quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met vanavond, bij Mart bedoelen. Dus dat wordt u kent hem niet en u kijkt niet naar zeilen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef Neroje het volgende:
Ik ben voor Zsuzsanna Jakabos
[ afbeelding ]
Zo nep inderdaad. Die hele spelen van 2008 zijn zo ongeveer voor hem in scene gezet en er dan ook zo'n overdreven verhaal van maken. Triest.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja ik word helemaal gek van die Phelps. Knap wat die doet, maar met zo veel verschillende slagen is het niet zo moeilijk om een gouden plak te pakken als je een topper bent.
[ afbeelding ]
Jij ook on-topic blijven anders krijg je spanky spankyquote:
Tja zomer in Engeland hequote:
[ afbeelding ]
Ze is niks geen toegevoegde waardequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef Slobeend het volgende:
Goeie tip Inge, je eigen race zwemmen
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]![]()
"Zeilen mensen, ken u dat? Nee, dat kent u niet, want dat is voor jonge mensen. U weet wel die mensen door ook dat twitteren of zo doen"
Ja ik las de TR's net welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij ook on-topic blijven anders krijg je spanky spanky
Nog nooit eerder van gehoord maar ik ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef Neroje het volgende:
[ afbeelding ]
Ook belangrijk voor zijn leerproces.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef Caland het volgende:
Hij moet vooral gaan zorgen dat hij niet tegen zichzelf gaat zwemmen. Je ziet altijd dat het dan mis gaat.
Sjezusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:17 schreef Caland het volgende:
Waarom hebben die Chinezen ook een zwembril op?
Anders zwemmen ze zo op de baan van de buurmanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:17 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:17 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |