dat hij at. Het glas in je gezicht rammen en met gebalde vuist YEAH in je bebloede kop schreeuwen. Keer op keer, keer op keer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan je prima een biertje mee drinken en dan zal die niet opscheppen over hoe goed hij kan zwemmen.
Maar dan krijg je alleen maar veredelde amateurs die meedoen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Onzin, worden wel vaker onderdelen geschrapt omdat ze niet meer interessant zijn. Als we de helft van het zwemmen eruit gooien kun je weer een aantal topsporten erbij halen. Honkbal bijvoorbeeld.
Zwemtijdrit?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat bedoelde Inge nou met: "Het wordt morgen voor Ranomi een race tegen de klok"?
Er staat hier soms zulke grote onzin. Dus als je dat bedoelt met andere mening, dan wel ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind je het moeilijk als mensen een andere mening hebben dan jij?
Ze moet het vliegtuig halen een uur later.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat bedoelde Inge nou met: "Het wordt morgen voor Ranomi een race tegen de klok"?
zak over dr hoofd en mond dichttapenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind Inge de Bruijn trouwens ook tegenvallen
Dat Inge meer bezig is met welke tijd Ranomi zwemt dan wat haar tegenstandsters doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kenkhuis zal het niet doenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beter steekt Mart iets in haar mond
Dat Ranomi alleen zichzelf als tegenstander heeft, en dan is de klok je tegenstander, want ze moet wel haar tijd zwemmen en dus niet jawel daar komt die: falen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wel een goeie tandarts.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind Inge de Bruijn trouwens ook tegenvallen
Is toch gewoon 2 baantjesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef Ambrosius het volgende:
VDH legt op Eurosport even de 100m uit.
50 meter rechtuit, keren, en weer 50 meter rechtuit?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef Ambrosius het volgende:
Campingsportquote:
De 4x100 was niet veel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef Szura het volgende:
Magnussen topfavoriet, ja maar ik moet het allemaal nog zien.
Heb het gevoel dat hij onder de druk bezwijkt.
En Jojoortje, op welk niveau zwem jij wedstrijden?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe het komt dat ik VDH niet als commentator heb.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ben sneller dan die bochie.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef franklop het volgende:
[..]
50 meter rechtuit, keren, en weer 50 meter rechtuit?
honkbal als olympische sport, daar kan ik me wel in vindenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Honkbal is leuker dan elke avond zwemmen. En in honkbal zijn we ook nog een hartstikke goed.
Hij fapt gewoon veelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die Bernard, wat een dopinglichaam.
[ afbeelding ]
Van de 130 Nederlandse atleten hebben er 120 medaillekansen volgens de NOSquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuke sport en voor NL meer medaillekansen dan de 100 meter rugslag ()
Deze man heeft gelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:10 schreef Caland het volgende:
Gewoon darts op de OS man.
Londen was perfect geweest om die sport te laten debuteren
Cuba en USA maken ons volgende keer gewoon af hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuke sport en voor NL meer medaillekansen dan de 100 meter rugslag ()
Subjectief. Ik vind zwemmen nu gewoon veel leuker.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Honkbal is leuker dan elke avond zwemmen. En in honkbal zijn we ook nog een hartstikke goed.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben bezig met zwemdiploma A.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En Jojoortje, op welk niveau zwem jij wedstrijden?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar is het daarom falen? Er was helemaal niet verwacht dat hij de finale zou halen. Dat hij er nu toch heel dicht bij in de buurt komt, is gewoon erg knap.
Maar de nos nemen we niet seruesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:10 schreef Mestras het volgende:
[..]
Van de 130 Nederlandse atleten hebben er 120 medaillekansen volgens de NOS
En zonder start.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:11 schreef Redefine het volgende:
Verschuren is de Christine Aaftink van het zwemmen. Waar zij het beste was op de 500 meter zonder bochten is Verschuren de top bij het zwemmen zonder keerpunten.
En koppels ook natuurlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:10 schreef Caland het volgende:
Dat is niet meer olympisch toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:10 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
honkbal als olympische sport, daar kan ik me wel in vinden
Eens.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:10 schreef Caland het volgende:
Dan is jouw mening over zwemmen dus niet relevant, zeker niet vergeleken met mensen die wel wedstrijden zwemmen. Dus luister vooral naar die mensen, dan leer je nog wat....quote:
Ik zeg ook niet dat zwemmen moet verdwijnen. Ik zeg dat er nu teveel zwemmen is en dat je ruimte kan maken voor andere sporten. Hoeft nog niet perse honkbal te zijn. Korfbal is ook een goed idee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Cuba en USA maken ons volgende keer gewoon af hoor.
[..]
Subjectief. Ik vind zwemmen nu gewoon veel leuker.
Kan je met je klas meedoen.quote:
Om de twee weken ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ga je met je klas elke week naar het zwembad?
Wilde ik maar net zeggen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:12 schreef roos85 het volgende:
wat lult Inge nou, dat werd met VDH echt wel geanalyseerd.
quote:
pff ik heb chinese vrouwen dat sneller zien doenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:12 schreef Szura het volgende:
Laatste 50 meter van Lochte was 28,35 en dan ging ie nog niet voluit
Ja daar heb je wel weer gelijk. 4x100 en 4x200 en weer verschillende versies.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat zwemmen moet verdwijnen. Ik zeg dat er nu teveel zwemmen is en dat je ruimte kan maken voor andere sporten. Hoeft nog niet perse honkbal te zijn. Korfbal is ook een goed idee.
Vind ik wat kort door de bocht. Heb zelf ook jarenlang competitief gezwommen, maar ik vind de mening van ieder ander net zo belangrijk. Er moeten echter goede argumenten in de strijd geworpen worden, en daar gaat het hier nogal eens mis.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dan is jouw mening over zwemmen dus niet relevant, zeker niet vergeleken met mensen die wel wedstrijden zwemmen
Je bedoelt 'rullevant'?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dan is jouw mening over zwemmen dus niet relevant, zeker niet vergeleken met mensen die wel wedstrijden zwemmen
Denk dat wij de Nederlandse versie hebben en VDH bij de Engelse zit? Zag hem namelijk wel laatst in een avondprogramma waar hij dus in de studio zat te praten over het zwemmen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe het komt dat ik VDH niet als commentator heb.
4x100 vind ik juist een van de leukste zwemnummers.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel weer gelijk. 4x100 en 4x200 en weer verschillende versies.
En dan Phelps een held vinden.
Trolololodopingquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef franklop het volgende:
[..]
pff ik heb chinese vrouwen dat sneller zien doen
VDH zit bij British Eurosportquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Denk dat wij de Nederlandse versie hebben en VDH bij de Engelse zit? Zag hem namelijk wel laatst in een avondprogramma waar hij dus in de studio zat te praten over het zwemmen.
Prima, komt op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Vind ik wat kort door de bocht. Heb zelf ook jarenlang competitief gezwommen, maar ik vind de mening van ieder ander net zo belangrijk. Er moeten echter goede argumenten in de strijd geworpen worden, en daar gaat het hier nogal eens mis.
Ik denk dat ze met vanavond, bij Mart bedoelen. Dus dat wordt u kent hem niet en u kijkt niet naar zeilen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
Dat zeilen gaat niet meer komen zeker? Kondigen ze dat twee keer aan, doen ze het toch niet..
Ok dan ga ik weer doeiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef Neroje het volgende:
[..]
Niet meer sinds Vos in de wegwedstrijd Paultjuh
Ik zeg niet dat ik het kut vind, maar liet zien dat er wel veelte veel nummers zijn. 4x100 vind ik ook leuk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
4x100 vind ik juist een van de leukste zwemnummers.
OH! Dan blijf ik nog ff hierquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef JC14 het volgende:
[..]
Nope, maar wie weet kan Verschuren iets bijzonder moois laten zien in de finale straks.
Tom zei 21.00, Henri kondigde het ook aan..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met vanavond, bij Mart bedoelen. Dus dat wordt u kent hem niet en u kijkt niet naar zeilen.
VDH zit bij Eurosport.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Denk dat wij de Nederlandse versie hebben en VDH bij de Engelse zit? Zag hem namelijk wel laatst in een avondprogramma waar hij dus in de studio zat te praten over het zwemmen.
Het liefst vierde of vijfde ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:14 schreef kilon het volgende:
Verschuren in de top 5 zou fantastisch zijn.
Lekker vrouwelijk ookquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ze knijpt je lul eraf met haar biceps.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:14 schreef kilon het volgende:
Verschuren in de top 5 3 zou fantastisch zijn.
Alleen goud en anders deporterenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:14 schreef kilon het volgende:
Verschuren in de top 5 zou fantastisch zijn.
Ja ik word helemaal gek van die Phelps. Knap wat die doet, maar met zo veel verschillende slagen is het niet zo moeilijk om een gouden plak te pakken als je een topper bent.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel weer gelijk. 4x100 en 4x200 en weer verschillende versies.
En dan Phelps een held vinden.
Blijf je gewoon ff on-topic?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:14 schreef Gramulanion het volgende:
Gaan Joling en Froger ook zwemmen?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Blijf je gewoon ff on-topic?
Harder zwemmen dan de rest tochquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Z'n eigen race zwemmen. Belangrijk. Jaja, de clichés komen!
Nee sorry, hoorde dat De Toppers ook meededen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Blijf je gewoon ff on-topic?
Het kwam door andere sport in de verdrukking te staan. Lees, reclame en analyses.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tom zei 21.00, Henri kondigde het ook aan..
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe het komt dat ik VDH niet als commentator heb.
al die zzzzzzzzzzzquote:
Het water is nat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Harder zwemmen dan de rest toch
Ik ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef Neroje het volgende:
Ik ben voor Zsuzsanna Jakabos
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met vanavond, bij Mart bedoelen. Dus dat wordt u kent hem niet en u kijkt niet naar zeilen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef Neroje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo nep inderdaad. Die hele spelen van 2008 zijn zo ongeveer voor hem in scene gezet en er dan ook zo'n overdreven verhaal van maken. Triest.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja ik word helemaal gek van die Phelps. Knap wat die doet, maar met zo veel verschillende slagen is het niet zo moeilijk om een gouden plak te pakken als je een topper bent.
[ afbeelding ]
Jij ook on-topic blijven anders krijg je spanky spankyquote:
Tja zomer in Engeland hequote:
[ afbeelding ]
Ze is niks geen toegevoegde waardequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef Slobeend het volgende:
Goeie tip Inge, je eigen race zwemmen
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]![]()
"Zeilen mensen, ken u dat? Nee, dat kent u niet, want dat is voor jonge mensen. U weet wel die mensen door ook dat twitteren of zo doen"
Ja ik las de TR's net welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij ook on-topic blijven anders krijg je spanky spanky
Nog nooit eerder van gehoord maar ik ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef Neroje het volgende:
[ afbeelding ]
Ook belangrijk voor zijn leerproces.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef Caland het volgende:
Hij moet vooral gaan zorgen dat hij niet tegen zichzelf gaat zwemmen. Je ziet altijd dat het dan mis gaat.
Sjezusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:17 schreef Caland het volgende:
Waarom hebben die Chinezen ook een zwembril op?
Anders zwemmen ze zo op de baan van de buurmanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:17 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:17 schreef Caland het volgende:
Ze is wel een vrij bekende zwemmerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:17 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nog nooit eerder van gehoord maar ik ook.![]()
jA :quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:17 schreef dakpan90 het volgende:
Geloof dat heel Fok! nu voor Jakabos is
Ah ja dan kunnen we beter naar die onzin van jou luisteren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:17 schreef Szura het volgende:
Caland die het ons wel ff uitlegt allemaal hier
Oeh dankjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nederlandse en Engelse audio? Kun je tussen switchen.
Je vindt me wel interessant hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah ja dan kunnen we beter naar die onzin van jou luisteren.
Ze zal toch geen doping gebruikt hebben, daar krijgen vrouwen ook wel mannelijke trekjes van.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:17 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |