Juist dan komen ze iddquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ga ze in de OP zetten, dat helpt wel om ze weg te houden
Welke dikke hoer? Herkenbaarheid ofzo...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is leuker dan die dikke hoer die elke keer alleen maar lobi post en weer weg gaat
Jullie hebben je eigen topic toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
Kijk die "baggervriendjes" heb ik geen controle over, ik ben niet hun moeder ofzo
Ja, kan er iemand trouwens met mij ruilen? Ik heb morgenavond eigenlijk SC-babysitdienst voor A422, maar ik heb een andere afspraak. GGMM jij hebt de ochtenddienst, kun je ruilen?quote:
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraalquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Doe computerprobleem ook gelijk maar erbij dan.
herkenbaar is ze zeker, ze ziet er uit als een meisje met het down syndroomquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke dikke hoer? Herkenbaarheid ofzo...
Daar ben ik de baas niet van?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jullie hebben je eigen topic toch?
hebben jullie geen woordvoerder en president neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Daar ben ik de baas niet van?
Hier ook niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren al gehad. Je mag heus wel eens wat meer tijd met de kinderen doorbrengen hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, kan er iemand trouwens met mij ruilen? Ik heb morgenavond eigenlijk SC-babysitdienst voor A422, maar ik heb een andere afspraak. GGMM jij hebt de ochtenddienst, kun je ruilen?
Stinken ook zo naar knoflook hé die gastenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:58 schreef TwenteFC het volgende:
Frans volkslied
Fransozen
Frankrijk
P_Z misschien?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hebben jullie geen woordvoerder en president nee
Heb je nog zo een kankerlul.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:58 schreef wensput het volgende:
Wtf heeft voetbal met stofzuigers te maken?
Nee, maar daar kan je wel lekker naar toe gaan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je wordt altijd meteen agressief als je dat volk ziet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Stinken ook zo naar knoflook hé die gasten
Echt ik maak het goed met een etentje, en dit keer niet bij Pizzahut. Promisequote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren al gehad. Je mag heus wel eens wat meer tijd met de kinderen doorbrengen hoor.
Ole en NanKingquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hebben jullie geen woordvoerder en president nee
Wie de neuk ben jij nou weerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:58 schreef wensput het volgende:
Wtf heeft voetbal met stofzuigers te maken?
Is dicht overdagquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar daar kan je wel lekker naar toe gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |