Je kan toch lezen?quote:
Die handjes misschienquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Iemand zit elke keer posts te verwijderen
die handjes?quote:
Ja, maar dan moet M_P eruitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:53 schreef Caland het volgende:
Kunnen wietparkiet en zijn baggervriendjes niet bij de persona non grata?
Wmb wel, maar ze doen niks fout dus valt weinig tegen te doen helaas.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:53 schreef Caland het volgende:
Dat dacht jequote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
die handjes?
Ik ben de allochtoon hoor
Wietparkiet is nog tofquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:53 schreef Caland het volgende:
ik voel je pijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat dacht je![]()
Mijn moeder is limburgs hoor
Hij is leuker dan die dikke hoer die elke keer alleen maar lobi post en weer weg gaatquote:
Meh.quote:
Ja, ga ze in de OP zetten, dat helpt wel om ze weg te houdenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Doe computerprobleem ook gelijk maar erbij dan.
Juist dan komen ze iddquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ga ze in de OP zetten, dat helpt wel om ze weg te houden
Welke dikke hoer? Herkenbaarheid ofzo...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is leuker dan die dikke hoer die elke keer alleen maar lobi post en weer weg gaat
Jullie hebben je eigen topic toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
Kijk die "baggervriendjes" heb ik geen controle over, ik ben niet hun moeder ofzo
Ja, kan er iemand trouwens met mij ruilen? Ik heb morgenavond eigenlijk SC-babysitdienst voor A422, maar ik heb een andere afspraak. GGMM jij hebt de ochtenddienst, kun je ruilen?quote:
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraalquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Doe computerprobleem ook gelijk maar erbij dan.
herkenbaar is ze zeker, ze ziet er uit als een meisje met het down syndroomquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke dikke hoer? Herkenbaarheid ofzo...
Daar ben ik de baas niet van?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jullie hebben je eigen topic toch?
hebben jullie geen woordvoerder en president neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Daar ben ik de baas niet van?
Hier ook niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren al gehad. Je mag heus wel eens wat meer tijd met de kinderen doorbrengen hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, kan er iemand trouwens met mij ruilen? Ik heb morgenavond eigenlijk SC-babysitdienst voor A422, maar ik heb een andere afspraak. GGMM jij hebt de ochtenddienst, kun je ruilen?
Stinken ook zo naar knoflook hé die gastenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:58 schreef TwenteFC het volgende:
Frans volkslied
Fransozen
Frankrijk
P_Z misschien?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hebben jullie geen woordvoerder en president nee
Heb je nog zo een kankerlul.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:58 schreef wensput het volgende:
Wtf heeft voetbal met stofzuigers te maken?
Nee, maar daar kan je wel lekker naar toe gaan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je wordt altijd meteen agressief als je dat volk ziet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Stinken ook zo naar knoflook hé die gasten
Echt ik maak het goed met een etentje, en dit keer niet bij Pizzahut. Promisequote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren al gehad. Je mag heus wel eens wat meer tijd met de kinderen doorbrengen hoor.
Ole en NanKingquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hebben jullie geen woordvoerder en president nee
Wie de neuk ben jij nou weerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:58 schreef wensput het volgende:
Is dicht overdagquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar daar kan je wel lekker naar toe gaan?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:58 schreef wensput het volgende:
Als ik eraan denk al. Laffe knoflook vretende honden. Beetje vive l'amour roepen maar verder niks.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je wordt altijd meteen agressief als je dat volk ziet.
Ik keur het af dat je je gebrek aan aanwezigheid met materialistische dingen goedmaakt. Ze hebben liefde nodig, geen pizza.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Echt ik maak het goed met een etentje, en dit keer niet bij Pizzahut. Promise
Vraag het Ruudje Dil, die is nu expert.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:58 schreef wensput het volgende:
Er is toch een sc in PUB ofzo?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is dicht overdag
Niet voor niets nachtbagger
Ik heb hem een abo gegeven, toen werd ie even rustigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik keur het af dat je je gebrek aan aanwezigheid met materialistische dingen goedmaakt. Ze hebben liefde nodig, geen pizza.
Niet weten wat een tr...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Niet weten wat een stofzuiger is.
Problemen maken, en dan wegrennen...schijtvolk inderdaad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Als ik eraan denk al. Laffe knoflook vretende honden. Beetje vive l'amour roepen maar verder niks.
topicreport?quote:
Tuurlijk een abo kopen als je hem maar geen knuffel hoeft te geven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb hem een abo gegeven, toen werd ie even rustig
Klopt en dat willen we graag zo houden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zitten ze daar tegenwoordig
Maargoed jullie zijn leuker volk
Ok jij mag mee en dan maken we een tussenstop bij Schaap+Citroenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik keur het af dat je je gebrek aan aanwezigheid met materialistische dingen goedmaakt. Ze hebben liefde nodig, geen pizza.
Ik knuffel alleen met de dames van huize Ronalstinhoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk een abo kopen als je hem maar geen knuffel hoeft te geven.
nee gewoon neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik knuffel alleen met de dames van huize Ronalstinho
Pf.. nou vooruit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok jij mag mee en dan maken we een tussenstop bij Schaap+Citroen
quote:
Cool, al vind ik dat hij ook voldoende buiten moet spelen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb hem een abo gegeven, toen werd ie even rustig
Jullie kunnen me ook gewoon een kans geven,quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt en dat willen we graag zo houden.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik knuffel alleen met de dames van huize Ronalstinho
Hij is een week op vakantie geweest, is genoeg buiten geweest nu voor de rest van het jaarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cool, al vind ik dat hij ook voldoende buiten moet spelen.
als je mijn record van 1040 op een dag overtreftquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jullie kunnen me ook gewoon een kans geven,
Ik val best mee
Je post hier al een tijdje toch? Kans heb je dus al gehad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik val best mee
en ik zit dagelijsk 15 minuten op de fietsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is een week op vakantie geweest, is genoeg buiten geweest nu voor de rest van het jaar
Nee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik val best mee
Jezus man, kijk je uit?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en ik zit dagelijsk 15 minuten op de fiets
Naar de lokale internetcafe ja?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stijn, morgenavond past oom GGMM op ok? En nogmaals, niet meer door de spullen van oom Steven gaan als hij niet kijkt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als je mijn record van 1040 op een dag overtreft
Op schooldagen hé,quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Naar de lokale internetcafe ja?
Ik zie nu echt een klein mannetje voor me die in de achtertuin op een driewieler rondjes rijdtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stijn, morgenavond past oom GGMM op ok? En nogmaals, niet meer door de spullen van oom Steven gaan als hij niet kijkt.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie nu echt een klein mannetje voor me die in de achtertuin op een driewieler rondjes rijdt
zo'n ding bij tour du jour, met je fietsje de alpe d'huez op??quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Ik zie nu echt een klein mannetje voor me die in de achtertuin op een driewieler rondjes rijdt
Okéquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je post hier al een tijdje toch? Kans heb je dus al gehad.
Bergie op Bergie af.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zo'n ding bij tour du jour, met je fietsje de alpe d'huez op??
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stijn, morgenavond past oom GGMM op ok? En nogmaals, niet meer door de spullen van oom Steven gaan als hij niet kijkt.
[..]
Alsof er pittige bergen hier zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
je stopt na 15 minuten dus bergie op kom je al niet
Mee eens jij bent wel oke..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik val best mee
Als je dat zo zegt is ze veel te jong of gehandicapt, dan laat die pics maar zitten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:33 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb mijn zusje aangeleerd om tegen me moeder te zeggen dat ze een pittig kort kapsel heeft![]()
Awh. Als Mikey het zegt mag hij wel blijvenquote:
Wietparkiet mag van mij ook blijven hoorquote:
Dealquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wietparkiet mag van mij ook blijven hoor
Als die andere mongols maar gewoon wegblijven
Misschien kunnen we een ruil doen, davy naar de nachtbagger en die wietparkiet naar ons
ieder jaar weer verkozen tot supermarkt met het beste kant en klaar vleesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
Godverdomme wat is dat toch lekker vlees die kip a la minute van de LIDL .. ja de LIDL ja
Neeequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een ruil doen, davy naar de nachtbagger en die wietparkiet naar ons
IK ZEG HET TOCH WIETPARKIET IS TOFquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
niet te populair gaan doen hoorquote:
Davy moet in B&H blijven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neeeik kom ook in nachtbagger gooi Davy naar KLB ofso.
Dan ga jijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:
Davy is de Cabral van deze SC...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
verpest je kansen nou nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:08 schreef wietparkiet het volgende:
Kom tegenwoordig bijna alleen nog maar in ONZ
Heb je een voorkeur voor een club?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
En in VBL, want het is daar best gezellig en er zitten goede users
Jij hebt niet vaak naar Feyenoord gekeken als je Cabral met voetbal associeertquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:08 schreef Saind het volgende:
[..]
godver man hoezo nou weer over voetbal
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
En in VBL, want het is daar best gezellig en er zitten goede users
+1 voor die postquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij hebt niet vaak naar Feyenoord gekeken als je Cabral met voetbal associeert
Alsof ik dat nodig heb boertjequote:
Ik was vroeger altijd voor Ajax, Ik had zelf eens shirt met het logoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je een voorkeur voor een club?
Mooi manquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik was vroeger altijd voor Ajax, Ik had zelf eens shirt met het logo
was?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En nu....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gooi hem er maar weer uitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:12 schreef Caland het volgende:
Zoals ongeveer 95% voor Ajax is geworden. Niet door hun vader of geboorteplaats, maar simpelweg omdat het hip was.
Gelukkig was jij lekker tegendraads en koos je voor de kakkiesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:12 schreef Caland het volgende:
Zoals ongeveer 95% voor Ajax is geworden. Niet door hun vader of geboorteplaats, maar simpelweg omdat het hip was.
Makkelijk om dit als fan van een onsuccesvolle club te roepen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:12 schreef Caland het volgende:
Ik heb al een tijdje het grafiekje niet meer gezien. Lijkt me een goede gelegenheid om die nog eens te postenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:12 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje het grafiekje niet meer gezien. Lijkt me een goede gelegenheid om die nog eens te posten
Dat is het grote verschil. Daar kies je niet voor, daar word je mee geboren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gelukkig was jij lekker tegendraads en koos je voor de kakkies
ja is wel zo'n 40-45 dagen geleden denk ikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje het grafiekje niet meer gezien. Lijkt me een goede gelegenheid om die nog eens te posten
Oh en mensen die voor Ajax die worden gewoon voor Ajax omdat het hip isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is het grote verschil. Daar kies je niet voor, daar word je mee geboren.
Ajax had meer succes bedoel je?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:13 schreef wietparkiet het volgende:
Al mijn vrienden waren voor Feyenoord maar ik vond Ajax beter spelen
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:13 schreef wietparkiet het volgende:
Je komt toch uit Utrecht?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:13 schreef wietparkiet het volgende:
Niet allemaal, wel het merendeel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh en mensen die voor Ajax die worden gewoon voor Ajax omdat het hip is
Oke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Dat is meestal zo met beter spel.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet allemaal, wel het merendeel.
Dat zie je ook wel bij de opkomst in de wat mindere wedstrijden.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
BFF met GGMM
Ze gingen wel goed toen ja, Maar vond de club ook gewoon beter dan feyenoord was periode 04-05quote:
True, vroegah was ik als klein kindje een van de weinigen met een Twente shirtje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is meestal zo met beter spel.
Op Chelsea na.
Ja een paar voor die kneusjesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je komt toch uit Utrecht?
Is er dan helemaal niemand voor utrecht daar?
ja dus?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja een paar voor die kneusjes![]()
maar sowieso speelt Utrecht niet goed
11 april haalt Ajax de 32e op in Eindhoven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:17 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, dit gaat een beetje de verkeerde kant op...
PSV heeft 40 miljoen gekregen van de gemeente, erg he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Utrecht supporters zijn wel agressievelingen .. maar je eigen stad verloochenenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben geen successuporterquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja dus?
Liever dat dan een succesupporter
Jij hebt het over dat utrecht sowieso niet goed isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben geen successuporter![]()
Dat is het toppunt van sneu zijn
Je bedoelt de bunnikside achtige taferelen ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Utrecht supporters zijn wel agressievelingen .. maar je eigen stad verloochenen![]()
Ga voortaan weer lekker in je eigen stad met vuurwerk spelen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Utrecht supporters zijn wel agressievelingen .. maar je eigen stad verloochenen![]()
Doeiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga sigaretten halen en dan even gamen
ajuus teringlijers
Ach ze zaten vuurwerkgeluidjes te maken, en dan huilen wanne er wat nitraten en vlinders die kant op vliegen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga voortaan weer lekker in je eigen stad met vuurwerk spelen.
Onzinquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ach ze zaten vuurwerkgeluidjes te maken, en dan huilen wanne er wat nitraten en vlinders die kant op vliegen.
Dan vraag je er een beetje om hé
Jij was gewoon op fok aan het posten dus doe niet zo stoer manquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ach ze zaten vuurwerkgeluidjes te maken, en dan huilen wanne er wat nitraten en vlinders die kant op vliegen.
Het kindervak in jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Klopt was ik ookquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij was gewoon op fok aan het posten dus doe niet zo stoer man
Post gewoon tietenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:25 schreef wietparkiet het volgende:
Maargoed ik kan beter gewoon mijn klep houden, want alles wat ik zeg valt bij minstens 1 persoon niet in de smaak
Wij hebben ooit voor een vriend van mij een shirtje gekocht toen met achterop als naam teletekst en rugnummer 818quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij hebben ooit voor een vriend van mij een shirtje gekocht toen met achterop als naam teletekst en rugnummer 818
[..]
Wij hebben ooit voor een vriend van mij een shirtje gekocht toen met achterop als naam teletekst en rugnummer 818
[..]
[..]
[..]
Njah, dat treurige mannetje of 200 dat jullie elk jaar meenemen is niet eens 5 cent waard.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Feyenoord, altijd kleingeld van ze koppen wanneer je daar het uitvak uitloopt na de tijd.
Joepiedepoepie.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu lekker NEC Club TV en andere club tv's kijken
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, dat treurige mannetje of 200 dat jullie elk jaar meenemen is niet eens 5 cent waard.
Tijdens de laatste bekerwedstrijd tegen Twente leek het wel alsof er allemaal van die studentjes zaten...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, dat treurige mannetje of 200 dat jullie elk jaar meenemen is niet eens 5 cent waard.
Ja, beetje raar publiek. Zonder trommel hoor je ze ook niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tijdens de laatste bekerwedstrijd tegen Twente leek het wel alsof er allemaal van die studentjes zaten...
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tijdens de laatste bekerwedstrijd tegen Twente leek het wel alsof er allemaal van die studentjes zaten...
Ik had van die mompelende boeren verwacht, maar dit waren van die studentikoze pointdexters...inclusief bril.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, beetje raar publiek. Zonder trommel hoor je ze ook niet.
Op het hbo ben je gewoon leerling.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik ben ook een (hbo) studentje.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op het hbo ben je gewoon leerling.
Veelal gasten op losse kaarten die tof doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:33 schreef TwenteFC het volgende:
Wat bij Feyenoord wel altijd lachen is; die gekken naast het uitvak.
Ik vind die gekken ín het uitvak veel grappigerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:33 schreef TwenteFC het volgende:
Wat bij Feyenoord wel altijd lachen is; die gekken naast het uitvak.
Haha ja daarom, gaan ze als aapjes tegen dat hek slaan en gebaren dat je mee naar buiten moet komen. Waarna hun moeder gebaart naar ze dat ze moeten zitten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Veelal gasten op losse kaarten die tof doen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind die gekken ín het uitvak veel grappiger
Zowel de uit- als thuissupporters die bewust tegen dat plexiglas aan gaan zitten/staan zijn gewoon treurig. Je ziet geen kanker en er gebeurt toch niks.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Haha ja daarom, gaan ze als aapjes tegen dat hek slaan en gebaren dat je mee naar buiten moet komen. Waarna hun moeder gebaart naar ze dat ze moeten zitten.
Inderaad, beetje druk maken om niks.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Zowel de uit- als thuissupporters die bewust tegen dat plexiglas aan gaan zitten/staan zijn gewoon treurig. Je ziet geen kanker en er gebeurt toch niks.
Laatste wedstrijd zat ik in K bijna tegen dat glas aan, je ziet echt geen fuck.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Zowel de uit- als thuissupporters die bewust tegen dat plexiglas aan gaan zitten/staan zijn gewoon treurig. Je ziet geen kanker en er gebeurt toch niks.
Kansloos, al is het in Tilburg dan wel weer geinig met die tokkies links ernaast.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Inderaad, beetje druk maken om niks.
Maar als Twente scoort is het wel altijd leuk om even te zwaaien naar het thuisvak.
Gebeurt niet al te vaak in Rotterdam, maar elders
Dit soort taferelen, thuispubliek beetje gek maken
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Kansloos, al is het in Tilburg dan wel weer geinig met die tokkies links ernaast.
En in sommige stadions heb je de kans om er buiten/achter het stadion wat van te maken maar dat doen ze dan nooit. Liever de hele wedstrijd veilig op het plexiglas rammen.
Gaat wel ver ja, Mensen die overlijden omdat een rel uit de hand is gelopen. of een strafblad ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Beetje vijandigheid vind ik altijd wel mooi. Het is geen tennis.
Maar het rellen gebeuren bijna niet meer nee, Europees vaak nog wel.
Maar sowieso mensen die hun hele leven op het spel zetten om een voetbal relletjeSta je dan met je strafblad te solliciteren als garnalenpeller.
Ja, of nog erger: een stadionverbodquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gaat wel ver ja, Mensen die overlijden omdat een rel uit de hand is gelopen. of een strafblad ofzo
Stadionverbod heb je in principe weinig last van. Als je echt wil kom je er zo in.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, of nog erger: een stadionverbod
Oh, dat zeker. Maar de hele wedstrijd bezig zijn om het publiek naast je uit te dagen terwijl er uiteindelijk toch geen fuck gebeurt gaat mij wat ver.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Beetje vijandigheid vind ik altijd wel mooi. Het is geen tennis.
Ik moet écht een sarcasmebord hebben...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Stadionverbod heb je in principe weinig last van. Als je echt wil kom je er zo in.
Filmpje wat ik liet zien was na de wedstrijd he, maar je hebt 100% gelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dat zeker. Maar de hele wedstrijd bezig zijn om het publiek naast je uit te dagen terwijl er uiteindelijk toch geen fuck gebeurt gaat mij wat ver.
Dat ook ja,quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, of nog erger: een stadionverbod
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet écht een sarcasmebord hebben...
Ik kreeg een stadionverbod van 2jaar en een boete van 2500euroquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik zou een stadionverbod wel echt erg vinden .. heb dan nog liever 2000 euro boette.
Overlijden, strafblad... of nóg erger een stadionverbod! Kwestie van prioriteiten denk ikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik zou een stadionverbod wel echt erg vinden .. heb dan nog liever 2000 euro boette.
Waarvoor had je een SV dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kreeg een stadionverbod van 2jaar en een boete van 2500euro
Maarja toch paar keer nog gewoon naar Ajax gegaan
Ik maak me iig niet zo druk bij de Olympische Spelen als bij voetbal vraag me toch af wat het nou bij voetbal zo extra erg maakt..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik haat het wanneer mensen zeggen dat het maar een spelletje is
Ah op die manierquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Overlijden, strafblad... of nóg erger een stadionverbod! Kwestie van prioriteiten denk ik
Was gepakt na rellen in de binnenstad, was de zoveelste keer en de zogenaamde druppelquote:
Vooral de niet-voetbalkijkendenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Hahah die Me-ers met hun special tactics.. smerig met een busje rond rijden plots stoppen en dan 1/2 man naar binnen trekken deurtje dicht en keihard weg rijden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was gepakt na rellen in de binnenstad, was de zoveelste keer en de zogenaamde druppel
Paar jaar ervoor kreeg ik er 1 van een jaar, omdat ik de orders van de ME niet opvolgde
Ja ik weet het ook niet manquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:51 schreef DonRaja het volgende:
Steven, sla even wat reason in die nieuwe aankoop van jullie... kom op man, dat haar
Ik haat het wanneer mensen met '010 isn't just a code' shirts gaan rondlopen en ja ik ben Feyenoorder. 010 is het netnummer van Rotterdam, niks meer niks minder.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik werd voor Ajax-Zagreb opgepakt omdat ik spuugde naar een ME busjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hahah die Me-ers met hun special tactics.. smerig met een busje rond rijden plots stoppen en dan 1/2 man naar binnen trekken deurtje dicht en keihard weg rijden.
Waarom spuug je naar een ME busje?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik werd voor Ajax-Zagreb opgepakt omdat ik spuugde naar een ME busje
Er zat meer spuug op mijn kin dan op dat wiel van het busje wat ik raakte
Welke Ajax - Zagreb, van vorig seizoen? of in de EL 2009/2010?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moest het kwijtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waarom spuug je naar een ME busje?
Dat is ook wel echt kansloosheid ten top.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Afgelopen jaar eiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke Ajax - Zagreb, van vorig seizoen? of in de EL 2009/2010?
Misschien dachten ze dat je een verdwaalde josti was.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze kwamen met 7 of 8 man naar buiten met schilden en stokken, en dat omdat ik gespuugd hadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Wel een beetje kansloos dat je gepakt wordt voor spugen naar een busje.. als je nou 3 ME-ers eigenhandig K.O. had geslagen oké.
Dan zou hij met een ander busje mee moeten gaanqquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien dachten ze dat je een verdwaalde josti was.
Ja daar mikte ik opquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze kwamen met 7 of 8 man naar buiten met schilden en stokken, en dat omdat ik gespuugd had
Niet op de treinrails?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:54 schreef Caland het volgende:
Ik werd ooit opgepakt en in een stoffige garagebox met nog zo'n 40-45 man tot 11 uur 's avonds vastgehouden omdat ik op een brug stond.
Ja maar voor die dag was er een zero tolerance beleid omdat het tegen zagreb al eerder fout was gegaanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Haha, dan zijn ze daar in Amsterdam wel een stuk feller dan hier in Eanske.
Als het nou een groene dorrel vol op het raam gemikt was oke, maar dit busje reed langs toen ik terug liep naar kroeg waar we waren en ik raakte echt een klein beetje het wielquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:55 schreef wietparkiet het volgende:
Politie heeft wel een schijthekel aan spugende mensen![]()
Ik werd een keertje aangehouden en ik spuugte op de grond achter me, krijg ik bijna een boete
Je moet in Nederland ook nooit gaan rellen, enige rellen waar ik bij was waren PSG uit en Marseille uit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar voor die dag was er een zero tolerance beleid omdat het tegen zagreb al eerder fout was gegaan
Maar dit was wel heel triest ja
Zeg ik ook altijd dat ik het niet opzoekquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je moet in Nederland ook nooit gaan rellen, enige rellen waar ik bij was waren PSG uit en Marseille uit.
Maar dat was meer omdat ze ons aanvielen, het opzoeken doe ik nooit maar als ze komen ga ik ook niet wegrennen.
Af en toe is het machtsvertoon van die smurfen echt kansloosquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als het nou een groene dorrel vol op het raam gemikt was oke, maar dit busje reed langs toen ik terug liep naar kroeg waar we waren en ik raakte echt een klein beetje het wiel
Anders heb je meteen zo'n imago hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd dat ik het niet opzoek
Nee, maar opzich wel moeten lachen die dag. Staat er een linie ME voor die dichte garagebox. Komt de box een stukje omhoog, wordt er een emmer met water naar binnen geschoven. Minuutje later wat plastic bekers.quote:
Vertaling 1:quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je moet in Nederland ook nooit gaan rellen, enige rellen waar ik bij was waren PSG uit en Marseille uit.
Maar dat was meer omdat ze ons aanvielen, het opzoeken doe ik nooit maar als ze komen ga ik ook niet wegrennen.
Smurfenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Af en toe is het machtsvertoon van die smurfen echt kansloos
Achjaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Anders heb je meteen zo'n imago he
Terecht, slopen is gewoon primitief manquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:58 schreef Geo4kant het volgende:
Kennis van me broer sloeg een keer de zijspiegel van een wauto afknurft
die werd ook hardhandig opgelaaien.
Ben alles behalve dikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vertaling 1:
Ik ben te dik en kan niet rennen
Vertaling 2:
Ik ben simpel en heb het te laat door
Keer een nachtje moeten zitten omdat ik de hele tijd tegen zo een mobiel steunpunt aan het leunen was en niet weg wou. 'Dit is toch een steunpunt?'quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:58 schreef Geo4kant het volgende:
Kennis van me broer sloeg een keer de zijspiegel van een wauto afknurft
die werd ook hardhandig opgelaaien.
Dat zegt niks over of het een goede agent isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Meeste agenten hier in de buurt zijn 170 ofzo
Met een wapenstok ja, en die krengen doen zeer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Meeste agenten hier in de buurt zijn 170 ofzo
Toen had je al schijt aan allesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Keer een nachtje moeten zitten omdat ik de hele tijd tegen zo een mobiel steunpunt aan het leunen was en niet weg wou. 'Dit is toch een steunpunt?'
In mijn verdediging, toen was ik 16 en straalbezopen.
Ok, vertaling 2 dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ben alles behalve dik1.92 en ~82kg
Ik steunde al zittend op mijn fiets er tegenaan zeg maar. En toen wou ik eindelijk weg gaan, ging ik hard op m'n plaat waardoor die wouten binnen ook een flinke klap hoorden. Dat was de druppel denk ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Toen had je al schijt aan alles
Hahaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Mooie wel was toen ik opgepakt was voor Ajax-Zagreb dat ik werd gefouilleerd op het bureau, dat ze mijn coke vonden en een chick vroeg wat het was, waarop ik zei geen flauw idee en ze stopte het gewoon in mijn zakje met spullen
Altijd goed die lompe vmbo hoeren uit de provincie
Nooit zover laten komenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Met een wapenstok ja, en die krengen doen zeer.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Keer een nachtje moeten zitten omdat ik de hele tijd tegen zo een mobiel steunpunt aan het leunen was en niet weg wou. 'Dit is toch een steunpunt?'
In mijn verdediging, toen was ik 16 en straalbezopen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik steunde al zittend op mijn fiets er tegenaan zeg maar. En toen wou ik eindelijk weg gaan, ging ik hard op m'n plaat waardoor die wouten binnen ook een flinke klap hoorden. Dat was de druppel denk ik.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Mooie wel was toen ik opgepakt was voor Ajax-Zagreb dat ik werd gefouilleerd op het bureau, dat ze mijn coke vonden en een chick vroeg wat het was, waarop ik zei geen flauw idee en ze stopte het gewoon in mijn zakje met spullen
Altijd goed die lompe vmbo hoeren uit de provincie
Heb er juist regelmatig op gedrukt 's ochtendsvroeg na een party hoe duur de sos was bij hun.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Steunpunt hehe.. nice one.
Net zo flauw als op het station op de SOS knop te duwen om te vragen wanneer de volgende trein komt omdat je er voor wilt springen
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb er juist regelmatig op gedrukt 's ochtendsvroeg na een party hoe duur de sos was bij hun.
quote:
Haha, dat is waar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Je had natuurlijk niet al 10 kansen gehad om eerder weg te gaan
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb er juist regelmatig op gedrukt 's ochtendsvroeg na een party hoe duur de sos was bij hun.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Word wel bijna altijd gefouilleerd met als reden dat ik binnen het profiel pas
Slopen is per definitie kansloos.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Die geintjes kan ik wel waarderen maar soms hoor je dat hooli's (van welke club dan ook) een hele trein van binnen hebben gesloopt. Dat vind ik echt diep triest.
Wat een ongelooflijke baas is ditquote:
IK OPEN 'Mquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke baas is dit
Tijd voor een fantopic.
We hebben mijn broertje zo een keer moeten ophalen in Sittard, mafkees dacht dat hij ongestraft uit een rijdende trein kon pissen. Alleen, de trein reed nog niet....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:03 schreef Caland het volgende:
Was ook wel een mooi tafereel op het politiebureau 's ochtends, als je minderjarig bent moet je namelijk door je ouders opgehaald worden. Mijn ma helemaal over de rooie, mijn pa stiekem lachend achter mijn ma.
Ik ben fan, goed idee inderdaad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke baas is dit
Tijd voor een fantopic.
Neuh, ben al bezig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |