Campingsportquote:
De 4x100 was niet veel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef Szura het volgende:
Magnussen topfavoriet, ja maar ik moet het allemaal nog zien.
Heb het gevoel dat hij onder de druk bezwijkt.
En Jojoortje, op welk niveau zwem jij wedstrijden?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind je het moeilijk als mensen een andere mening hebben dan jij?
Ik snap nog steeds niet hoe het komt dat ik VDH niet als commentator heb.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef Ambrosius het volgende:
VDH legt op Eurosport even de 100m uit.
Ik ben sneller dan die bochie.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef franklop het volgende:
[..]
50 meter rechtuit, keren, en weer 50 meter rechtuit?
honkbal als olympische sport, daar kan ik me wel in vindenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Honkbal is leuker dan elke avond zwemmen. En in honkbal zijn we ook nog een hartstikke goed.
Hij fapt gewoon veelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die Bernard, wat een dopinglichaam.
[ afbeelding ]
Van de 130 Nederlandse atleten hebben er 120 medaillekansen volgens de NOSquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuke sport en voor NL meer medaillekansen dan de 100 meter rugslag ()
Deze man heeft gelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:10 schreef Caland het volgende:
Gewoon darts op de OS man.
Londen was perfect geweest om die sport te laten debuteren
Cuba en USA maken ons volgende keer gewoon af hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuke sport en voor NL meer medaillekansen dan de 100 meter rugslag ()
Subjectief. Ik vind zwemmen nu gewoon veel leuker.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Honkbal is leuker dan elke avond zwemmen. En in honkbal zijn we ook nog een hartstikke goed.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind je het moeilijk als mensen een andere mening hebben dan jij?
Ben bezig met zwemdiploma A.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En Jojoortje, op welk niveau zwem jij wedstrijden?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar is het daarom falen? Er was helemaal niet verwacht dat hij de finale zou halen. Dat hij er nu toch heel dicht bij in de buurt komt, is gewoon erg knap.
Maar de nos nemen we niet seruesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:10 schreef Mestras het volgende:
[..]
Van de 130 Nederlandse atleten hebben er 120 medaillekansen volgens de NOS
En zonder start.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:11 schreef Redefine het volgende:
Verschuren is de Christine Aaftink van het zwemmen. Waar zij het beste was op de 500 meter zonder bochten is Verschuren de top bij het zwemmen zonder keerpunten.
En koppels ook natuurlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:10 schreef Caland het volgende:
Dat is niet meer olympisch toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:10 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
honkbal als olympische sport, daar kan ik me wel in vinden
Eens.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:10 schreef Caland het volgende:
Dan is jouw mening over zwemmen dus niet relevant, zeker niet vergeleken met mensen die wel wedstrijden zwemmen. Dus luister vooral naar die mensen, dan leer je nog wat....quote:
Ik zeg ook niet dat zwemmen moet verdwijnen. Ik zeg dat er nu teveel zwemmen is en dat je ruimte kan maken voor andere sporten. Hoeft nog niet perse honkbal te zijn. Korfbal is ook een goed idee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Cuba en USA maken ons volgende keer gewoon af hoor.
[..]
Subjectief. Ik vind zwemmen nu gewoon veel leuker.
Kan je met je klas meedoen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |