quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef Neroje het volgende:
Ik ben voor Zsuzsanna Jakabos
[ afbeelding ]
Ze is niks geen toegevoegde waardequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef Slobeend het volgende:
Goeie tip Inge, je eigen race zwemmen
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]![]()
"Zeilen mensen, ken u dat? Nee, dat kent u niet, want dat is voor jonge mensen. U weet wel die mensen door ook dat twitteren of zo doen"
Ja ik las de TR's net welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij ook on-topic blijven anders krijg je spanky spanky
Nog nooit eerder van gehoord maar ik ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef Neroje het volgende:
Ik ben voor Zsuzsanna Jakabos
[ afbeelding ]
Ook belangrijk voor zijn leerproces.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef Caland het volgende:
Hij moet vooral gaan zorgen dat hij niet tegen zichzelf gaat zwemmen. Je ziet altijd dat het dan mis gaat.
Sjezusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:17 schreef Caland het volgende:
Waarom hebben die Chinezen ook een zwembril op?
Anders zwemmen ze zo op de baan van de buurmanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:17 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:17 schreef Caland het volgende:
Ze is wel een vrij bekende zwemmerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:17 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nog nooit eerder van gehoord maar ik ook.![]()
jA :quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:17 schreef dakpan90 het volgende:
Geloof dat heel Fok! nu voor Jakabos is
Ah ja dan kunnen we beter naar die onzin van jou luisteren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:17 schreef Szura het volgende:
Caland die het ons wel ff uitlegt allemaal hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |