Dan is jouw mening over zwemmen dus niet relevant, zeker niet vergeleken met mensen die wel wedstrijden zwemmen. Dus luister vooral naar die mensen, dan leer je nog wat....quote:
Ik zeg ook niet dat zwemmen moet verdwijnen. Ik zeg dat er nu teveel zwemmen is en dat je ruimte kan maken voor andere sporten. Hoeft nog niet perse honkbal te zijn. Korfbal is ook een goed idee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Cuba en USA maken ons volgende keer gewoon af hoor.
[..]
Subjectief. Ik vind zwemmen nu gewoon veel leuker.
Kan je met je klas meedoen.quote:
Om de twee weken ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ga je met je klas elke week naar het zwembad?
Wilde ik maar net zeggen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:12 schreef roos85 het volgende:
wat lult Inge nou, dat werd met VDH echt wel geanalyseerd.
quote:
pff ik heb chinese vrouwen dat sneller zien doenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:12 schreef Szura het volgende:
Laatste 50 meter van Lochte was 28,35 en dan ging ie nog niet voluit
Ja daar heb je wel weer gelijk. 4x100 en 4x200 en weer verschillende versies.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat zwemmen moet verdwijnen. Ik zeg dat er nu teveel zwemmen is en dat je ruimte kan maken voor andere sporten. Hoeft nog niet perse honkbal te zijn. Korfbal is ook een goed idee.
Vind ik wat kort door de bocht. Heb zelf ook jarenlang competitief gezwommen, maar ik vind de mening van ieder ander net zo belangrijk. Er moeten echter goede argumenten in de strijd geworpen worden, en daar gaat het hier nogal eens mis.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dan is jouw mening over zwemmen dus niet relevant, zeker niet vergeleken met mensen die wel wedstrijden zwemmen
Je bedoelt 'rullevant'?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dan is jouw mening over zwemmen dus niet relevant, zeker niet vergeleken met mensen die wel wedstrijden zwemmen
Denk dat wij de Nederlandse versie hebben en VDH bij de Engelse zit? Zag hem namelijk wel laatst in een avondprogramma waar hij dus in de studio zat te praten over het zwemmen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe het komt dat ik VDH niet als commentator heb.
4x100 vind ik juist een van de leukste zwemnummers.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel weer gelijk. 4x100 en 4x200 en weer verschillende versies.
En dan Phelps een held vinden.
Trolololodopingquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef franklop het volgende:
[..]
pff ik heb chinese vrouwen dat sneller zien doen
VDH zit bij British Eurosportquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Denk dat wij de Nederlandse versie hebben en VDH bij de Engelse zit? Zag hem namelijk wel laatst in een avondprogramma waar hij dus in de studio zat te praten over het zwemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |