Zouden een paar geband moeten worden uit het hele OS subforum.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:01 schreef kilon het volgende:
Eigenlijk zou er een script gemaakt moeten worden dan als je het woord 'falen' gebruikt, dat dat bericht automatisch wordt gewist.
Je moet niet zo janken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zouden een paar geband moeten worden uit het hele OS subforum.
Lijkt me een verstandig plan, want die slaat helemaal nergens meer op.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind dat 'ie wel een punt heeft, ze zouden alleen vrije slag moeten doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jonge ga lekker andere sport kijken.
Was toch leuk voor hem geweest, 9e is zo lulligquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef Saysem het volgende:
Hij was toch kansloos geweest in de finale, dus ja...
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef Caland het volgende:
Ach kom op zeg, beetje die Driebergen belachelijk maken.
Groeten,
Zeist.
Tuurlijk joh, wee je gebeente als je het niet met de meerderheid eens bentquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze doen net alsof hij de topfavoriet wasquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lijkt me een verstandig plan, want die slaat helemaal nergens meer op.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef Caland het volgende:
Ach kom op zeg, beetje die Driebergen belachelijk maken.
Groeten,
Zeist.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vind dat 'ie wel een punt heeft, ze zouden alleen vrije slag moeten doen.
Op zich zou de wisselslag zeker nog wel kunnen blijven, heeft wel wat moois.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vind dat 'ie wel een punt heeft, ze zouden alleen vrije slag moeten doen.
Wat is er mis met kritiek tijdens een interview? Volgens mij is daar btw ook alle aanleiding toe.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
NOS-interviewer gaat dat natuurlijk inwrijven net als bij Femke
Ik heb het niet over jou.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef Thas het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, wee je gebeente als je het niet met de meerderheid eens bent
Preciesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze doen net alsof hij de topfavoriet was
Was ie dat niet dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze doen net alsof hij de topfavoriet was
Mening.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
80 % van de OS is zwemmen. Slechts 1 onderdeel is interessant. Waarom?
Ben het hier wel mee eens. Wisselslag en vrije slag en dan een paar afstanden, klaar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op zich zou de wisselslag zeker nog wel kunnen blijven, heeft wel wat moois.
Ik wel over jouw voorstel.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:04 schreef Mestras het volgende:
[..]
Is weer is wat anders dan die schermer
Wat doe ik verkeerd dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Of je gedraagt je even. Is niet zo moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |