Prima, komt op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Vind ik wat kort door de bocht. Heb zelf ook jarenlang competitief gezwommen, maar ik vind de mening van ieder ander net zo belangrijk. Er moeten echter goede argumenten in de strijd geworpen worden, en daar gaat het hier nogal eens mis.
Ik denk dat ze met vanavond, bij Mart bedoelen. Dus dat wordt u kent hem niet en u kijkt niet naar zeilen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
Dat zeilen gaat niet meer komen zeker? Kondigen ze dat twee keer aan, doen ze het toch niet..
Ok dan ga ik weer doeiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef Neroje het volgende:
[..]
Niet meer sinds Vos in de wegwedstrijd Paultjuh
Ik zeg niet dat ik het kut vind, maar liet zien dat er wel veelte veel nummers zijn. 4x100 vind ik ook leuk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
4x100 vind ik juist een van de leukste zwemnummers.
OH! Dan blijf ik nog ff hierquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef JC14 het volgende:
[..]
Nope, maar wie weet kan Verschuren iets bijzonder moois laten zien in de finale straks.
Tom zei 21.00, Henri kondigde het ook aan..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met vanavond, bij Mart bedoelen. Dus dat wordt u kent hem niet en u kijkt niet naar zeilen.
VDH zit bij Eurosport.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Denk dat wij de Nederlandse versie hebben en VDH bij de Engelse zit? Zag hem namelijk wel laatst in een avondprogramma waar hij dus in de studio zat te praten over het zwemmen.
Het liefst vierde of vijfde ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:14 schreef kilon het volgende:
Verschuren in de top 5 zou fantastisch zijn.
Lekker vrouwelijk ookquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ze knijpt je lul eraf met haar biceps.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:14 schreef kilon het volgende:
Verschuren in de top 5 3 zou fantastisch zijn.
Alleen goud en anders deporterenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:14 schreef kilon het volgende:
Verschuren in de top 5 zou fantastisch zijn.
Ja ik word helemaal gek van die Phelps. Knap wat die doet, maar met zo veel verschillende slagen is het niet zo moeilijk om een gouden plak te pakken als je een topper bent.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel weer gelijk. 4x100 en 4x200 en weer verschillende versies.
En dan Phelps een held vinden.
Blijf je gewoon ff on-topic?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:14 schreef Gramulanion het volgende:
Gaan Joling en Froger ook zwemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |