Dit. Zijn ook mijn belastingcentenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja doe ik ook, maar ik wil ook wel eens op tv kijken en ze moeten eens ophouden met elke avond hetzelfde.
Hij ging steeds langzamer, maar bij laatste 50 minuten weer sneller.quote:
Laat ze lekker, je hoeft het niet overal over eens te zijn en erop te reageren hoor. Iedereen bepaald hier zelf wel even wat ze posten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kritiek is prima, maar dit is gewoon dom gelul van mensen die niks (willen) weten en niet luisteren.
Weer een prima laatste 50. Je zou alleen kunnen zeggen dat zijn 3e 50 misschien net 1 of 2 tienden te langzaam is.quote:
Ik troll niet man. Hij had never nooit niet de finale gewonnen. Daar gaat het om.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
0:02 achter de nummer 8, dus bijna een finaleplek. Stop gewoon met trollen joh.
Dat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef franklop het volgende:
Inge mond dicht, die 52,07 blijft nog zeker 12 jaar staan
Onzin, worden wel vaker onderdelen geschrapt omdat ze niet meer interessant zijn. Als we de helft van het zwemmen eruit gooien kun je weer een aantal topsporten erbij halen. Honkbal bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoor. De sport is zo dus dan accepteer ik dat maar.
En de 4 x 100 natuurlijk. De rest laat van schrik zijn stokje vallen als Van Luijck zijn duim opsteekt en Martina zijn gouden tand laat zienquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Martina die goud gaat pakken op de 100 en 200
Vind je het moeilijk als mensen een andere mening hebben dan jij?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kritiek is prima, maar dit is gewoon dom gelul van mensen die niks (willen) weten en niet luisteren.
Natuurlijk niet, maar is het daarom falen? Er was helemaal niet verwacht dat hij de finale zou halen. Dat hij er nu toch heel dicht bij in de buurt komt, is gewoon erg knap.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik troll niet man. Hij had never nooit niet de finale gewonnen. Daar gaat het om.
Ik vind dat verval vrij normaal.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Weer een prima laatste 50. Je zou alleen kunnen zeggen dat zijn 3e 50 misschien net 1 of 2 tienden te langzaam is.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Martina die goud gaat pakken op de 100 en 200
Dat zegt ook helemaal niemand. Het zou al ontzettend knap zijn geweest als hij die had gehaald.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik troll niet man. Hij had never nooit niet de finale gewonnen. Daar gaat het om.
Honkbal.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Onzin, worden wel vaker onderdelen geschrapt omdat ze niet meer interessant zijn. Als we de helft van het zwemmen eruit gooien kun je weer een aantal topsporten erbij halen. Honkbal bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |