Zouden een paar geband moeten worden uit het hele OS subforum.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:01 schreef kilon het volgende:
Eigenlijk zou er een script gemaakt moeten worden dan als je het woord 'falen' gebruikt, dat dat bericht automatisch wordt gewist.
Je moet niet zo janken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zouden een paar geband moeten worden uit het hele OS subforum.
Lijkt me een verstandig plan, want die slaat helemaal nergens meer op.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind dat 'ie wel een punt heeft, ze zouden alleen vrije slag moeten doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jonge ga lekker andere sport kijken.
Was toch leuk voor hem geweest, 9e is zo lulligquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef Saysem het volgende:
Hij was toch kansloos geweest in de finale, dus ja...
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef Caland het volgende:
Ach kom op zeg, beetje die Driebergen belachelijk maken.
Groeten,
Zeist.
Tuurlijk joh, wee je gebeente als je het niet met de meerderheid eens bentquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze doen net alsof hij de topfavoriet wasquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lijkt me een verstandig plan, want die slaat helemaal nergens meer op.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef Caland het volgende:
Ach kom op zeg, beetje die Driebergen belachelijk maken.
Groeten,
Zeist.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vind dat 'ie wel een punt heeft, ze zouden alleen vrije slag moeten doen.
Op zich zou de wisselslag zeker nog wel kunnen blijven, heeft wel wat moois.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vind dat 'ie wel een punt heeft, ze zouden alleen vrije slag moeten doen.
Wat is er mis met kritiek tijdens een interview? Volgens mij is daar btw ook alle aanleiding toe.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
NOS-interviewer gaat dat natuurlijk inwrijven net als bij Femke
Ik heb het niet over jou.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef Thas het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, wee je gebeente als je het niet met de meerderheid eens bent
Preciesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze doen net alsof hij de topfavoriet was
Was ie dat niet dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze doen net alsof hij de topfavoriet was
Mening.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
80 % van de OS is zwemmen. Slechts 1 onderdeel is interessant. Waarom?
Ben het hier wel mee eens. Wisselslag en vrije slag en dan een paar afstanden, klaar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op zich zou de wisselslag zeker nog wel kunnen blijven, heeft wel wat moois.
Ik wel over jouw voorstel.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:04 schreef Mestras het volgende:
[..]
Is weer is wat anders dan die schermer
Wat doe ik verkeerd dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Of je gedraagt je even. Is niet zo moeilijk.
Inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:04 schreef thettes het volgende:
Morgen een Henkie grol die weer net niet wint, dat wordt pas een mooi interview.
Grol is een baasquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:04 schreef thettes het volgende:
Morgen een Henkie grol die weer net niet wint, dat wordt pas een mooi interview.
Is ook een beetje lastig als je na 50 meter onderwater je badmuts gaat af doen en een vuistje doet naar je concurrenten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:04 schreef Mestras het volgende:
[..]
Dat zeker. Is meer een trollforum nuquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zwemmen is bijna afgelopen. Heb zin in het Atletiekquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef hafcfan het volgende:
Kunnen we niet wat anders uitzenden. Is elke avond zwemmen wat een onzin.
Kan je prima een biertje mee drinken en dan zal die niet opscheppen over hoe goed hij kan zwemmen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:04 schreef Mestras het volgende:
[..]
Er zijn tig streams te vinden van andere sporten, leef je uit!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef hafcfan het volgende:
Kunnen we niet wat anders uitzenden. Is elke avond zwemmen wat een onzin.
Zou jij het niet een beetje vervelend vinden worden als alle atletiek onderdelen ook achterstevoren, kruipend, met een hupje en in een konijnenpak werden afgelegd?quote:
Dan kan dat NOS mannetje beter in een harnas gaan staanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:04 schreef thettes het volgende:
Idd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat zeker. Is meer een trollforum nu
Inderdaad. PR's en gewoon zelfs een NR zwemmenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef TheArt het volgende:
Hij zwemt gewoon zijn 4 beste races in een jaar tijd op de OS. Dan piek je gewoon uitstekend en ben je net niet goed genoeg. Toch knap gezwommen.
Hij weet gewoon waar hij staat, dat in tegenstelling tot vele mensen hier die niets anders dan goud van iedereen verwachtenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef IbeBen het volgende:
Wel een realistisch kerel zo te horen.
Wacht maar tot Sebas 4e wordt op 0,01.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:04 schreef thettes het volgende:
Ja gelukkig wel. Daar heb ik ook zin in.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zwemmen is bijna afgelopen. Heb zin in het Atletiek
0:02 achter de nummer 8, dus bijna een finaleplek. Stop gewoon met trollen joh.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef Muto het volgende:
Hij zat veel verder van de top 3. Dus het is niet net niet. Het is gewoon ruim niet.
Kritiek is prima, maar dit is gewoon dom gelul van mensen die niks (willen) weten en niet luisteren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat zeker. Is meer een trollforum nu
Inderdaad, heldquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Inderdaad. PR's en gewoon zelfs een NR zwemmenDan ben je in vorm hoor.
Iemand?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:59 schreef Arcee het volgende:
Finale 100 vrij vrouwen is morgen pas rond 21:30 uur?
Ga je er lekker druk over maken joh.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij weet gewoon waar hij staat, dat in tegenstelling tot vele mensen hier die niets anders dan goud van iedereen verwachten
Martina die goud gaat pakken op de 100 en 200quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zwemmen is bijna afgelopen. Heb zin in het Atletiek
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef franklop het volgende:
Inge mond dicht, die 52,07 blijft nog zeker 12 jaar staan
Ja doe ik ook, maar ik wil ook wel eens op tv kijken en ze moeten eens ophouden met elke avond hetzelfde.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Er zijn tig streams te vinden van andere sporten, leef je uit!
Nee hoor. De sport is zo dus dan accepteer ik dat maar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou jij het niet een beetje vervelend vinden worden als alle atletiek onderdelen ook achterstevoren, kruipend, met een hupje en in een konijnenpak werden afgelegd?
Amerika cheat wel een beetje zo. 300 meter zwemmen in plaats van 400quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef wimderon het volgende:
Teams voor de 4x200:
Franklin, Vollmer, Vreeland, Schmitt
Australie: Barratt, Schlanger, Palmer, Coutts
Frankrijk: Muffat, Bonnet, Etienne, Balmy
Italie: Mizzau, Nesti, Carli, Pellegrini
Canada: Jardin, Cheverton, Reason, Maclean
China; Wang, Ye, Liu, Tang
Groot Brittannie: McClatchey, Turner, Miley, Jackson
Japan: Ueda, Ito, Matsumoto, Takano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |